Geverifieerd door?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:06 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Zijn salaris is een van de weinige die geverifieerd is, dus helaas, deze klopt.
Doet me denken aan die trainster van de Ajax vrouwen vorig seizoen , dat verliezen misschien wel beter was dan winnenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
Die debiel van een Kroes roept dus we gaan 3-0 van OM verliezen, omdat je weet dat ze dus beter zijn.. Waarom laat je domme Sjon dan deze tactiek hanteren? Alex is minstens zo dom.
Dat 50% verhaal is toch nooit bevestigd? En Sutalo is in ieder geval 1 van de weinige die het zou verdienen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou als Sutalo er 50% heeft bijgekregen dit seizoen zal ie daar nog wel boven zitten
ja, alleen al die mindset..: we gaan toch verliezen… Denk je dat die jongens van Telstar zo dachten toen ze tegen PSV moesten? Het is echt een mentaliteit van likmevesjequote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doet me denken aan die trainster van de Ajax vrouwen vorig seizoen , dat verliezen misschien wel beter was dan winnen
Het is shockerend nadat die aan pakweg 50 miljoen heeft ingekocht
Het wordt letterlijk door Kroes gezegd:quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:04 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat 50% verhaal is toch nooit bevestigd? En Sutalo is in ieder geval 1 van de weinige die het zou verdienen.
De mentaliteit van het 6de bierelftal van FC de Doorzakkers. Beursgenoteerd bedrijf maar meedoen is belangrijker dan winnen. Hij maakt het alleen maar erger dat hij die gestoorde gedachten in het openbaar brengt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:25 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
ja, alleen al die mindset..: we gaan toch verliezen… Denk je dat die jongens van Telstar zo dachten toen ze tegen PSV moesten? Het is echt een mentaliteit van likmevesje
Hij zegt aan de ene kant dat de huurlingen terugkomen 50% meer zijn gaan verdienen en aan de andere kant dat 90% van de spelers in het nieuwe salarishuishouden zit. Oftewel, hij praat poep.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt letterlijk door Kroes gezegd:
https://www.ajaxshowtime.(...)nnen-de-details-niet
Die spelers die verhuurd waren kwamen allemaal via Mislintat binnen, net als Sutalo. Hij heeft alle spelers gewoon hetzelfde prestatiecontract gegeven.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:32 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Hij zegt aan de ene kant dat de huurlingen terugkomen 50% meer zijn gaan verdienen en aan de andere kant dat 90% van de spelers in het nieuwe salarishuishouden zit. Oftewel, hij praat poep.
Ja dat snap ik, maar hij zegt dat bijna 90% onder het huidige salarishuisvalt, daar vallen die 8 huurlingen en al die andere aankopen van mislintat dus ook onder. Anders kom je nooit aan dat percentage. Hij doet dus lijken alsof het slecht is die stijging terwijl het nu ook gewoon beleid is. En terecht, als je presteert verdien je meer. Je m oet dat alleen niet voor spelers laten gelden die niet spelenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die spelers die verhuurd waren kwamen allemaal via Mislintat binnen, net als Sutalo. Hij heeft alle spelers gewoon hetzelfde prestatiecontract gegeven.
Kroes is het virus, sjon is de symptomen.quote:
Wie is de Pfizer in dit scenario?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kroes is het virus, sjon is de symptomen.
Hoe houd je jezelf klein (als voetballand) inderdaad. Dit is een mooi voorbeeld, maar ook van Persie die met een complete b-opstelling een CL wedstrijd gaat spelenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:25 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
ja, alleen al die mindset..: we gaan toch verliezen… Denk je dat die jongens van Telstar zo dachten toen ze tegen PSV moesten? Het is echt een mentaliteit van likmevesje
Maakt niet uit, Ajax is anti-vax.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wie is de Pfizer in dit scenario?
Wel een leuk quizvraagje, Heitinga en Clasie hebben inderdaad één wedstrijd samen gespeeld. Welke wedstrijd was dit?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:18 schreef DefKu het volgende:
Sjonnie masterclass
Over AZ:
'Het is een interessante ploeg met een interessant middenveld. Clasie is de brein van het elftal. Ik heb nog met hem gespeeld. Ze hebben voorin veel snelheid en Ajax heeft de afgelopen acht wedstrijden niet gewonnen van AZ.'
Over de trainingen:
In de interlandperiode heeft Heitinga met een kleinere groep - in combinatie met spelers van Jong Ajax - 'lekker kunnen werken', zo stelt hij. 'Een aantal jongens heeft minder getraind in verband met het herstel en het fit worden. In de afgelopen dagen hebben we lekker kunnen werken richting AZ. Gisteren (donderdag, red.) hebben we vooral aandacht besteed aan het verdedigen. Vandaag (vrijdag, red.) besteden we aandacht aan aanvallen.'
Clasie heeft helemaal geen brein.Hoe komt hij eropquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:18 schreef DefKu het volgende:
Sjonnie masterclass
Over AZ:
'Het is een interessante ploeg met een interessant middenveld. Clasie is de brein van het elftal. Ik heb nog met hem gespeeld. Ze hebben voorin veel snelheid en Ajax heeft de afgelopen acht wedstrijden niet gewonnen van AZ.'
Over de trainingen:
In de interlandperiode heeft Heitinga met een kleinere groep - in combinatie met spelers van Jong Ajax - 'lekker kunnen werken', zo stelt hij. 'Een aantal jongens heeft minder getraind in verband met het herstel en het fit worden. In de afgelopen dagen hebben we lekker kunnen werken richting AZ. Gisteren (donderdag, red.) hebben we vooral aandacht besteed aan het verdedigen. Vandaag (vrijdag, red.) besteden we aandacht aan aanvallen.'
Dit kan toch niet, Ajax onder Farioli werd niet weggespeeld door NAC als die met 2-1 won. Nogal een verschil.quote:
Die weet niet eens goed te spellen dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:29 schreef MaasToren1 het volgende:
[..]
Clasie heeft helemaal geen brein.Hoe komt hij erop
Laatste paar wedstrijden van afgelopen seizoen gemist?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit kan toch niet, Ajax onder Farioli werd niet weggespeeld door NAC als die met 2-1 won. Nogal een verschil.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:43 schreef MaasToren1 het volgende:
Ajax werd dit seizoen iedere keer weggespeeld of heb ik niet alle wedstrijden gezien?
Dat waren 3 weken die ik als incident zie kampioenstress e.d., niet representatief voor het seizoen, scoort Groningen niet diep in de blessuretijd dan hadden we het er überhaupt niet meer over gehad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste paar wedstrijden van afgelopen seizoen gemist?
Het was misschien niet 100% wegspelen, maar ..........
DIe pot dat de bal er niet in wilde was tegen Sparta. Tegen NEC werden we aardig onderuit gecounterd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Dat waren 3 weken die ik als incident zie kampioenstress e.d., niet representatief voor het seizoen, scoort Groningen niet diep in de blessuretijd dan hadden we het er überhaupt niet meer over gehad.
Na een wat stroef begin wonnen we het meerendeel van het seizoen vrij makkelijk met kleine verschillen de wedstrijden. Niet met grote moeite zoals Sjon tegen NAC.
Dat einde van het seizoen wordt overigens ook zwaar overdreven, je hebt het over 2 mokerslechte wedstrijden, 1 slechte wedstrijd die je diep in de blessuretijd verliest en 1 goede wedstrijd (tegen NEC) waarin de bal er niet in wilt tot de blessuretijd.
Als dat het geval is dan ben ik er echt klaar mee. Of was ik er al klaar mee?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit Gloukh weer op de bank.
Jij hebt er echt geen kijk op he. Ga lekker waterpolo kijken ofzo.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof ze zich bij AZ extra bekommeren om Ajax. Dat is voor hun gewoon een wedstrijd net als tegen Feyenoord of PSV.
Ondertussen worden wij nu week in week uit genaaid door Sjon.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:50 schreef DefKu het volgende:
https://x.com/Goatruida/status/1979120268757918084
Ik hoop dat John wel wat meer smaak heeft dan die afgelikte boterham van een Gordonquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:50 schreef DefKu het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:50 schreef DefKu het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:50 schreef DefKu het volgende:
Geen wonder dat het bij John dus achterin zo open staatquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:50 schreef DefKu het volgende:
Tering he ik moest lachen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geen wonder dat het bij John dus achterin zo open staat
Hij houdt er wel van als er met zijn kloten wordt gespeeldquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geen wonder dat het bij John dus achterin zo open staat
Ik zou zeggen dat als ik dan eens wilde experimenteren dat Gordon de laatste zou zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat John wel wat meer smaak heeft dan die afgelikte boterham van een Gordon
Precies, dan lijken me er wel betere opties voor handenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat als ik dan eens wilde experimenteren dat Gordon de laatste zou zijn.
Ik ga er morgen tegen beter weten in toch wel weer voor zitten, wellicht zijn de wonderen de wereld nog niet uitquote:
Ja idem hoor, maar als Oscar niet op 10 staat dan ga ik niet eens kijken. Dan pak ik BF6 er weer bijquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga er morgen tegen beter weten in toch wel weer voor zitten, wellicht zijn de wonderen de wereld nog niet uit
Gordon heeft iets gehad met Overmars, hoor je eigenlijk nooit meer iets van.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat John wel wat meer smaak heeft dan die afgelikte boterham van een Gordon
Berghius in de wondere wereld van de D1.quote:
Hilarisch, een dijenkletser.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, dan lijken me er wel betere opties voor handen
@:JohnHeitinga mocht je dit lezen, stuur me een PM![]()
Ze zouden moeten stoppen met al die adviseursrollen voor oud-Ajacieden. 0 verantwoordelijkheid en zorgt alleen voor nog meer domme meningen en stroperigheid.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:01 schreef manny het volgende:
Wat een verhaal van Kroes. Spuit 11 waarschijnlijk, maar hoe laag kan je de lat leggen, en waar is Van Gaal die moet dat soort mannetjes toch direct bij de keel grijpen en een paar ferme tikken op kinnebakkes geven.
Beetje hetzelfde niveau als:quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
''Shoot the ball in the opposing goal''
''Suck Davy's cock ''
quote:3. Geen trollgedrag
Het provoceren van medegebruikers door middel van, maar niet beperkt tot, uitlokkende of beledigende teksten, beter bekend als trollen, is niet toegestaan.
Voorbeelden zijn:
a. Het verspreiden van valse informatie (bijv. x een brokkenpiloot noemen, terwijl de algemene consensus het tegendeel is)
b. Het maken van beledigende opmerkingen, zo ver deze al niet onder punt 2 vallen
c. Het aanzetten tot conflicten (bijv. een sterke/controversiële mening uiten of anderzijds overdreven positief/negatief reageren)
d. Het verstoren van discussies
e. Met "low-effort" reacties reageren op een ander met een tegengesteld standpunt (dit omvat ook reacties bestaande uit emoji's)
f. Het anderzijds negatief beïnvloeden van de sfeer in een topic
Ja, en LEFT, RIGHT, BEHIND.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde niveau als:
[..]
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aad de Mos (78):
Voormalig toptrainer
Ben alleen thuis met de kinderen vanavond dus zelfs dat is me niet gegund.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Begin van de avond vast indrinken.
Voordeel is doorgaans wel dat als Aad er geen vertrouwen in heeft, dat een reden voor optimisme is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aad de Mos (78): ’Als Ajax niet wint van AZ, dan zijn de poppen aan het dansen’
Voormalig toptrainer maakt de balans op
https://www.telegraaf.nl/(...)dansen/98100254.html?
Zou er meer vrede mee hebben als die gewoon Steur en Bounida voor de leeuwen gooit ipv het steeds maar laten spelen van die zogenaamde 'ervaren spelers'quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:03 schreef Jaeger85 het volgende:
Zal Sjonnie Gloukh weer op de bank zetten zodat zijn favoriete veteranen Berghuis en Klaassen weer kunnen spelen?
Forest heeft Postecoglou daarna ontslagen. Zou een droomopvolger zijn van Sjonnie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Chelsea heeft vast wat vertrouwen getankt voor woensdag.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:50 schreef peaceman het volgende:
Voordeel is doorgaans wel dat als Aad er geen vertrouwen in heeft, dat een reden voor optimisme is.
Die was er pas net?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Forest heeft Postecoglou daarna ontslagen. Zou een droomopvolger zijn van Sjonnie.
Ze hebben daar een idioot als voorzitter, die ook voorzitter is (geweest) van Olympiakos. Die heeft geen geduld met trainers en een hyperaanvallende trainer aanstellen na succes te hebben met reactie voetbal en daar de selectie voor hebben was natuurlijk gedoemd om te mislukken.quote:
Mokio basisquote:
Linksback zeker?quote:
De spreekwoordelijke poppen. Geen echte poppen natuurlijk. Wat dacht jij nou.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aad de Mos (78): ’Als Ajax niet wint van AZ, dan zijn de poppen aan het dansen’
Voormalig toptrainer maakt de balans op
https://www.telegraaf.nl/(...)dansen/98100254.html?
Eens. Als het nu weer kut is ligt het echt aan de tactiek/instelling. Dus aan Sjon.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als het met deze opstelling niet lukt, dan kan je er net zo goed mee ophouden.
Slinger de PS maar aanquote:
Ik ga i.i.g. proberen te kijken. Kijken hoe lang het duurt voordat ik de PS piep hoor.quote:
Zul je net zien dat Parrott er vanavond drie inschiet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als het met deze opstelling niet lukt, dan kan je er net zo goed mee ophouden.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
"Uiteindelijk moet Ajax doen wat het beste is voor de club."
Die verwacht nog 2 tegendoelpuntenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Kroes heeft hier gewoon vrede mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |