quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:38 schreef Candaasje het volgende:
Maak ik weet niet of jij ook aan je knie likt in je slaap?
Train jij nog/weer?quote:
Zeker!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:58 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik denk dat ik deze nog niet gepost had, m'n Mozartje. 't is geen Nureyev, maar ook sierlijk toch?
[ afbeelding ]
Overigens dacht ik altijd dat het de 'Tartaren' waren maar het is Tataars.quote:Roedolf Chametovitsj Noerejev (Basjkiers: Рудольф Хәмит улы Нуриев, Tataars: Rudolf Xämät ulı Nuriev; Russisch: Рудо́льф Хаме́тович Нуре́ев) (in een trein nabij Irkoetsk, 17 maart 1938 – Parijs, 6 januari 1993), beter bekend als Rudolf Noerejev (en ook Rudolf Nurejev), was een wereldberoemd Russisch-Oostenrijks balletdanser en choreograaf van Tataarse afkomst.
FRAUDE!EINZ11quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eigenlijk zouden ze dan brievenbus stemmen voor iedereen beschikbaar moeten maken. Veel overzichtelijker stemformulier, veel toegankelijker, veel meer tijd om te stemmen.
Noerejev, die spelling zocht ik eigenlijk; zo ken ik de beste man.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Zeker!
En de schrijfwijze van onze balletdanser kan ook zo las ik
[..]
Overigens dacht ik altijd dat het de 'Tartaren' waren maar het is Tataars.
Van Tatarije.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tatarije
Oh wacht.. er is ook een Tartarije
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tartarije
Man Man Man wat leer ik weer veel door @:fietsie s broekie![]()
Idemquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Zeker!
En de schrijfwijze van onze balletdanser kan ook zo las ik
[..]
Overigens dacht ik altijd dat het de 'Tartaren' waren maar het is Tataars.
Van Tatarije.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tatarije
Oh wacht.. er is ook een Tartarije
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tartarije
Man Man Man wat leer ik weer veel door @:fietsie s broekie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nogmaals bedankt iedereen voor de hulp en lieve woorden , het helpt echt
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
tnx! het is een hoop om nogmaals over na te denken.. ook of we gezamelijk dingen willen regelen ( zus en ik) of ieder een deel..quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:08 schreef sigme het volgende:
Ach @:barreltje
In de categorie "zaken om je nu in te verdiepen", kijk hier eens naar: WGR / Volledige volmacht - iemand ervaring mee?
Bewindvoerder over het geld is mooi, maar als er beslissingen genomen moeten worden voor/over iemand die dat zelf niet meer kan dan heb je niks aan financiën... In jullie geval zou het misschien goed zijn als je moeder zo'n akte laat opmaken met je vader als gevolmachtigde met als extra clausule (dat kan!) dat als die er niet meer is / weigert / niet bekwaam is jij (of een ander familielid) de gevolmachtigde is.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:08 schreef Barreltje het volgende:
elleuhh.. even een update:Wat een enorme verdrietige k*t diagnose voor jullie allemaal, Barrel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nogmaals bedankt iedereen voor de hulp en lieve woorden , het helpt echt![]()
![]()
![]()
En nog extra extra door de kennis die ze er zelf over heeft.
Nee, ik denk dat de boel allemaal een beetje rommelig ging omdat er werkzaamheden zijn voorbij Den Bosch. Mijn sprinter moet normaal daar ergens langs dus alles is nu net anders.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:08 schreef sigme het volgende:
Ach @:barreltje
In de categorie "zaken om je nu in te verdiepen", kijk hier eens naar: WGR / Volledige volmacht - iemand ervaring mee?
Bewindvoerder over het geld is mooi, maar als er beslissingen genomen moeten worden voor/over iemand die dat zelf niet meer kan dan heb je niks aan financiën... In jullie geval zou het misschien goed zijn als je moeder zo'n akte laat opmaken met je vader als gevolmachtigde met als extra clausule (dat kan!) dat als die er niet meer is / weigert / niet bekwaam is jij (of een ander familielid) de gevolmachtigde is.
SPOILER: over euthanasie, dus over te slaan als die wens er niet is of je daar niet over wil lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is voor mij ook iets waar ik wel tegenop zie. Mijn vader is 75, moeder 64 dus heb het vooral bij vader. Het kan cognitief en lichamelijk natuurlijk nog heel lang goed gaan, maar het kan ook zomaar ineens achteruit beginnen te gaan. Dat is ook waarom ze juist wel nog weg gaan nu, want nu zijn ze nog fit enz.Ik snap idd wel waarom meer zenuwen voor de tweede dan de eerste. Maar veel mensen durven ook niet echt moeilijke vragen te stellen hoor, merkte ik destijds - zijn of bang het zelf niet goed te begrijpen en gezichtsverlies dan, of dat jij het ook niet weet/er niet helemaal uit komt en dat ze dan die eikel zijn die alleen maar kutvragen stelt. In geval eerste vragen ze niks, in geval tweede komen ze dan vaker na praatje een-op-een nog iets vragen. En natuurlijk ook gewoon een groot deel mensen dat er minder vanaf weet dan jij of zich inderdaad helemaal niet interesseert in die details.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:23 schreef Tele6 het volgende:
Ik moest vandaag twee keer presenteren op een conferentie, waarvan een keer plenair.
Gek genoeg voor plenaire praatje (8 minuten mezelf en de analisten die de plantjes voor ons team kweken voorstellen) minder zenuwen dan voor het andere praatje (20 minuten over mijn methoden en datasets). Op zich ook niet heel gek, mezelf voorstellen kan ik wel terwijl ik over m'n methoden een hoop kritische vragen verwachtte.
Viel allemaal erg mee. Ik had er niet bij stilgestaan dat iets van de helft van de aanwezigen van bedrijven komt en die doen lang niet zo moeilijk over de wetenschap (als het werkt dan werkt het toch?).
Nadeel van jezelf plenair voorstellen is dat nu iedereen me weet te vinden om een praatje met me te maken.
Dus ik heb het diner en feest geskipt en zit nu in m'n eentje in stilte achter een bord salade.
Morgen nog een dag conferentie
Klinkt wel intensief, lekker dat je nu nog even alleentijd hebt. Succes weer morgen!
Ik ben dinsdagochtend trouwens even op de campus om mn uni-laptop te laten overzetten naar Windows 11, moet alleen even kijken of er dan ook nog online meetings bij komen of niet. Ben jij er dinsdag? Dan app ik je nog wel even als ik weet hoe mn agenda eruit ziet!
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 09-10-2025 19:52:22 ]
Ik probeer algemene dingen te zeggen over een heeeeeeleboel planten waar mensen meestal een PhD doen op één plant. Alsnog lijken veel vragenstellers te verwachten dat ik alles weet over hun ene favoriete plant.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik snap idd wel waarom meer zenuwen voor de tweede dan de eerste. Maar veel mensen durven ook niet echt moeilijke vragen te stellen hoor, merkte ik destijds - zijn of bang het zelf niet goed te begrijpen en gezichtsverlies dan, of dat jij het ook niet weet/er niet helemaal uit komt en dat ze dan die eikel zijn die alleen maar kutvragen stelt. In geval eerste vragen ze niks, in geval tweede komen ze dan vaker na praatje een-op-een nog iets vragen. En natuurlijk ook gewoon een groot deel mensen dat er minder vanaf weet dan jij of zich inderdaad helemaal niet interesseert in die details.
Klinkt wel intensief, lekker dat je nu nog even alleentijd hebt. Succes weer morgen!
Ik ben dinsdagochtend trouwens even op de campus om mn uni-laptop te laten overzetten naar Windows 11, moet alleen even kijken of er dan ook nog online meetings bij komen of niet. Ben jij er dinsdag? Dan app ik je nog wel even als ik weet hoe mn agenda eruit ziet!
Haha, ja want iedereen weet toch alles van hun plant! Want de coolste plant ooit!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik probeer algemene dingen te zeggen over een heeeeeeleboel planten waar mensen meestal een PhD doen op één plant. Alsnog lijken veel vragenstellers te verwachten dat ik alles weet over hun ene favoriete plant.![]()
Dat is natuurlijk ook een makkelijke vraag om te stellen: "Dat wat je net beschrijft, is dat ook zo in rozen of geldt het niet voor bloemen?" Enz enz
Ik ben er dinsdag!
Dit is een lied over een plantquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik probeer algemene dingen te zeggen over een heeeeeeleboel planten waar mensen meestal een PhD doen op één plant. Alsnog lijken veel vragenstellers te verwachten dat ik alles weet over hun ene favoriete plant.![]()
Dat is natuurlijk ook een makkelijke vraag om te stellen: "Dat wat je net beschrijft, is dat ook zo in rozen of geldt het niet voor bloemen?" Enz enz
Ik ben er dinsdag!
Zelfde als de mijnequote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn ouders hebben dit ook opgesteld, waarbij inderdaad in principe de ander gevolmachtigde is, maar als die dat niet wil of kan doen, mijn broertje en ik dat samen zijn.
Gaat het soms over de Cannabis Sativa Holandica?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit is een lied over een plant
een groene plant, een mooie plant
een welriekende plant, een grote, een sterke
ja, een nuttige plant
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit is een lied over een plant
een groene plant, een mooie plant
een welriekende plant, een grote, een sterke
ja, een nuttige plant
quote:
Hoe is t thuis, is het al een thuis?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:09 schreef flipsen het volgende:
[..]Ter compensación van deze post ga ik alle CD's van Doe Maar opzetten en lekker hard meezingen
![]()
Want alleen thuis hehe
Doe maar lekker.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:09 schreef flipsen het volgende:
[..]Ter compensación van deze post ga ik alle CD's van Doe Maar opzetten en lekker hard meezingen
![]()
Want alleen thuis hehe
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:09 schreef flipsen het volgende:
![]()
Want alleen thuis hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |