Ja vind het ook wat zielig voor de muizen en kakkerlakkenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:58 schreef Lenny77 het volgende:
Ja sinds 3 dagen![]()
Had mij thans voorgenomen dit niet voor november te doen. Maar de diertjes verdienen ook wat warmte he?
5 schimmels liken dit bericht.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:19 schreef Mikeytt het volgende:
Gaat hier eigenlijk heel het jaar nooit aanAlleen sommige jaren als het langdurig vriest heel even aan zodat de leidingen niet dichtvriezen.
Wel kruik onder het dekenMensen moeten de kruik wat meer waarderen boven de verwarming. Veel beter voor energieverbruik.
Huis is goed geïsoleerd. Nooit last gehad van schimmelsquote:
Ik denk dat er weinig mensen zijn die in de nacht de verwarming aan hebbenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:19 schreef Mikeytt het volgende:
Gaat hier eigenlijk heel het jaar nooit aanAlleen sommige jaren als het langdurig vriest heel even aan zodat de leidingen niet dichtvriezen.
Wel kruik onder het dekenMensen moeten de kruik wat meer waarderen boven de verwarming. Veel beter voor energieverbruik.
Soms ook even binnen, maar vooral buiten waar het zo koud en guur is tegenwoordigquote:
Alleen niet kokend heet water erin doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:19 schreef Mikeytt het volgende:
Huh, dat wist ik helemaal niet.. gooi er ook altijd kokend water inquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen niet kokend heet water erin doen.
KLB / Kruik ontploft
ik liet het nooit koken, warm water is warm genoeg .....quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, dat wist ik helemaal niet.. gooi er ook altijd kokend water in
Kom we gaan naar de zonquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Soms ook even binnen, maar vooral buiten waar het zo koud en guur is tegenwoordig![]()
Als het zo nog een paar weken duurt dan hoeft het voor mij niet meer.
Plofkruiken 😱quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen niet kokend heet water erin doen.
KLB / Kruik ontploft
Reuma toevallig?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:22 schreef Hanca het volgende:
Nu in totaal 4 dagen, denk ik. Verlies nauwelijks warmte in dit huis, maar het moet wel boven de 20 graden blijven anders gaan mijn handen enorm pijn doen. Zeker als het regent.
Fibromyalgiequote:
Ah, hier reuma patiënt, ook beide handen, en ook veel last met kou en vocht.quote:
Lolquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
ok ben over half uur in je bedje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |