Oh lolquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:39 schreef Recce het volgende:
Interessante conversatie maar het is me nog niet helemaal duidelijk of Muis bitterballen lust.
Ja graagquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil alle andere dingen die ik niet lust ook wel opnoemen
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga de boel hier afsluiten
Pombar laufzeit
Nomnomnom.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:47 schreef Ama het volgende:
@:ieniminimuis Ik zal aan je denken als ik mijn kroket op eet nu.
Heb ook gyozaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
geen kroket voor mij... ik vergat even dat ik uit de afprijsbak naast ijsbergsla ook gyoza mee had gesleept...
dus dat gaan we even stomen
stoompannetje dat voor de aardappels was, voor ik leerde onderwater aardappels te koken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ook gyozaHeb je zo'n stoommandje?
kan je ze ook bovenwater koken?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
stoompannetje dat voor de aardappels was, voor ik leerde onderwater aardappels te koken.
t heet dan stomen uiteraardquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je ze ook bovenwater koken?
en je kan ze wat langer laten staan zolang het water niet verdampt is.quote:Om aardappels te stomen met een stoommandje doe je een klein laagje water in een pan. Zet het mandje er in en leg de aardappels in het mandje. Het water moet onder het mandje staan. Breng het water aan de kook, en stoom zo de aardappels, met het deksel op de pan, in ongeveer 15 minuten gaar.
ook geen sneeuwduinen die in de weg liggen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:22 schreef kwiwi het volgende:
Morgen oppassen op het hondje van de burenWordt mooi weer, hoef ik voor de verandering eens niet ermee door de regen te lopen
Wel uitkijken met je hete chocomelquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:22 schreef kwiwi het volgende:
Morgen oppassen op het hondje van de burenWordt mooi weer, hoef ik voor de verandering eens niet ermee door de regen te lopen
De epilepsiestoetquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindelijk thuis. Het was druk op de weg. Allemaal mensen die onnodig o per rem gaan staan.
geeft helemaal niets, meer voor onsquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lust gewoon geen bitterballen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |