Het is dat 1/3e van mijn familie er woont, anders mochten ze een bom op het hele land gooienquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Frans
Frankrijk
Frank eten
Franse taal
Kots
Vond Frans wel altijd leuker en mooier dan Duits. De mensen mweh.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is dat 1/3e van mijn familie er woont, anders mochten ze een bom op het hele land gooienben er ook echt geen fan van.
Dat is dus een mets met paardenninaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:46 schreef Felagund het volgende:
Jan Theo houdt van het bedienen van een zweep?
Als ik moet kiezen hoor ik liever Duits, want Frans klinkt altijd zo semi kotsend ofzo. Maar opzich een leuk land, ben er veel geweest en altijd wel vermaakt. Mooie natuur ook, prima wijn, lekker bourgondisch.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Vond Frans wel altijd leuker en mooier dan Duits. De mensen mweh.
Die domme handbalster, mhaw dan valt deze dame wel mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt op die vrouw van dikke vd Vaart
het bad is koudquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Je moet wel tien jaar droog staan wil je het karakter van Maaike kunnen hebben
Wat een walgelijkheid
Lijkt wel 70. Zoveel zeurt ze
Pittige keuze. Je ouders naar de Costa of richting die walgelijke pretentieuze mensen in Frankrijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen hoor ik liever Duits, want Frans klinkt altijd zo semi kotsend ofzo. Maar opzich een leuk land, ben er veel geweest en altijd wel vermaakt. Mooie natuur ook, prima wijn, lekker bourgondisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |