Alles is kut inclusief zijzelf.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
Haha, de Marlene samenvatting is wel "on point"
Ik zie haar ook graag verliezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, daarom mag ze alleen blijven als ze af en toe de pan uit flipt en zeker de hoofdprijs niet winnen.
Ik ben jaar ouder dan dat zuurdesem, maar 100% meer plezier ondanks de ellende. Elke dag hierquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
geen brabantse gezelligheid gezien
geen moment
maar jij bent dan ook onze Fritsiequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ben jaar ouder dan dat zuurdesem, maar 100% meer plezier ondanks de ellende. Elke dag hier
een brabants feestje en slingers
Airfryer-velquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
jeezz die moeder ban Kim
dood gefrituurd haar
aangebakken onder de zonnebank
Zo zeg, de redactie had ook niet veel met haarquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
Haha, de Marlene samenvatting is wel "on point"
ik zag ze ook zo snel nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
Allemaal speculaas in mijn hoofd omdat die 2 oud bewoners net niet bij die 7 nieuwe zaten, dacht ik tenminste.
Ik heb geklikt, had die nog nooit gezien en wat een jong en wat een moeder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
https://youtube.com/shorts/ZNRCnI4yej0?si=5rzEiTgwkZYfOZBx
om in de stemming te komen voor morgen
met Angeloooo
waarschijnlijk kent je dochter hem welquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geklikt, had die nog nooit gezien en wat een jong en wat een moeder.
We gaan het zien of 1 van hun nog een screenshotje plaatst en anders moeten we heel erg geduldig wachten tot morgen avond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag ze ook zo snel niet
5th is meestal van de snelle screenshots
of @:Spapaars
of @:Kinkijan
Die mummy al een tijdje niet gezien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen. Geen idee wat die kijkt en gelukkig heeft ze grotendeels dezelfde mening als ik, omtrent bepaalde dingen op social media.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarschijnlijk kent je dochter hem wel
is een meme geworden
WAT HEB IK NOU GEZEGD GREYSBOOOOOOONES !?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |