Eerst had ik nog medelijden met Demi omdat Geert flink manipuleerde maar Demi ken het net zo goed, beide koekoek.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Geert ziekelijk
maar Demi
damn die is echt koekoek
tis wel wat Demi standaard doet als ze haar zin niet krijgtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ga lekker janken joh zegt ie nog tegen Demi, dat is echt een ontploffingszin.
ze gaan nog een stapje verderquote:
Moet je maar geen jankerd zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ga lekker janken joh zegt ie nog tegen Demi, dat is echt een ontploffingszin.
snap niet zo goed dat een Elche een soort van verplicht weg moestquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:44 schreef schetterklep het volgende:
Is dit normaal om zo uit te zendenMisschien dat de febo psycholoog kan gaan ingrijpen?
Het is dat ze jankt over alles, dan vind ik het niet zo erg als iemand dat zegt, oh ze gaan door de volgende ochtend.quote:
tis avondquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is dat ze jankt over alles, dan vind ik het niet zo erg als iemand dat zegt, oh ze gaan door de volgende ochten.
Psycholoog Geert werkt alleen nog maar achter de schermen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:44 schreef schetterklep het volgende:
Is dit normaal om zo uit te zendenMisschien dat de febo psycholoog kan gaan ingrijpen?
Oh ik dacht dat ze al in de ochtend zaten, zo verwarrend maar zie het nu aan fatima haar jurk, denk ik. Oh en ze zegt avond nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |