En Mollema en Pidders?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:44 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
1 tot en met 5 confirmed?
1-2-3 ?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:44 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
1 tot en met 5 confirmed?
De tijd van Seixas komt nog wel, dan liever eeen oudgediende met een kroon op zijn carrière. Mollema. Skujins. Rui Costa.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:13 schreef Fretwork het volgende:
Het allerlekkerst zou zijn als Pogacar geen zin heeft, maar Evenepoel dan verliest van Seixas
Ik weet dat de kans bijna nul is maar hoe vet zou het zijn als Mollema nog 1 keer kon uithalenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 06:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De tijd van Seixas komt nog wel, dan liever eeen oudgediende met een kroon op zijn carrière. Mollema. Skujins. Rui Costa.
Skujins zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 06:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De tijd van Seixas komt nog wel, dan liever eeen oudgediende met een kroon op zijn carrière. Mollema. Skujins. Rui Costa.
Dodelijke uitslag.quote:
Die 3 zijn qua erelijst niet helemaal vergelijkbaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 06:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
1. Pogacarquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:26 schreef Pino112 het volgende:
Een half uur voor @:Frozen-assassin @:gomeli @:H.Vviv @:knijn1985 om gratis punten te krijgen voor Pogi
Als Pogacar nog mensen wil verleiden te gaan kijken adviseer ik hem daar al te vertrekken zodat het nog spannend wordt of ze hem terughalenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Persoonlijk vind ik dit de minste wedstrijd van de 5 monumenten. Desalniettemin toch kijken. Helaas Madonna Del Ghisallo vroeg in de koers.
Monumenten geef je niet weg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien Del Toro en Pogi met z'n tweeën weg en Pogi die Del Toro dan laat winnen.
Dat zou een nieuw dieptepunt zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat die dat gaat doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien Del Toro en Pogi met z'n tweeën weg en Pogi die Del Toro dan laat winnen.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vraag is niet of Pogi straks gaat winnen, maar met hoeveel minuten voorsprong
We kunnen misschien nog wel de act krijgen dat Pogacar langzamer gaat fietsen om Del Toro naar een tweede plaats te brengen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:21 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat zou een nieuw dieptepunt zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat die dat gaat doen.
Hoor ik hier de stem van de mannen van Sporza?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tenzij Pogi een verschrikkelijk slechte dag zou hebben en Evenepoel de koers van zijn leven gaat rijden ..
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tenzij Pogi een verschrikkelijk slechte dag zou hebben en Evenepoel de koers van zijn leven gaat rijden ..
Ik hoef die flauwekul allemaal niet...ik wil gewoon strijd zien. En ja, dat is hoogstwaarschijnlijk ijdele hoop.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We kunnen misschien nog wel de act krijgen dat Pogacar langzamer gaat fietsen om Del Toro naar een tweede plaats te brengen.
Het is jammer dat een sleutelbeen in deze fase van het seizoen ook weinig doet verder.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:31 schreef The_Undertone het volgende:
Het is gewoon hopen op een platte batterij van Pogi's motortje.
Edit: of dat zo'n Sloveense vlag in Taddeüs z'n wielen draait, remeber Leif Hoste.
Inderdaad, ik had een breuk niet weggelaten uit de scenario's uit kiesheid maar omdat ik die liever in de Omloop het Volk volgend jaar zou zien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is jammer dat een sleutelbeen in deze fase van het seizoen ook weinig doet verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |