Dat hadden wij de vorige keer ook. En toen was ik lastig want door de oedeem moet ik een langere naald en die moest gehaald worden. Met de opmerking dat ik dat had moeten aangeven (alsof ik wist dat het anders dan anders ging, ben geen helderziende) en de instructie dat ik dat de volgende keer vooraf moet zeggen (duh)quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bejaarden![]()
Het was hier niet zozeer dat vervoer niet kon. Maar ik wilde het hem niet onnodig aandoen.
Nu is hij weer alleen. Ik zit in de veehal. Corona vaccinatie. Iedereen zit in een grote zaal achter elkaar, net als in de bus. En de prikker rijdt langs. Efficiënt maar zo kil en nul privacy. Daar kun je een kamerscherm voor vragen![]()
Ik vind daar wat van.
En ook van het echtpaar voor me wat per se naast elkaar wilde zitten wachten (5 hele minuten is lang en achter elkaar zitten is zooo 2020) dus de rij verbouwde. Waarna beiden aan dezelfde arm geprikt wilden worden dus toen moesten ze de rij weer terug verbouwen want anders kan de prikker er niet bij.
Maar de Pfizer zit erin. Vorige keer ook overleefd dus het zal wel goed zijn.
Voor ons maakt het niet uit, voor de meeste andere betrokkenen is het nogal klote.quote:
Wat schrikkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een narigheden hier met ouders en lijven en zulks…
Ik meende dat afgelopen nacht mijn laatste nacht met kater was
Begon met een half uurtje rillerig op schoot. En daarna was hij er wel, maar leek er niemand thuis. Kop plat op de grond, half gesloten oogjes, nauwelijks op mij reageren, snelle ademhaling.
Uiteraard was het toen 23.00 uur. Dierenarts bellen is een optie, maar op afstand kan die niks doen. Kater inpakken en meenemen is stress voor hem en met mijn 17 jarige ga ik niet teveel klussen. En hij leek ook niet echt oncomfortabel.
Dus toen maar mee naar bed en gelukkig werd er als vanouds alweer wat geprotesteerd want optillen is STOM. Matras ook, dus hij scharrelde richting dekenkist.
Vanmorgen beter op de poot, niet gezellig, niet gegeten. Maar wel alert dus toch maar gaan werken.
Bij thuiskomst was er gegeten, kreeg ik kopjes en ligt het nu spinnend op schoot te snurken![]()
Hij een van zijn levens kwijt. Ik een jaar of tien erbij
Ik heb een thermische labelprinter van Dymo en print daar labels voor ordners mee uit. Die passen precies op een potje van 212ml. Ik heb de labels ontworpen met tekstvakken in Publisher want mijn grafische kennis is slechts weinig hoger dan nul.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:54 schreef Barreltje het volgende:
zeg @:lucky_strike
ik heb nu 100 potjes met honing enzo.. en die geven we dit jaar lekker weg. volgend jaar willen we wel gaan kijken naar de verkoop van honing. dus wil ik labels gaan maken.. ik neem aan dat jij dat ook voor elkaar hebt voor je kruiden mengsels.. hoe doe jij dat![]()
Gedoe! Prikbatterij van de leg ook natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat hadden wij de vorige keer ook. En toen was ik lastig want door de oedeem moet ik een langere naald en die moest gehaald worden. Met de opmerking dat ik dat had moeten aangeven (alsof ik wist dat het anders dan anders ging, ben geen helderziende) en de instructie dat ik dat de volgende keer vooraf moet zeggen (duh)
Zo simpel is het niet overal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:47 schreef Queller het volgende:
ik ga er bij ons serieus werk van maken, want 'betalen doen we toch wel' is beslist een feit! De administratieve rompslomp rondom zorgverlof is zinloos.
Zeg!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het zo moet dan word je wel 960. Ouwe bep
Ik ben niet de enige die op 90 wastquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Was gaat hier op locaties in mandjes. Mandje keuken (90c) mandje slaapkamer met kleding en beddengoed (30c) werkplaats met overalls en andere meuk, meestal heet.
Ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bejaarden![]()
Het was hier niet zozeer dat vervoer niet kon. Maar ik wilde het hem niet onnodig aandoen.
Nu is hij weer alleen. Ik zit in de veehal. Corona vaccinatie. Iedereen zit in een grote zaal achter elkaar, net als in de bus. En de prikker rijdt langs. Efficiënt maar zo kil en nul privacy. Daar kun je een kamerscherm voor vragen![]()
Ik vind daar wat van.
Same herequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die op 90 wast
Al gaan daar bij mij naast alle keukendingen ook de handdoeken en vaak het beddengoed in.
Ws. is er voldoende werkaanbod en kan hij kiezen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat is onbekend. Het plan is minimaal een half jaar, en misschien daarna weer een beetje werken, maar misschien ook wel helemaal niet. Maar daarvoor maakt dit helemaal niks uit; als liefste weer zou willen gaan werken zijn er voldoende werkgevers in de aanbieding.
Da’s wel een heel kort weekend danquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:52 schreef derLudolf het volgende:
Zo, weekend, morgen ook nog weer aan het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |