Nou, nou Bob, dit had ik niet van je verwacht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is jammer dat een sleutelbeen in deze fase van het seizoen ook weinig doet verder.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Chauvinistische Belg moet je er toch een beetje in geloven he!
Als de uitslag is:
1. Evenepoel
2. Tadej Pogacar
Dan krijgt de eerste die hierop reageert een FOK! basic abonnement cadeau van 1 maand! (als hij er nog geen abo heeft)
Wat krijgt de tweede?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als de uitslag is:
1. Evenepoel
2. Tadej Pogacar
Dan krijgt de eerste die hierop reageert een FOK! basic abonnement cadeau van 1 maand!
Helaasquote:
Wens ze dan een lekke band toe ofzo ofquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
Mensen die atleten botbreuken toewensen getuigt wel van een vrij bedenkelijk niveau
Knieband?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wens ze dan een lekke band toe ofzo of
Ik hoop dat Remco een lekke band krijgt!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar gaat mijn gratis abonnement.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop dat Remco een lekke band krijgt!
Zoiets?
Nu mag die wel 1 krijgen zou niet echt gevolgen hebbenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop dat Remco een lekke band krijgt!
Zoiets?
Is natuurlijk minder erg, maar dan nog...niet echt nodig om iemand iets vervelends toe te wensen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet echt...gravelstroken in de koers zijn leuk, maar als aparte discipline vind ik het niet echt wat toevoegen.quote:
JAAAA, daarmee schuif ik op in HET EVENEPOEL SPEL van Capuquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja inmiddels geswitcht naar de NOS, interessanter dan Lombardije.
Echt niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
JAAAA, daarmee schuif ik op in HET EVENEPOEL SPEL van Capu
Was dat ook niet mentaal? Ik dacht dat ie op het randje van stoppen zat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:51 schreef Steven184 het volgende:
Skin heeft zijn motor dit jaar ook weer gevonden
Klopt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was dat ook niet mentaal? Ik dacht dat ie op het randje van stoppen zat.
Brieven uit Aigle zijn eindelijk aangekomen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jeetje 77km en Pogi is nog niet weg, is die ziek?
Te vroeg om te beoordelen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Brieven uit Aigle zijn eindelijk aangekomen?
Was het weer zo ver?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet slim om hard te vallen
Captain America is wel een vermakelijk figuur als hij niet in dienst rijdt. Dan is ie erg vervelend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:29 schreef The_Undertone het volgende:
Een solo van Skin zou het seizoen wel aardig afsluiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |