Nee een andere van Bricklink, die lijkt meer op de caravan die ze hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah die is cool!
Ehm, bedoel je de Lego City caravan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik mopper deze periode wel altijd over de grote hoeveelheid was in de winter. En dat droogt vaak nu nog binnen ook. De enige plaats daarvoor is de keuken en ik baal altijd zo van de visuele bende die dat geeft. Dat alleen is al een reden om te willen verbouwen emigreren.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:23 schreef Barreltje het volgende:
verder moeders updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte
La derecha oprime, la izquierda libera
..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:02 schreef Lienekien het volgende:
Verpakt in twee lingerienetjes, mee met de kledingwas op 30 of 40 graden.
Sterkte voor de zorgende dochters.
(Ik voel zo weer de knoop in de maag. Het was een zware tijd, maar het regelmatig door mijn moeder gebezigde ‘een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest’ bleek ook (weer) veel waarheid te bevatten.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Bejaardenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Och @:barreltje zo moeilijk vooral ook omdat je zo op afstand zit
Ai @:cat-astrophe dat had Elin dus laatst ook, met hier het geluk dat ze makkelijk te transporteren is en @:candaasje werk vrijwel om de hoek zit. Nu kon er iemand rijden, maar het is ook te doen op de fiets.
Oh, dat is onbekend. Het plan is minimaal een half jaar, en misschien daarna weer een beetje werken, maar misschien ook wel helemaal niet. Maar daarvoor maakt dit helemaal niks uit; als liefste weer zou willen gaan werken zijn er voldoende werkgevers in de aanbieding.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai @:sigme dan duurt die sabbatical vast ook langer?
Als het zo moet dan word je wel 960. Ouwe bepquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hij een van zijn levens kwijt. Ik een jaar of tien erbij
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:28 schreef sigme het volgende:
Is that a good thing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |