Wat moet ik lezen precies?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:12 schreef AnneX het volgende:
Drama was het! terwijl de schoonouwechies er enorm op vooruit gingen qua ruimte en omgeving in de mooiste zonnige ruime drie kamerflat van het hele vrij nieuwe Zorgcomplex.
Alleen had zij zich voorgenomen om het er niet mee eens te zijn.
Van de week op bezoek bij zwager en sch.zus hadden wij het er weer over.
Affijn. Dat je moeder er naar uitkijkt, maakt het deels makkelijker voor jou.
@:Blues heb je dit gelezen? https://www.pianospelenmetcor.nl/
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:19 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik had verteld dat de beverdam weer geruimd was toch?
De bevers zijn nu een endje stroomopwaarts maar weer herbegonnen. Vorig jaar hadden ze daar een mooie hoge dam (totdat het waterschap die opruimde).
[ afbeelding ]Die 2e was mooier gebeverdSPOILER: laatste stand vorige damOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn dat de oude boom zin in een nieuw park heeftquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, datGelukkig zijn onze ouders 4 jaar geleden al veel kleiner gaan wonen. Dat scheelt nu heel veel.
[..]
Heel fijn dat zij wil. Ik snap het ook wel; reuze gezellig daar waar ze naartoe gaat.
Dat zorgverlof is ook maar een doekje voor het bloeden. Vooral als je het afzet tegen het verlof dat er tegenwoordig is als er kinderen worden geboren. Ik heb medelijden met veel mantelzorgers.
Ik hoef overigens geen zorgverlof; een belletje was voldoende, zodat ze me niet kwijt zijn en gaan zoeken. Collega's bewegen flexibel mee, springen in de acute gaten en wat er overblijft doe ik vanuit huis op momenten dat het mij uitkomt. Maar wat als je voor de klas staat, of in een winkel werkt?
Ik begrijp het werkelijk niet. Nieuwe ouders krijgen het verlof niet op. Zij die moeten mantelzorgen (ja, ze moeten, want een ander doet het niet) moeten maar zien hoe ze het doen. Ik zal toch eens gaan nadenken of dat bij ons niet anders kan.
[..]
Dit snap ik ook niet zo goed. Ik begrijp het tekort aan plaatsen. Hoe voller de toko zit, hoe meer het oplevert. Maar je krijgt in 4 dagen (en 2 weekenddagen) toch maar heel weinig voor elkaar.
Gelukkig heeft deze oude boom er vooral heel veel zin in; liever gisteren dan morgen. En ja, daarmee mogen wij in onze handjes knijpen. Je zou je ouder ook nog eens tegen zijn / haar zin ergens heen moeten brengen. Wat lijkt me dat een drama.
De HP Iconsquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Cool, welke ben je aan het bouwen?
Ik mocht, om mezelf bezig te houden toen knie echt helemaal niets wilde, de 10279 bouwen, die al een jaar of wat op de kast stond, in doos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van jou is ook leuk! Nu heb ik gelijk inspiratie voor een cadeautje voor mijn vader’s verjaardag!
(Ik ga alleen op zoek naar een Lego caravan, de camper was dit jaar niet zo’n succes en de caravan hebben ze net nieuw. Zo’n vrolijk half- rode Eriba, heeft een vintage look)
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
De HP Icons
Die uilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van jou is ook leuk! Nu heb ik gelijk inspiratie voor een cadeautje voor mijn vader’s verjaardag!
(Ik ga alleen op zoek naar een Lego caravan, de camper was dit jaar niet zo’n succes en de caravan hebben ze net nieuw. Zo’n vrolijk half- rode Eriba, heeft een vintage look)![]()
![]()
Ditte: …”ONLINE PIANOLES VOOR BEGINNERS & GEVORDERDENquote:
Ah die is cool!quote:
Dit zijn niet genoeg optiesquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:21 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje Een vóór en ná foto misschien? Je topic in k&w is té ver weggezakt😉
Wat een zonnig dagje vandaag!
Gister eens de was instructies doorgenomen van de nieuwe lingerie. Alhoewel dat een frivole naam is voor het degelijke ding wat ik nu draag.
Een speciaal wasmiddel - deze maand gratissss- om 20 minuten in koud / lauw water te wassen werd geadviseerd.
Dan heb ik de neiging om aan afwasmiddel te denken. En een bh die goed wordt onderhouden, gaat 90 ‘draagdagen’ mee.![]()
En toen vroeg ik mij af: een poll hóe andere vrouwen lingerie onderhouden.
[poll=9327]
Ze zijn bij het waterschap weer aan het nadenken over een list.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat dat waterschap erg slim bezig is eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ieders verbazing werkte dat vrij aardig.
Maar ja, zoals ik al zei, bevers gaan dan niet een boekje lezen, bevers gaan beveren. Dus sinds 2024 beveren ze dammen, en het waterschap breekt de dammen af.
Nu zijn ze bij het waterschap wel opnieuw aan het nadenken; misschien gaan ze wel een beverbedotter proberen te plaatsten. Daar is wel eens eerder sprake van geweest maar toen kwam het er niet van.
Maar kort & goed, als je geen beverbouwsels wil dan moet je de bevers doodschieten.
Als je het waterpeil wil kunnen beheersen dan kan je bevers niet vrij laten beveren.
Het waterschap is tamelijk wettelijk verplicht het waterpeil te beheersen.
Bever zijn nogal beschermd.
Dus deze onderlinge werkverschaffing (op jullie kosten) is de logische uitkomt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
^quote:
Ik heb 2 online cursussen bij hem gekochtquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ditte: …”ONLINE PIANOLES VOOR BEGINNERS & GEVORDERDEN
Door de online pianolessen van Cor spelen al tienduizenden liefhebbers dagelijks met veel plezier piano. In hun eigen huis, tijd en tempo. Beginnen kan al op een simpel keyboard. ..”
Ja dat zeg! Kassa. No way dat ik om de drie maanden de volgende aanschaf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:26 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dit zijn niet genoeg opties.
Ik wil al een hele tijd naar superbra, maar het is best een eind reizen en gedoe en geen zin daar in. Huidige collectie heeft al aanzienlijk meer dan 90 draagdagen er op zitten. Dat is 4 nieuwe per jaar!
En een beek naast de beek "graven" en dat land opofferen aan plas-dras omdat de Bever daar uitgebreid in mag Beaveren? Is dat geen optie ? In de parallelstroom zegmaar ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:29 schreef sigme het volgende:
Dus deze onderlinge werkverschaffing (op jullie kosten) is de logische uitkomt.
Hoe krijg je die beavers daar dan? En gaan ze niet terug ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
En een beek naast de beek "graven" en dat land opofferen aan plas-dras omdat de Bever daar uitgebreid in mag Beaveren? Is dat geen optie ? In de parallelstroom zegmaar ?
Sigme, met een stokje, die wijs(t) coachend de goede kant op?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe krijg je die beavers daar dan? En gaan ze niet terug ?
Een OnlyFans voor bevers ??? Neh, dat lijkt me niet haar ding toch, @sigme?quote:
Ik heb het gevraagd (wat maakt het uit; komt er werkelijk iemand kijken of ze 's avonds in dat bed ligt), maar nee; intrekken binnen 5 dagen was een voorwaarde. Nou ja, whatever; ik heb het naast me neergelegd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:57 schreef AnneX het volgende:
Trouwens @:Queller is het niet zo, dat de kamer/flat niet direct bewoond hoeft te worden binnen 5 dagen ex weekend en feestdagen.
Het is in ieder geval de ‘huur’ die verschuldigd is.
Ms moet de vloer vernieuwd, of een muur geschilderd. Gordijnen nog hangen… en regel maar een verhuisbedrijf op zo’n korte termijn!
Dat hopen we dan maar. Het is al een stuk beter geworden de laatste twee maanden (niet meer gemiddeld 5 uur per dag) en ik ben heel benieuwd wat het de komende tijd wordt!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:20 schreef sigme het volgende:
@:queller fijn dat er plaats is voor je moeder, dat ze graag wil en dat het je gelukt is om er tijd voor te maken. Gaat het je nu ook wat minder werk opleveren in de zorg voor je moeder?
Het scheelt precies de helftquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat fijn voor je moeder! En na deze hectische periode ook voor jou lijkt me. Alleen al qua reistijd.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:18 schreef Blues het volgende:
Fijn dat de oude boom zin in een nieuw park heeft
En tja... werkgevers zijn heel wisselend ook in het geven van zorgverlof.. ik kon gaan en komen (met g's heftige tijd 2 jaar geleden) en er is verder niets gedaan aan zorgverlof/ziekmelden etc gedaan toen. Mijn TL zei: je krijgt je geld toch wel en ik heb een kluif aan al het geregeld rondom zorgverlof, dus we gaan er los mee om
Sterkte met verhuizing e.d.Je bent een geweldige dochter
Gewoon meeslingeren door de dagelijkse sopjes. Als ze daar niet tegenkunnen, hadden ze geen bh moeten wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:21 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje Een vóór en ná foto misschien? Je topic in k&w is té ver weggezakt😉
En toen vroeg ik mij af: een poll hóe andere vrouwen lingerie onderhouden.
[poll=9327]
De opties zijn wassen na 2/3 dagen of na een weekquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:32 schreef AnneX het volgende:
Opties zijn hand- of machinewas. Niet voldoende?
Ik nam aan dat ze 'na ze te weken in een sopje' bedoelde. Al gaan de mijne gewoon hop, meteen een wasnetje inquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:54 schreef sigme het volgende:
[..]
De opties zijn wassen na 2/3 dagen of na een week
Ja inderdaad: volgens advies een handwas na 2/3 dagen óf een machinewas, na een week of zo (of langer).quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:54 schreef sigme het volgende:
[..]
De opties zijn wassen na 2/3 dagen of na een week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |