Jup, datquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
vooral veel aan mijn hoofd
kan de rust niet vinden
ik moet gewoon mijn hoofd even uit kunnen zettenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, dat
Wikkelen heeft mij in dit soort situaties wel eens geholpen omdat ik dan soort van 'verplicht' even rust moet vinden, kan immers nergens heen. Vriendin heeft zelfde ervaring. Maar goed, of zoiets werkt is wel afhankelijk van het onderliggende.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:hemarookworst is dan ook een lieve man![]()
Wil wel ff helpen zoeken naar jouw knopjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet gewoon mijn hoofd even uit kunnen zetten
maar ja
dat knopje he
das zoek
succesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wil wel ff helpen zoeken naar jouw knopje
En boek lezen? En dan met name voor het slapen gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet gewoon mijn hoofd even uit kunnen zetten
maar ja
dat knopje he
das zoek
tijd is een kostbaar goedquote:
nopequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En boek lezen? En dan met name voor het slapen gaan.
hoeveel is veelquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel ik voor je over heb
Heeeeeeeeeeeeel veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk komt het ook wel weer. Maar de weg ernaartoe is wel vervelend en hoop dat het dan ook snel weer wat beter met je gaatquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
eerder las ik heel veel
maar het lukt gewoon ff niet
en is niet erg
tis wat het is
komt wel weer
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
kan er wel heel frustie over gaan doenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het ook wel weer. Maar de weg ernaartoe is wel vervelend en hoop dat het dan ook snel weer wat beter met je gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |