Hoe krijg je die beavers daar dan? En gaan ze niet terug ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
En een beek naast de beek "graven" en dat land opofferen aan plas-dras omdat de Bever daar uitgebreid in mag Beaveren? Is dat geen optie ? In de parallelstroom zegmaar ?
Sigme, met een stokje, die wijs(t) coachend de goede kant op?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe krijg je die beavers daar dan? En gaan ze niet terug ?
Een OnlyFans voor bevers ??? Neh, dat lijkt me niet haar ding toch, @sigme?quote:
Ik heb het gevraagd (wat maakt het uit; komt er werkelijk iemand kijken of ze 's avonds in dat bed ligt), maar nee; intrekken binnen 5 dagen was een voorwaarde. Nou ja, whatever; ik heb het naast me neergelegd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:57 schreef AnneX het volgende:
Trouwens @:Queller is het niet zo, dat de kamer/flat niet direct bewoond hoeft te worden binnen 5 dagen ex weekend en feestdagen.
Het is in ieder geval de ‘huur’ die verschuldigd is.
Ms moet de vloer vernieuwd, of een muur geschilderd. Gordijnen nog hangen… en regel maar een verhuisbedrijf op zo’n korte termijn!
Dat hopen we dan maar. Het is al een stuk beter geworden de laatste twee maanden (niet meer gemiddeld 5 uur per dag) en ik ben heel benieuwd wat het de komende tijd wordt!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:20 schreef sigme het volgende:
@:queller fijn dat er plaats is voor je moeder, dat ze graag wil en dat het je gelukt is om er tijd voor te maken. Gaat het je nu ook wat minder werk opleveren in de zorg voor je moeder?
Het scheelt precies de helftquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat fijn voor je moeder! En na deze hectische periode ook voor jou lijkt me. Alleen al qua reistijd.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:18 schreef Blues het volgende:
Fijn dat de oude boom zin in een nieuw park heeft
En tja... werkgevers zijn heel wisselend ook in het geven van zorgverlof.. ik kon gaan en komen (met g's heftige tijd 2 jaar geleden) en er is verder niets gedaan aan zorgverlof/ziekmelden etc gedaan toen. Mijn TL zei: je krijgt je geld toch wel en ik heb een kluif aan al het geregeld rondom zorgverlof, dus we gaan er los mee om
Sterkte met verhuizing e.d.Je bent een geweldige dochter
Gewoon meeslingeren door de dagelijkse sopjes. Als ze daar niet tegenkunnen, hadden ze geen bh moeten wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:21 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje Een vóór en ná foto misschien? Je topic in k&w is té ver weggezakt😉
En toen vroeg ik mij af: een poll hóe andere vrouwen lingerie onderhouden.
[poll=9327]
De opties zijn wassen na 2/3 dagen of na een weekquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:32 schreef AnneX het volgende:
Opties zijn hand- of machinewas. Niet voldoende?
Ik nam aan dat ze 'na ze te weken in een sopje' bedoelde. Al gaan de mijne gewoon hop, meteen een wasnetje inquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:54 schreef sigme het volgende:
[..]
De opties zijn wassen na 2/3 dagen of na een week
Ja inderdaad: volgens advies een handwas na 2/3 dagen óf een machinewas, na een week of zo (of langer).quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:54 schreef sigme het volgende:
[..]
De opties zijn wassen na 2/3 dagen of na een week
Nee een andere van Bricklink, die lijkt meer op de caravan die ze hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah die is cool!
Ehm, bedoel je de Lego City caravan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik mopper deze periode wel altijd over de grote hoeveelheid was in de winter. En dat droogt vaak nu nog binnen ook. De enige plaats daarvoor is de keuken en ik baal altijd zo van de visuele bende die dat geeft. Dat alleen is al een reden om te willen verbouwen emigreren.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:23 schreef Barreltje het volgende:
verder moeders updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte
La derecha oprime, la izquierda libera
..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:02 schreef Lienekien het volgende:
Verpakt in twee lingerienetjes, mee met de kledingwas op 30 of 40 graden.
Sterkte voor de zorgende dochters.
(Ik voel zo weer de knoop in de maag. Het was een zware tijd, maar het regelmatig door mijn moeder gebezigde ‘een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest’ bleek ook (weer) veel waarheid te bevatten.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |