abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:02:11 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218982409
Verpakt in twee lingerienetjes, mee met de kledingwas op 30 of 40 graden.

Sterkte voor de zorgende dochters.

(Ik voel zo weer de knoop in de maag. Het was een zware tijd, maar het regelmatig door mijn moeder gebezigde ‘een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest’ bleek ook (weer) veel waarheid te bevatten.)
The love you take is equal to the love you make.
pi_218982549
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:25 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ah die is cool!

Ehm, bedoel je de Lego City caravan ?
Nee een andere van Bricklink, die lijkt meer op de caravan die ze hebben.
(Ik vind hem wel achterlijk duur voor 600pcs, maar vooruit)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:24:06 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218982568
Groeten vanaf Scheveningen. Marskramerpad uitgespeeld. 😎
Laatste etappe vanaf Wassenaar door de landgoederen, Haagse Bos en met een slinger door de stad naar Scheveningen.

😽Aan ieder die het nodig heeft.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_218982583
Ik gooi ze gewoon in de was, op 40 graden. Niet per se een beetje eromheen, maar ik was bijvoorbeeld spijkerbroeken apart van kwetsbaardere kleding.
Ik wissel ze ook door de week heen regelmatig af, dus zo heel vaak wassen we ze ook weer niet, want voordat je aan een week echt dragen zit ben ik qua bh zo 2-3 weken verder. Tenzij zweetweer/stoffige klussen/etc , dan eerder natuurlijk.
pi_218982633
Ik wissel af maar draag ze ook veel minder dan toen ik hele dagen naar werk ging. Maar ze gaan gewoon in een netje op 40 gr

Net met de teamleider gesproken. Ik ga 1 dag/dagdeel digitaal spreekuur doen op kantoor en 1 dag op de boten een f2f spreekuur en indien nodig ‘s middags afspraken want we worden Hub *O*
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:50:17 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218982751
Aangezien eega door haar zenuw/rugprobleem beter niet kan omhannessen met de wasmachine en volle manden doe ik dat eigenlijk structureel, met een 4-mandensysteem:
- "Te klein om lekker makkelijk zonder wasknijpers aan de lijn te hangen" : mand 1 (sokken, ondergoed enz)
- Katoenen (bad)(hand)doeken en beddegoed: mand 2
- Wol : mand 3
- Al het andere: mand 4

En dan gaat 1 met 40 graden en voorwas, 2 met 60 graden zonder voorwas, 3 met het wolprogramma en 4 met 30 graden en heel soms een voorwas
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218982837
Ik deed ooit licht, donker, sport, 60gr apart sorteren, maar dan kan ik drie weken wachten tot ik een wasmand vol heb per soort. Dus nu alleen nog 60gr en de rest. De rest doe ik elke zaterdag, en dan om de zaterdag beddengoed op 60gr en 1x per maand ongeveer de handdoeken/theedoekjes etc was. Daar heb ik redelijk wat voorraad van dus hoeft niet vaker. Bh's gaan dicht in wasnetje bij de rest was mee (40 graden eco, wat eigenlijk 30 graden is, maar volgens het ding net zo goed schoonmaakt als een reguliere 40 graden was maar dan op eco manier, daar komt de naam vandaan :') ).
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:08:59 #108
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218982874
ik heb wit, zwart, blauw, groen/grijs/bruin en rood/roze als was groepen. die gaan op de snelwas ( 1 uurtje 30 graden) en daar gaan de bh's naar keur bij in.. bh's zijn hier overigens na 2 a 3 dagen dragen wel klaar.. dan ondersteunen ze niet meer echt ( en snijdt de borstrand in mn ribben)
daarnaast handdoeken en beddegoed op 60 graden..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_218982885
Waspraat, dat is lang geleden *O*

- Beha's op handwas met de Lidl-variant van Woolite
- Beddengoed met witte sokken en klusshirts op 60 graden
- Keukendoeken, sopdoeken, onderbroeken, sokken, handdoeken op 60 graden en in de droger.
- Spijkerbroeken, 30 graden
- Bonte was, 30 graden
- Witte was, 30 graden
Spoilers!
pi_218982896
Ik mopper deze periode wel altijd over de grote hoeveelheid was in de winter. En dat droogt vaak nu nog binnen ook. De enige plaats daarvoor is de keuken en ik baal altijd zo van de visuele bende die dat geeft. Dat alleen is al een reden om te willen verbouwen.
Spoilers!
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:23:27 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218982950
verder moeders update
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_218983033
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik mopper deze periode wel altijd over de grote hoeveelheid was in de winter. En dat droogt vaak nu nog binnen ook. De enige plaats daarvoor is de keuken en ik baal altijd zo van de visuele bende die dat geeft. Dat alleen is al een reden om te willen verbouwen emigreren.
*)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_218983046
Was gaat hier op locaties in mandjes. Mandje keuken (90c) mandje slaapkamer met kleding en beddengoed (30c) werkplaats met overalls en andere meuk, meestal heet.
pi_218983064
Wat een narigheden hier met ouders en lijven en zulks…

Ik meende dat afgelopen nacht mijn laatste nacht met kater was :o

Begon met een half uurtje rillerig op schoot. En daarna was hij er wel, maar leek er niemand thuis. Kop plat op de grond, half gesloten oogjes, nauwelijks op mij reageren, snelle ademhaling.
Uiteraard was het toen 23.00 uur. Dierenarts bellen is een optie, maar op afstand kan die niks doen. Kater inpakken en meenemen is stress voor hem en met mijn 17 jarige ga ik niet teveel klussen. En hij leek ook niet echt oncomfortabel.
Dus toen maar mee naar bed en gelukkig werd er als vanouds alweer wat geprotesteerd want optillen is STOM. Matras ook, dus hij scharrelde richting dekenkist.

Vanmorgen beter op de poot, niet gezellig, niet gegeten. Maar wel alert dus toch maar gaan werken.
Bij thuiskomst was er gegeten, kreeg ik kopjes en ligt het nu spinnend op schoot te snurken O+

Hij een van zijn levens kwijt. Ik een jaar of tien erbij :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218983066
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 13:23 schreef Barreltje het volgende:
verder moeders update
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{ sterkte
pi_218983156
Och @Barreltje zo moeilijk vooral ook omdat je zo op afstand zit

Ai @Cat-astrophe dat had Elin dus laatst ook, met hier het geluk dat ze makkelijk te transporteren is en @Candaasje werk vrijwel om de hoek zit. Nu kon er iemand rijden, maar het is ook te doen op de fiets.
pi_218983236
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 13:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
*)
*;
Spoilers!
pi_218983295
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:02 schreef Lienekien het volgende:
Verpakt in twee lingerienetjes, mee met de kledingwas op 30 of 40 graden.

Sterkte voor de zorgende dochters.

(Ik voel zo weer de knoop in de maag. Het was een zware tijd, maar het regelmatig door mijn moeder gebezigde ‘een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest’ bleek ook (weer) veel waarheid te bevatten.)
..
doch dat zelden op komt dagen
zo heeft de mens meer te dragen
dan god te dragen geeft
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218983323
SPOILER
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218983358
Ai @sigme dan duurt die sabbatical vast ook langer?
pi_218983383
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Och @:barreltje zo moeilijk vooral ook omdat je zo op afstand zit

Ai @:cat-astrophe dat had Elin dus laatst ook, met hier het geluk dat ze makkelijk te transporteren is en @:candaasje werk vrijwel om de hoek zit. Nu kon er iemand rijden, maar het is ook te doen op de fiets.
Bejaarden O+
Het was hier niet zozeer dat vervoer niet kon. Maar ik wilde het hem niet onnodig aandoen.

Nu is hij weer alleen. Ik zit in de veehal. Corona vaccinatie. Iedereen zit in een grote zaal achter elkaar, net als in de bus. En de prikker rijdt langs. Efficiënt maar zo kil en nul privacy. Daar kun je een kamerscherm voor vragen :')
Ik vind daar wat van.

En ook van het echtpaar voor me wat per se naast elkaar wilde zitten wachten (5 hele minuten is lang en achter elkaar zitten is zooo 2020) dus de rij verbouwde. Waarna beiden aan dezelfde arm geprikt wilden worden dus toen moesten ze de rij weer terug verbouwen want anders kan de prikker er niet bij.

Maar de Pfizer zit erin. Vorige keer ook overleefd dus het zal wel goed zijn.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218983404
En nu stelt de prikker wat verhelderende gezondheidsvragen aan mijn achterbuurvrouw *O*

Lalalalalaaaa!
pi_218983416
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai @:sigme dan duurt die sabbatical vast ook langer?
Oh, dat is onbekend. Het plan is minimaal een half jaar, en misschien daarna weer een beetje werken, maar misschien ook wel helemaal niet. Maar daarvoor maakt dit helemaal niks uit; als liefste weer zou willen gaan werken zijn er voldoende werkgevers in de aanbieding.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:47:05 #124
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218983457
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 13:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

Hij een van zijn levens kwijt. Ik een jaar of tien erbij
Als het zo moet dan word je wel 960. Ouwe bep :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:47:41 #125
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218983463
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:28 schreef sigme het volgende:
SPOILER
Is that a good thing? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')