kan je ze ook bovenwater koken?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
stoompannetje dat voor de aardappels was, voor ik leerde onderwater aardappels te koken.
t heet dan stomen uiteraardquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je ze ook bovenwater koken?
en je kan ze wat langer laten staan zolang het water niet verdampt is.quote:Om aardappels te stomen met een stoommandje doe je een klein laagje water in een pan. Zet het mandje er in en leg de aardappels in het mandje. Het water moet onder het mandje staan. Breng het water aan de kook, en stoom zo de aardappels, met het deksel op de pan, in ongeveer 15 minuten gaar.
ook geen sneeuwduinen die in de weg liggen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:22 schreef kwiwi het volgende:
Morgen oppassen op het hondje van de burenWordt mooi weer, hoef ik voor de verandering eens niet ermee door de regen te lopen
Wel uitkijken met je hete chocomelquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:22 schreef kwiwi het volgende:
Morgen oppassen op het hondje van de burenWordt mooi weer, hoef ik voor de verandering eens niet ermee door de regen te lopen
De epilepsiestoetquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindelijk thuis. Het was druk op de weg. Allemaal mensen die onnodig o per rem gaan staan.
geeft helemaal niets, meer voor onsquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lust gewoon geen bitterballen ja
vallende blaadjes van de bomen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindelijk thuis. Het was druk op de weg. Allemaal mensen die onnodig o per rem gaan staan.
Zo over de hond heenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel uitkijken met je hete chocomel
splitten of ieder voor zich betalen?quote:
Zoveel vielen er niet, had ik het idee op de snelweg.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vallende blaadjes van de bomen?
De jarige betaalt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
splitten of ieder voor zich betalen?
ook goed geregeldquote:
@ieniminimuis met Ambar?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:52 schreef Ama het volgende:
Jammer bovenbuurvrouw en de honden zijn terug.
Dacht dat jij niet zo van de staafjes wasquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
deze lagen bij de jumbo, ik zie ze niet op de site. Geen idee wat de gewone prijs is, maar voor de 2,50 uit de afprijsbak was het te doen.
zat een staafje sojasaus en een staafje Thaise saus bij... die Thaise was lekker.
klopt, maar helaas waren er geen puutjesquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet zo van de staafjes was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |