En anders het minder ongezond en milieuvervuilend maken van deze vegaproducten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:12 schreef GGMM het volgende:
Mooi. Hopelijk is dit een stap in de richting van het helemaal verbieden van deze rotzooi.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:12 schreef GGMM het volgende:
Mooi. Hopelijk is dit een stap in de richting van het helemaal verbieden van deze rotzooi.
Haha twee dombo's die het verschil niet zagen tussen vega en vlees burgers. Door jullie hebben we nu stickers in magnetrons dat je er geen baby's in kan drogen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En anders het minder ongezond en milieuvervuilend maken van deze vegaproducten.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:23 schreef Fok-it het volgende:
Heerlijke overwinning tegen de slinkse woke gemeenteEuropese vleeslobby.
Burger, worst o gehakt heb ik ook niet zo veel problemen mee. Dat zijn gewoon de vormen waarin het komt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:17 schreef Aether het volgende:
"Burger" vind ik niet zo'n probleem.
Iets als "fish sticks" en dan "plant based" wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die arme subsidiesponzen toch.quote:‘een reëel risico op verwarring’ bestaat bij de consumenten, wat in het nadeel is van de landbouwers.
Dat is geen probleem, die zijn namelijk van vleesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:36 schreef golfer het volgende:
Een inwoner van een land een Europees burger noemen mag ook niet meer?
En deze onduidelijke site: www.burgermeester.euquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:36 schreef golfer het volgende:
Een inwoner van een land een Europees burger noemen mag ook niet meer?
Er valt wel wat voor te zeggen bij "Burger". In het oorspronkelijke Hamburger verwijst dat met name op iets wat Hamburgse migranten meenamen naar de VS, echter, door taalontwikkeling hebben we hedendage ook termen als Cheeseburger en kippenburger waardoor de betekenis van burger ook anders bezien kan worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:17 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik koop het niet dus ja ze gooien er wekelijks een hoop van weg.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:12 schreef GGMM het volgende:
Ik snap wel dat het lastig is. Al die opdrukken met Vega(n) en plant en groen zijn dusdanig slecht te zien dat je echt niet kunt weten dat je geen echte vissticks te pakken hebt. We moeten inderdaad die arme mensen helpen die per se geen plantaardige vlees/visvervangers willen eten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:17 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verlies voor de vegalobby. Helemaal niets mis mee dus.quote:
Ach, die mogen er net zo goed zijn als voetbalfans.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |