Ja, maar dat is een saus voor over/door de kip.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom tegen
[ afbeelding ]
Wat denk je? Geen kip te bekennen
Maar zit dus geen kip in, dus misleidende verpakking/naam. Daar gaat het toch om?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een saus voor over/door de kip.
Wat nou als ik het over varkensvlees doe?
Off.. off. Off
Bekijk deze YouTube-video
Jij denkt dat varkens zulke grote oren en een slurf hebben?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
De hele dierentuin bij elkaar, allemaal vegan
[ afbeelding ]
Ik vind hier iets van. Ik verwacht aap, varken en tijger
Sorry, normaal gesproken is roze de varkentjesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij denkt dat varkens zulke grote oren en een slurf hebben?
Maar, maar, maar... die zitten er toch allemaal gewoon in?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
De hele dierentuin bij elkaar, allemaal vegan
[ afbeelding ]
Ik vind hier iets van. Ik verwacht aap, varken en tijger
Nee de naam zegt aap, dus ik verwacht echte aap in de verpakking. Geen namaak aapquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar... die zitten er toch allemaal gewoon in?
Kijk maar.
De roze is een big/varken,
De gele is een leeuw,
En de oranje is een aap.
Ja precies ik wil me niet vergissen in de supermarkt en dan met die vegan troep thuiskomenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee de naam zegt aap, dus ik verwacht echte aap in de verpakking. Geen namaak aap
En als je niet goed leest, nog gelatine van dierenbotten en huiden, ookquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:29 schreef xpompompomx het volgende:
Denk je gezonde kersen gehaald te hebben, ben je alleen maar suiker en smaakstoffen aan het eten.
[ afbeelding ]
Het ging in de OP eigenlijk voornamelijk over de vorm; burger, worst, gehakt. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zit dus geen kip in, dus misleidende verpakking/naam. Daar gaat het toch om?
Nee het gaat om het woord burger dat niets te maken heeft met de vorm, maar het feit dat burger volgens de lobby alelen maar hoort te verwijzen naar het vleesproduct.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het ging in de OP eigenlijk voornamelijk over de vorm; burger, worst, gehakt. Dat soort dingen.
Of de dieren die op de verpakking staat ook in het product zit, hebben we het eerder dit jaar al gehad.
Ik zal ff een linkje zoeken.
Maar de draak steken met de zin of onzin, of op de tenen van een paar sneeuwvlokjes met tere zieltjes te trappen, is altijd leuk.
Ik zal suikerspinnen maar niet noemen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:28 schreef xpompompomx het volgende:
Wanneer wordt Haribo aangepakt?
[ afbeelding ]
DIT HEEFT NIKS MET BANAAN TE MAKEN GVD.
WTFquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En als je niet goed leest, nog gelatine van dierenbotten en huiden, ook![]()
![]()
Ja maar een paar sneeuwvlokjes met tere zieltjes kunnen nog niet lezen dus dan houdt het opquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat is dit voor lariekoek dan. Het is echt altijd duidelijk wanneer iets vegan is.
De enige bijzondere vind ik de vegetarische Slager, maar dat is een merk en geen productnaam.
Vanavond weer een extra koe in de pan. Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:49 schreef GezondRechts het volgende:
Veganisten willen niets met vlees (en vis) te maken hebben maar willen hun alternatieve producten wel naar vlees vernoemen
Vegetarisch vlees bestaat niet en een vegetarische slager is gewoon een groenteboer.
Waarom denk je dat moslims willen weten of er gelatine in snoepjes zit?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |