Gnotsjiequote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:49 schreef NoCigar het volgende:
Nokki met pesto, lekkere saucijsjes van de slager, veel lekkerder dan uit de super, en gewokte verse spinazie met kruiden
Haha, lang geleden dat ik hier aan moest denken, kwam door het woord kaske, voor afstandsbediening.quote:
Die kende ik nog niet, mooi manquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Haha, lang geleden dat ik hier aan moest denken, kwam door het woord kaske, voor afstandsbediening.
Altijd lekker zo'n @hemarookworstquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
Een heerlijke stamppot rauwe andijvie, met een echte Hema rookworst
Weer terug hierquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:38 schreef Karzai het volgende:
Hier staat er een pannetje kippenpootjes te pruttelen, met tomaat, ui, gember, knoflook en rode peper
ik eet er zilvervlies rijst bij
[ afbeelding ]
Welkom terugquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:38 schreef Karzai het volgende:
Hier staat er een pannetje kippenpootjes te pruttelen, met tomaat, ui, gember, knoflook en rode peper
[ afbeelding ]
Hiephoi hiephoi hiephoi!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:38 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmmm, ziet er goed uit! Aanrader?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Nieuwe Italiaan uitgeprobeerd.
Pizza Sweet Cheeses (mozzarella, fontina, gorgonzola, parmezaan, peper en honing).
[ link | afbeelding ]
Pizza Funghi e Noci (mozzarella, fontina, taleggio, kastanjechampignons, truffelolie en walnoten. Laatste konden we niet vinden).
[ link | afbeelding ]
2x Pistache Tiramisu![]()
[ link | afbeelding ]
dankje, ik heb jullie ook gemistquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Hiephoi hiephoi hiephoi!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent terug, welkom terug zeg! Je werd gemist man
Oo lekker! Dat kan dan vaker op het menu bij jullie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Hmmmm, ziet er goed uit! Aanrader?
Waar was je?
Hier Japanse curry geprobeerd te maken, met kipdijfilet. Is lekkerder met rundvlees denk ik maar alsnog goed geslaagd.
Kind at ook een heel bord mee
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:11 schreef Karzai het volgende:
keb vannalles in huis kreeg gisteren zuurkool en een bakje groentesoep mee van moeders
ook nog vier kippenpootjes over
en wat gebakjes gered \van de ondergang
[ afbeelding ]
Lekker makkelijk!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:11 schreef Karzai het volgende:
keb vannalles in huis kreeg gisteren zuurkool en een bakje groentesoep mee van moeders
ook nog vier kippenpootjes over
en wat gebakjes gered \van de ondergang
[ afbeelding ]
Sorry voor de late reactie, maar hier is het recept: https://brendakookt.nl/re(...)kaassaus-en-spekjes/quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wil je het geheim delen?
Klinkt goddelijk en ik eet te weinig spruitjes
Dank je wel!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:42 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, maar hier is het recept: https://brendakookt.nl/re(...)kaassaus-en-spekjes/
En op een luie dag pak ik aanmaakaardappelpuree en de spruitjes uit de diepvries van de super die ik voorgaar in de magnetron. Eet smakelijk COTS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |