* ChocoFan stuurt meer zuchtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:49 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb geen zucht meer over in mn longen.
Ik zit hier meer van .... pfff gaan we weerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:49 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb geen zucht meer over in mn longen.
Ze zijn al even bezig.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
Begin gemist, maar ik val met mijn neus in de BordelineDemiBoter
het jammere is dat Peter zelf ook vaak genoeg een pest vent isquote:
quote:
Ik denk dat ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gaat ook nog wel ff duren zo te zien
ik had er niet mee op een kamer willen liggenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het lijkt me super naar om met die twee opgesloten te zitten
Word er zelf onrustig van en ik zit alleen op de bank
Neequote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had er niet mee op een kamer willen liggen
Fabio en Fatima noikenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een gezeik, geloof dat ik in die 2 maanden niks gemist heb
Ik had er niet in een loods mee willen wonen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik roep nu even niet om nieuwe, oh reclame. Het eerste gedeelte heel de tijd die 2 mafketels die elkaar verdienenquote:
...of een relatie mee willen hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
Of in een loods willen zitten
Tuurlijk, want die selectie maak je in een manische bui. De depressie komt later weerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
En straks gewoon weer samen in een bondje natuurlijk
Roma ook niet meer.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verschrikkelijk toch, daar of thuis ik moet er niet aan denken. Ik snap ook niet dat iemand iets tegen hun zegt of die febo mailt met de vraag eens wat te doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het lijkt me super naar om met die twee opgesloten te zitten
Word er zelf onrustig van en ik zit alleen op de bank
Ik mail ze elke dag, maar actie ho maarquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:54 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Verschrikkelijk toch, daar of thuis ik moet er niet aan denken. Ik snap ook niet dat iemand iets tegen hun zegt of die febo mailt met de vraag eens wat te doen.
Ja en Fatima ook met El Che las ik, maar denk dat ik blij ben dat ik dit allemaal gemist hebquote:
Dat klopt net zoals Erik een Autist is en Julia kan ook wel onder Borderline zo heeft iedereen wel iets. Maar het lastige is als ze zelf niks inzien, hoe ga je ermee om. Beste is afstand houden, maar ja dat is lastig in die loods.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:51 schreef Cirilico het volgende:
"Over het paard getilde kind" durft Dinges te zeggen (ben zn naam kwijt lol).
Ik durf een stapje verder te gaan: borderliner patiënt. Ik heb het al eerder gezegd.
Echt? Kan je ze mailen en wat is het adres? Misschien kunnen we met een fok collectief even orde op zaken gaan stellen daarquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik mail ze elke dag, maar actie ho maar
Nah, Julia niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Dat klopt net zoals Erik een Autist is en Julia kan ook wel onder Borderline zo heeft iedereen wel iets. Maar het lastige is als ze zelf niks inzien, hoe ga je ermee om. Beste is afstand houden, maar ja dat is lastig in die loods.
Ik heb er twee:quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:57 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Echt? Kan je ze mailen en wat is het adres? Misschien kunnen we met een fok collectief even orde op zaken gaan stellen daar
OMG !!!quote:
O wee als ze nu met z'n 3 doorgaan en die nieuwe ze alle 3 uit elkaar haalt omdat ze bondjes moeten makenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
omg
knuffelen en dan gaan we wel met zn drieen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |