Amputeren dan maarquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee das niet lekker pijnlijk... alcohol ofzo...
ja dat werkt het allerbest.quote:
Krijgt hij z’n salaris niet voor niksquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat werkt het allerbest.
Kun je best eerst even het rijtje van @:ieniminimuis doorlopen... scheelt de arts ook werk.
Gewoon hier in de schuur. Bankschroefjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kun je het beste in Thailand doen
Was ik net niet meer misselijkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
van dat lekkere witte pus dat er uit gutst
Maar mijn versie is meer funquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Krijgt hij z’n salaris niet voor niks
Kan ook. maar ik wil @bitterbal niet teleurstellen, dus stelde ik haar als eerste voorquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon hier in de schuur. Bankschroefje
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
God dit doet me ineens weer denken aan onze schoonmaakster vroeger.. mijn moeder was stervende, gaat dat mens tegen m'n moeder klagen over haar ontstoken teen![]()
![]()
"Ja zo vervelend, knelt in m'n schoen en nu kan ik donderdag niet naar dansles." M'n moeder kon niet meer lopenIedereen zat elkaar toen ook zo aan te kijken van "dit meen je toch niet?
".
Zegt XR ookquote:
Fier op uquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug thuis van de sportschool
Raar beestquote:
zoutzuur is niet goed voor een katquote:
Jij bent dan ook een knaller!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zijn buiten ook blij dat ik geweest ben. Opeens vuurwerk.
Te laat. Heeft nu drie potenquote:
Ja, water.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Raar beest
Of ruikt ie iets
slik voor de zekerheid een extra pijnstillerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tandjes poetsen en slapen maar.
Hopelijk houdt mijn rug zich vanavond waardoor ik morgen vroeg niet hoef te bellen om te overleggen wat verstadng is (of thuisblijven of anders binnenwerk)
Wat ik al zei: raar beestquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, water.
Die komt altijd op water af. Gieters en vazen zijn niet veilig
Wat zei je?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ik al zei: raar beest
Baasjes en dieren passen zich vaak aan elkaar aanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ik al zei: raar beest
vandaar dat jij geen huisdieren hebt natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Baasjes en dieren passen zich vaak aan elkaar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |