Groot gelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die loopt levensgevaar daar met @:Bitterbal in de regio
Door de chocolademelkquote:
Schuilnaam van Kevin Bacon.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die loopt levensgevaar daar met @:Bitterbal in de regio
ik denk het.quote:
quote:
jakquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het.
er staat nu een vervangend apparaat, maar daar komt tot nu toe alleen beige water uit..
ik heb stiekem nog een nespresso apparaat hier staanquote:
Heb je nu een Amerikaanse koffieautomaat?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het.
er staat nu een vervangend apparaat, maar daar komt tot nu toe alleen beige water uit..
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het.
Iddquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:22 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)m-centraal-plat.htmlkutvolk
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:22 schreef mschol het volgende:
Ik dacht steeds dat die XR activisten aandacht wilden vragen voor climate change. Zijn ze nu van alle markten thuis? Of waren ze dat altijd al? Achterlijk volk overigens.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:22 schreef mschol het volgende:
elk excuus om te kunnen ontregelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat die XR activisten aandacht wilden vragen voor climate change. Zijn ze nu van alle markten thuis? Of waren ze dat altijd al? Achterlijk volk overigens.
Nekschotjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
elk excuus om te kunnen ontregelen.
Liefst ook met vernielingen er bij
Dat is ook niet echt aardigquote:
quote:
Amerikaanse koffieautomaat ipv Amerikaanse weegschaal?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nu een Amerikaanse koffieautomaat?
volgens handleiding, of zelf gebrouwd?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Tijd om de krans te decoreren.
[ link | afbeelding ]
Nog geen stap verder dus?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Tijd om de krans te decoreren.
[ link | afbeelding ]
Drinkt wel makkelijker denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Amerikaanse koffieautomaat ipv Amerikaanse weegschaal?
wel opletten he...quote:
Bij een amerikaanse weegschaal moet ik altijd denken aan zo'n gevaarte uit de dierentuin, omdat een reguliere maar tot 150 kilo gaatquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Amerikaanse koffieautomaat ipv Amerikaanse weegschaal?
Oh ik dacht dat ze achter de oven hingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel opletten he...
ze was eten bij haar vader.. dan kon je niet LEGOen
nee das morgen met de stofzuigerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze achter de oven hing
Leuk hè.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
klote kut copilot![]()
Plaatje van een hotel - "Hotel ****"
Nee het moet 5 sterren zijn, niet vier - "Hotel***"
Nee dit zijn er 3. Ik wil er VIJF! - "Hotel****"
Nee er moet nog een ster bij!! - "Hotel****" onder een nog drukkere sterrenhemel
Probeer het nogeens? - "Hotel****" "Hier is je hotel met ZES sterren!"
Zoals die 1000 lbs sisters die naar een boer moesten voor een weegschaal die zwaar genoeg kon wegenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij een amerikaanse weegschaal moet ik altijd denken aan zo'n gevaarte uit de dierentuin, omdat een reguliere maar tot 150 kilo gaat
Ik wilde het op het werk gebruiken om iets relatief simpels voor me te doen. Uiteindelijk had ik 2 pagina's met instructies geschreven en toen deed ie ongeveer wat ik wilde. Hij moest bij A steeds X doen, bij B steeds Y, en dat ging 2x goed en daarna ging ie z'n eigen gang.. wtfquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
klote kut copilot![]()
Plaatje van een hotel - "Hotel ****"
Nee het moet 5 sterren zijn, niet vier - "Hotel***"
Nee dit zijn er 3. Ik wil er VIJF! - "Hotel****"
Nee er moet nog een ster bij!! - "Hotel****" onder een nog drukkere sterrenhemel
Probeer het nogeens? - "Hotel****" "Hier is je hotel met ZES sterren!"
Dan zak je toch ook door de grond hèquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals die 1000 lbs sisters die naar een boer moesten voor een weegschaal die zwaar genoeg kon wegen
Ik vermaak me er wel mee. Vooral voor geinige plaatjes. Maar ook als ik bijvoorbeeld een boekje voor een reisje aan het maken ben, ja dan ga ik niet zelf een stuk over de geschiedenis van Praag schrijven als er in 2 seconden iets heel behoorlijks uit CoPilot rolt natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leuk hè.
En bedenk even mensen die er blind op vertrouwen
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zak je toch ook door de grond hèMisschien zelfs wel letterlijk
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals die 1000 lbs sisters die naar een boer moesten voor een weegschaal die zwaar genoeg kon wegen
Handleidingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:37 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens handleiding, of zelf gebrouwd?
Klopt ik was tussendoor ook nog eten bij mijn vader.quote:
speld er in steken!quote:
Het einde is nabij, ik voel het.quote:
Waarom zou ik dat doenquote:
prut er uitquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen![]()
Het doet al pijn genoeg
Komt er al uitquote:
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Handleiding
[..]
Klopt ik was tussendoor ook nog eten bij mijn vader.
nog een gat er bij dan... dan gaat t snellerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog een gat er bij dan... dan gaat t snellerEr zit gewoon vlees daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen ophoping met vocht of iets.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
God dit doet me ineens weer denken aan onze schoonmaakster vroeger.. mijn moeder was stervende, gaat dat mens tegen m'n moeder klagen over haar ontstoken teen![]()
![]()
"Ja zo vervelend, knelt in m'n schoen en nu kan ik donderdag niet naar dansles." M'n moeder kon niet meer lopenIedereen zat elkaar toen ook zo aan te kijken van "dit meen je toch niet?
".
Ik heb hier geen worden voor.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
God dit doet me ineens weer denken aan onze schoonmaakster vroeger.. mijn moeder was stervende, gaat dat mens tegen m'n moeder klagen over haar ontstoken teen![]()
![]()
"Ja zo vervelend, knelt in m'n schoen en nu kan ik donderdag niet naar dansles." M'n moeder kon niet meer lopenIedereen zat elkaar toen ook zo aan te kijken van "dit meen je toch niet?
".
ik las acupunctuur en vroeg me af wat jij daar ineens aan het doen was zonder koffiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef gianni61 het volgende:
we hebben al bijna alle actiepunten voor vannacht afgewerkt
Ach waarschijnlijk zo'n simpel mensje wat ook niet wist wat ze anders moest zeggenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
![]()
".
Witte kwepquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
van dat lekkere witte pus dat er uit gutst
![]()
".
hmm... oke ja nee dan heb je ook niets aan die speldquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zit gewoon vlees daargeen ophoping met vocht of iets.
Zie je nu wat je allemaal kan doen zonder die 20 extra koffiepauzesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef gianni61 het volgende:
we hebben al bijna alle actiepunten voor vannacht afgewerkt
Misschien even in de soda of biotex?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm... oke ja nee dan heb je ook niets aan die speld
nee das niet lekker pijnlijk... alcohol ofzo...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien even in de soda of biotex?
Dat komt nog welquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zit gewoon vlees daargeen ophoping met vocht of iets.
met zonder jas...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh benieuwd of proestende niezende collega die vandaag naar huis werd gestuurd zodat hij niet iedereen zou ziek maken, morgen weer komt op dagen zonder beter te zijn.
Hij was gisteren nog even uit geweest en reed ook nog rond zonder jas.
Zout. Azijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee das niet lekker pijnlijk... alcohol ofzo...
ook optie maar ik verpak het tenminste nog in ontsmettende waardequote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zout. Azijn.
Goedkoper en NIET zonde van de alcohol.
Amputeren dan maarquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee das niet lekker pijnlijk... alcohol ofzo...
ja dat werkt het allerbest.quote:
Krijgt hij z’n salaris niet voor niksquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat werkt het allerbest.
Kun je best eerst even het rijtje van @:ieniminimuis doorlopen... scheelt de arts ook werk.
Gewoon hier in de schuur. Bankschroefjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kun je het beste in Thailand doen
Was ik net niet meer misselijkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
van dat lekkere witte pus dat er uit gutst
Maar mijn versie is meer funquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Krijgt hij z’n salaris niet voor niks
Kan ook. maar ik wil @bitterbal niet teleurstellen, dus stelde ik haar als eerste voorquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon hier in de schuur. Bankschroefje
![]()
".
Zegt XR ookquote:
Fier op uquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug thuis van de sportschool
Raar beestquote:
zoutzuur is niet goed voor een katquote:
Jij bent dan ook een knaller!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zijn buiten ook blij dat ik geweest ben. Opeens vuurwerk.
Te laat. Heeft nu drie potenquote:
Ja, water.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Raar beest
Of ruikt ie iets
slik voor de zekerheid een extra pijnstillerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tandjes poetsen en slapen maar.
Hopelijk houdt mijn rug zich vanavond waardoor ik morgen vroeg niet hoef te bellen om te overleggen wat verstadng is (of thuisblijven of anders binnenwerk)
Wat ik al zei: raar beestquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, water.
Die komt altijd op water af. Gieters en vazen zijn niet veilig
Wat zei je?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ik al zei: raar beest
Baasjes en dieren passen zich vaak aan elkaar aanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ik al zei: raar beest
vandaar dat jij geen huisdieren hebt natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Baasjes en dieren passen zich vaak aan elkaar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |