Moet je ook niet doen. Zonde van de energiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan er wel heel frustie over gaan doen
maar schiet ik niks mee op
Ik ben succesvol drie keer er onderuit kunnen komen. Ik merk dat ik aandacht wel leuk vindt maar er echt daadwerkelijk iets mee te willen doen zo iemand ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil het daten nog een beetje lukken?
preciesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Zonde van de energie
ben je er wel aan toe?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben succesvol drie keer er onderuit kunnen komen. Ik merk dat ik aandacht wel leuk vindt maar er echt daadwerkelijk iets mee te willen doen zo iemand ben ik nog niet tegengekomen.
Ik ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
en ben ook over het algemeen van het positieve
ik vind het vooral lastig als mensen heel negatief zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook.
Alleen soms is dat weleens lastig
Ja, probeer daar zoveel mogelijk van weg te blijvenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het vooral lastig als mensen heel negatief zijn
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja, probeer daar zoveel mogelijk van weg te blijven
Klopt, en maakt het vaak nog vervelender. Ik heb ook zo'n periode gehad tijdens onzekerheid over werk. Maar uiteindelijk is het goed gekomen en dat heb ik mezelf ook voorgehouden. Maar toch veel slechte nachten gemaakt tijdens die periode.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan er wel heel frustie over gaan doen
maar schiet ik niks mee op
begrijpelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Klopt, en maakt het vaak nog vervelender. Ik heb ook zo'n periode gehad tijdens onzekerheid over werk. Maar uiteindelijk is het goed gekomen en dat heb ik mezelf ook voorgehouden. Maar toch veel slechte nachten gemaakt tijdens die periode.
Nee denk ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je er wel aan toe?
iets nieuws?
Jup, dat ben ik. Maak me zo nu en dan veel te druk om dingen en dat kan best lang blijven hangen. Ik probeer het wel zo min mogelijk invloed te laten hebben op mijn humeur maar is soms lastig helaas.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
begrijpelijk
je bent ook een overdenker toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |