Zal jou eens ergens heen sleurenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan een beetje een sleur worden he
Beetje druk? Herken het wel hoor, heb soms ook van dat soort momenten. En dan is een dag als vandaag waar ik lang moet wachten ook niet bepaald plezierig.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja daar schort het de laatste tijd nogal aan
same here. korte aandachtsspanne.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja daar schort het de laatste tijd nogal aan
Deze TT was echt voor jouquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje druk? Herken het wel hoor, heb soms ook van dat soort momenten. En dan is een dag als vandaag waar ik lang moet wachten ook niet bepaald plezierig.
vooral veel aan mijn hoofdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje druk? Herken het wel hoor, heb soms ook van dat soort momenten. En dan is een dag als vandaag waar ik lang moet wachten ook niet bepaald plezierig.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
vooral veel aan mijn hoofd
kan de rust niet vinden
Ja soms staat dat wel tegen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan een beetje een sleur worden he
wil het daten nog een beetje lukken?quote:
Ik heb een antwoord hierop maar kan je eerst even wachten?quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb een antwoord hierop maar kan je eerst even wachten?
jij?quote:
Ik weetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:hemarookworst is dan ook een lieve man![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |