Ze wonen er ook, maar het is jullie huis toch? Dus kun je eventueel best wat randvoorwaarden verbinden aan bezoek. Zoals bijvoorbeeld aan de duur vh verblijf. Het aantal logees dat tegelijkertijd op bezoek is. En of iemand in jullie huis logeert of zelf een verblijfsaccomodatie moet zoeken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 11:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Zij wonen er ook, ik kan moeilijk gaan bepalen wie ze op bezoek hebben. Maar anderhalve meter sneeuw zoals drie jaar geleden zou fijn zijn, want dan gaan ze nooit hier komen
Ja dat zij B gisteren ookquote:Op zondag 12 oktober 2025 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar dan wel voordat ze er zijn, niet wanneer want dan kunnen ze niet weg
quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:05 schreef borisz het volgende:
Meerdere sporten op stream aan staan. Knotgek einde bij Old Georgians - Bloemendaal
De waterpas wel waterpas?quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Lastige situatie @:LeeHarveyOswald!
Beterschap @:Lucky_Strike!
Ik had een druk weekend, maar wel leuk. Gisteren naar broertje en gezin, dat was gezellig. 11u weg, 17u pas thuis. Vandaag verjaardag van vriendin, om 11.30 eerst rocyclen, daarna lunch buiten met zn allen, naar haar huis en daar nog geborreld. 15.30 thuis. En toen nog even wat huishouden, op bank liggen, net buurmeisje ook nog even hier en nog wat meer huishouden.
Wasmachine was zo hard aan het centrifugeren dat ik de glazen rinkelend in de kast had staan en toen ik boven kwam zag ik dat hij ook wat verschoven was (stond nu met rechter voorkant bijna tegen droger aan ipv 2cm ertussen). En hij was ook een minuut of 4 op 'nog 1 minuut' op volle toeren aan het centrifugeren, dus toen heb ik hem maar ff op pauze gezet, toen ging 'ie naar 0 en klaar. Gek wel, nog nooit eerder gehad dat hij verschoof. En ik heb hem juist vorige week helemaal netjes waterpas gezet. Had de filters schoongemaakt, en dan komt er ook allemaal water uit, en ondanks drie handdoeken was er toch ook wat onder de machine gelekt. Dus machine helemaal opzij, droog maken, terugzetten en weer helemaal netjes waterpas. Hij had nog nooit zo stevig recht gestaan voor mn gevoel. Dus ik hoopte juist dat ie stiller zou zijn, niet dat ie glazen zou laten rinkelen 2 verdiepingen lager en stukje zou verschuiven ineens.
Nu weer terug op plek gezet, nog steeds mooi waterpas. Volgende was zit er nu in, maar eens kijken of ie dit keer normaal doet.
Hij staat links-rechts, voor-achter en zelfs beide kanten op diagonaal waterpas. Zowel wanneer hij op de 'kortere' kant als onderkant staat, als ligt op de 'bredere' kant.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:06 schreef z80 het volgende:
[..]
De waterpas wel waterpas?
Dat wil zeggen. Als je de waterpas 180 graden draait, staat de machine dan nog steeds waterpas?
En is de machine nog 4 kant? Of heb je er per ongeluk een wiebertje van gemaakt. Iets dat vaak voor komt bij het verplaatsen en de machine op de tegenovergestelde punten vast pakt.
Nope, zelfs die had ik droog gemaakt. En vorige week erna ook al gewassen zonder problemen. Ach, hij deed t nu goed, dus zal wel eenmalig geweest zijn.quote:
Misschien dat er een stuk wasgoed geklonterd (weet even geen ander woord) zat. Hier maakt het ook wel eens herrie wanneer de hele was in het dekbedovertrek gaat zittenquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nope, zelfs die had ik droog gemaakt. En vorige week erna ook al gewassen zonder problemen. Ach, hij deed t nu goed, dus zal wel eenmalig geweest zijn.
Ook niet, was alleen kleding en niks zat in elkaar. Ik denk gewoon net een klein beetje onbalans, te weinig om de sensoren het te laten registreren maar net genoeg om wel iets te schuiven.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien dat er een stuk wasgoed geklonterd (weet even geen ander woord) zat. Hier maakt het ook wel eens herrie wanneer de hele was in het dekbedovertrek gaat zitten
Dat weet ik nog van mijn vorige machine dat dat zo goed werkt, dat schoonmaken (kwam daar nog een gouden oorbel in tegen toen). Moet dus echt deze eens schoonmaken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:47 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ook niet, was alleen kleding en niks zat in elkaar. Ik denk gewoon net een klein beetje onbalans, te weinig om de sensoren het te laten registreren maar net genoeg om wel iets te schuiven.
Ik maak het trouwens ook zelden schoon hoor @:AnneX, ik deed het nu omdat mn was wat minder lekker rook na het wassen. Dus zeepbakje eruit en schoongemaakt, dat filter onderin afgespoeld en de plek waar t in zat schoongemaakt, deur en rubbers etc schoongemaakt. De was rook inderdaad wel weer lekker nu
Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:13 schreef fietsie het volgende:
Hier hebben we een vaatwasser die afvoerpompen eet.
Om de 6 tot 8 maanden is er weer 1 kapot. Ergens komt er een punt dat de hele machine maar wetg moet, nu valt het steeds nog in de 1 jaar garantie op de nieuw gemonteerde pomp.
Jij vroeg laatst hoe het met Pootjes is toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pootjes vindt Mooitje nog steeds stom, maar kan er wel rustig naast liggen als dat zo uitkomt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Het is mkb, met kleine letters. Wel eens dat ambtenaren absurde salarissen ontvangen voor wat ze zouden moeten doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:49 schreef Queller het volgende:
[..]
Het maakt een wereld van verschil. Jullie werkgever (ik vermoed overheid) hoeft niet zelf te zorgen voor de omzet en kan niet failliet gaan. Ze kunnen arbeidsvoorwaarden bieden waar het gemiddelde MKB niet eens over kan dromen. Ze verstoren daarmee overigens de arbeidsmarkt op (wmb) oneigenlijke wijze.
Arbeidsvoorwaarden, breek me de bek niet open! Ik vind het zelf al een beetje gênant worden, dus ik zal er weer eens over ophouden.
[..]
Uiteraard. Evengoed zou het gros van het MKB het niet kunnen, al zouden ze het willen.
Ow ja, ik zou erover ophouden![]()
Gelukkig bestaan er nog eerlijke mensen zoals jij :-)quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:45 schreef Blues het volgende:
Heb een goede daad gedaan.
Met wandelen zag ik een pakket vlak voor ons achterpad liggen, in een gescheurde zak. En zag ik een DHL busje met open achterdeuren wegrijden(die nog een pakket verloor maar te ver weg voor mij).
Pakket gepakt, adres is van iemand paar straten verderop, naam en adres gaf een zanger/makelaar.
Ingesproken en belt net terug, komt het pakket zo halen.
Nee, ook wel even helpen en dan woensdag om de middag terug.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:35 schreef fietsie het volgende:
En dan ga jij de motoren even afgeven en dan op zoek naar authentieke Duitse vleesbereidingen?
Koffiezetter ontkalken?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:04 schreef AnneX het volgende:
Nu iedere 6 - 8 weken ongeveer als de koffiemachine ook aangeeft dat er ontkalkt moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |