En Mollema en Pidders?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:44 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
1 tot en met 5 confirmed?
1-2-3 ?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:44 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
1 tot en met 5 confirmed?
De tijd van Seixas komt nog wel, dan liever eeen oudgediende met een kroon op zijn carrière. Mollema. Skujins. Rui Costa.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:13 schreef Fretwork het volgende:
Het allerlekkerst zou zijn als Pogacar geen zin heeft, maar Evenepoel dan verliest van Seixas
Ik weet dat de kans bijna nul is maar hoe vet zou het zijn als Mollema nog 1 keer kon uithalenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 06:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De tijd van Seixas komt nog wel, dan liever eeen oudgediende met een kroon op zijn carrière. Mollema. Skujins. Rui Costa.
Skujins zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 06:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De tijd van Seixas komt nog wel, dan liever eeen oudgediende met een kroon op zijn carrière. Mollema. Skujins. Rui Costa.
Dodelijke uitslag.quote:
Die 3 zijn qua erelijst niet helemaal vergelijkbaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 06:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
1. Pogacarquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:26 schreef Pino112 het volgende:
Een half uur voor @:Frozen-assassin @:gomeli @:H.Vviv @:knijn1985 om gratis punten te krijgen voor Pogi
Als Pogacar nog mensen wil verleiden te gaan kijken adviseer ik hem daar al te vertrekken zodat het nog spannend wordt of ze hem terughalenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Persoonlijk vind ik dit de minste wedstrijd van de 5 monumenten. Desalniettemin toch kijken. Helaas Madonna Del Ghisallo vroeg in de koers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |