*Zet koffiequote:
Heb ook wel vrienden die zelf ook nergens een probleem van maken wat dat betreft. Niks wordt in de weegschaal gelegd. Al met al zal ik er slechter uitkomen omdat ik geen alcohol drink, maar ja gaat toch ook gewoon om een gezellige tijd hebben vind ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
En scheelt ook met wie je bent. Als je met een vaste groep bent en de ene keer neem je wat meer en de andere keer wst minder dan boeit het ook niet zoveel.
bijna weekendquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
discussiëren over wie wat betaald, het is donderdagmiddag
Gaan we nog lekker uit met vrienden dit weekend?quote:
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ook wel vrienden die zelf ook nergens een probleem van maken wat dat betreft. Niks wordt in de weegschaal gelegd. Al met al zal ik er slechter uitkomen omdat ik geen alcohol drink, maar ja gaat toch ook gewoon om een gezellige tijd hebben vind ik.
Rustaaaggghhh we weten hoe je erover denktquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu kan mij die ene euro meer of minder ook niet zo boeien.
Maar als men bitterballen besteld en ik zeg: dat hoeft van mij niet, want dat lust ik niet. Terwijl er op de menukaart bijvoorbeeld ook een gemixte schaal beschikbaar is waar ik wel van kan eten en men wil dat uiteindelijk niet bestellen. Tja dan betaal ik niet mee.
Wat grappig, komen daar veel varkens op af?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan we nog lekker uit met vrienden dit weekend?![]()
![]()
Ik ga naar een landbouwevent, met Säulirennen (varkentjesrace)
geen idee. als ik morgen 5 nachtdiensten heb overleefd moet ik eerst weer even aanpassen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan we nog lekker uit met vrienden dit weekend?![]()
![]()
Ik ga naar een landbouwevent, met Säulirennen (varkentjesrace)
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lust gewoon geen bitterballen ja
Oh lolquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:39 schreef Recce het volgende:
Interessante conversatie maar het is me nog niet helemaal duidelijk of Muis bitterballen lust.
Ja graagquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil alle andere dingen die ik niet lust ook wel opnoemen
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga de boel hier afsluiten
Pombar laufzeit
Nomnomnom.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:47 schreef Ama het volgende:
@:ieniminimuis Ik zal aan je denken als ik mijn kroket op eet nu.
Heb ook gyozaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
geen kroket voor mij... ik vergat even dat ik uit de afprijsbak naast ijsbergsla ook gyoza mee had gesleept...
dus dat gaan we even stomen
stoompannetje dat voor de aardappels was, voor ik leerde onderwater aardappels te koken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ook gyozaHeb je zo'n stoommandje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |