In POL!quote:
https://x.com/annacarreau/status/1894783808873853297quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De enige logische verklaring voor het dragen van zo'n bril lijkt me inderdaad het effect van chemtrails.
Oh, dan weet ik wel genoeg, dat is mijn grote CU-vriend!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In POL!
Een quote van de alwetende user die ook ooit deze parel wist te produceren:
In mijn opvoeding ook niet. Ik leer mijn kinderen zelf nadenken. Zoals ik zelf ook zelf heb leren nadenken. En juist dat leidde tot de conclusie dat de bijbel van kaft tot kaft waar is, dat er geen enkele andere logische conclusie bestaat wat mij betreft. En juist ook bij de bijbeljeugdkring leer ik jongeren echt kritisch nadenken. Doen alsof opvoeden met geloof het afleren van nadenken is, dat is juist bij uitstek niet waar. Als er ergens veel levensvragen worden gesteld en je wordt geleerd daar over na te denken, is het wel als je het over geloof hebt.
Ik moet hier steevast om glimlachen als ik weer zo'n onkreukbare post van de brave boven alle partijen staande man zie verschijnen.
Gaat dit over Fred Teeven?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De enige logische verklaring voor het dragen van zo'n bril lijkt me inderdaad het effect van chemtrails.
quote:
De stormfrontpage is tevreden. Want de echte vleeseter wordt al jaren betutteld!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik lees nu pas dat een vegetatische burger geen vegetarische burger meer mag heten van het Europees Parlement. Clown world.
quote:Ach, normaal houden ze zich vooral bezig met alles wat anti-vlees is. Het is nu één keertje andersom. Zou tijd worden. Zo voelt het als je betutteld wordt mensen.
Veel mensen die vóór allerlei verboden zijn komen er ooit een keer achter dat dat helemaal niet leuk is als er iets verboden wordt waar je zélf belang/interesse/lol/watdanook in/bij hebt.
Durftquote:Volt durft debat met FvD over klimaat niet aan, zegt af voor lijsttrekkersdebat
Danny 08-10-2025 15:01
Vergeet niet dat het er enorm heeft ingehakt dat je tegenwoordig nauwelijks nog een frikandel kunt eten in ziekenhuisrestaurants.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:19 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De stormfrontpage is tevreden. Want de echte vleeseter wordt al jaren betutteld!!!
[..]
Pas nou op, voor je het weet mag dit dus niet meer.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het er enorm heeft ingehakt dat je tegenwoordig nauwelijks nog een frikandel kunt eten in ziekenhuisrestaurants.
Het is nog erger. De Nederlander wordt gedwongen over te gaan over een vega dieet!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het er enorm heeft ingehakt dat je tegenwoordig nauwelijks nog een frikandel kunt eten in ziekenhuisrestaurants.
Vlees en zuivel wordt duurder: indirecte dwang naar vegan voedingquote:De trend naar duurder vlees en zuivel, gecombineerd met het groeiende aanbod van hybride en plantaardige producten, maakt dat steeds meer Nederlanders indirect richting een veganistisch dieet worden geduwd. Supermarkten spelen hier actief en deels onder dwang door dierenrechtenorganisaties op in door hun assortiment aan te passen en steeds meer plantaardige 'alternatieven' in de schappen te leggen.
Lidewij de Vos is lijsttrekker, compleet het tegenovergestelde van Thierry. Vind haar bijzonder sterk overkomen tot op heden.quote:
John triple D?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lidewij de Vos is lijsttrekker, compleet het tegenovergestelde van Thierry. Vind haar bijzonder sterk overkomen tot op heden.
#blijfvanmijngehaktbalafquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:30 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Het is nog erger. De Nederlander wordt gedwongen over te gaan over een vega dieet!
[..]
Vlees en zuivel wordt duurder: indirecte dwang naar vegan voeding
Afgaande op wat ze over Femke Wiersma zegt kan ik niet anders dan aannemen dat alles wat Kerrolain zegt klopt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:53 schreef Steven184 het volgende:
Schuld van links!
https://x.com/mmeeuw/stat(...)n-lmwa5Aer4Ht3w&s=19
Zeker driekwart nog geen stem bepaald, maar we lezen overal dat PVV grootste is! Peilingtroep.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:48 schreef DeeBee het volgende:
Peilingwijzer: PVV duidelijk de grootste, lichte winst D66 en JA21 - https://nos.nl/l/2585755
De guurrechtse Noordwester blaast door het tOlErAnTe Nederland. Peilingaids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |