Ooooh lekkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:57 schreef Molo het volgende: [..] Niet mijn ding maar hou ook niet van pannekoeken of witte puntjes ofzo, klef en weinig smaak
Gelukkig dus meer voor jou dan
![]()
Wel als het smaak heeft, zoals Mochi, tteokbokki, dikke noodles enzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh lekker
Blief je dan ook geen broodje bapoa?
Oke... behalve dikke noodles ken ik geen van die woordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel als het smaak heeft, zoals Mochi, tteokbokki, dikke noodles enzo
Die supermarkt bapao's maak je me iig niet blij mee, echte van de toko zijn wel lekker
Ik woon vlakbij Rotterdam, veel van dat spul in de Amazing Oriental leren kennen. Van huis uit was spaghetti met saus uit een Honig-zakje al heel erg exotischquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke... behalve dikke noodles ken ik geen van die woorden
Alleen ik ben een simpele barbaar
Ik woon misschien een kwartier fietsen van zo'n grote Amazing Oriental winkel (of zo'n exotische supermarkt in Groningen met een soort gelijke naam) en soms kocht ik er wel eens cassave. Moet er weer eens kijkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Rotterdam, veel van dat spul in de Amazing Oriental leren kennen. Van huis uit was spaghetti met saus uit een Honig-zakje al heel erg exotisch
Bapao's uit de Nederlandse super zijn een grove belediging voor char siu bao'squote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel als het smaak heeft, zoals Mochi, tteokbokki, dikke noodles enzo
Die supermarkt bapao's maak je me iig niet blij mee, echte van de toko zijn wel lekker
Kende een indo uit Suriname die ze zelf maakte, zaaaaalig, maar geremigreerdquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bapao's uit de Nederlandse super zijn een grove belediging voor char siu bao's
Die per 2 verpakt? Die had ik jaar terug, echt goed!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:04 schreef Molo het volgende:
Ik heb een potje salted caramel cheesecake van de Lidl. Per ongeluk verkeerde toetje in mandje gegooid.
En nou hou ik niet van cheesecake, maar dit spul is serieus lekker
Je maakt me jaloers...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:33 schreef Boca_Raton het volgende:
In het kader van Project Ongezond bestel ik vanavond friet. Daar knap ik altijd van op.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je maakt me jaloers...
Hier brooddag
Arggghhh gooi weg !quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De pasta in de koelkast is ineens groen en pluizig en morgen komt Picnic weer...
Ja, zo groen dat ik erachteraan moest rennen om het in de prullenbak te mikkenquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, zo groen dat ik erachteraan moest rennen om het in de prullenbak te mikken
Vergeten groente dus
Beter pasta en rijst nooit bewarenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De pasta in de koelkast is ineens groen en pluizig en morgen komt Picnic weer...
Wil je het geheim delen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:41 schreef Scriptascripta het volgende:
Spruitjesovenschotel met gegratineerde kaas en spekjes wordt het vanavond 😃
Jemig, hoe lang stond dat erquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja goede vraag... Iets te vaak gedacht "dat eet ik morgen wel", want het was een niet zo'n goede pasta... En in een blauw bakje, dus je ziet de inhoud niet. Voortaan beter plannen en mijn menu opschrijven en zoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jemig, hoe lang stond dat er
Dit recept voor spruitjes is ook top (en kan vast ook in de oven als je geen airfryer hebt):quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wil je het geheim delen?
Klinkt goddelijk en ik eet te weinig spruitjes
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:59 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dit recept voor spruitjes is ook top (en kan vast ook in de oven als je geen airfryer hebt):
https://www.culy.nl/recep(...)jes-uit-de-airfryer/
Recept komt bij @:golfer vandaan
[..]
Vergeten groente dus
[..]
Vergeten groente dus
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een zomerstoofschotel met zelfgemaakte shoarmakruiden.
En i.p.v. krieltjes gebruik ik gebakken Opperdoezer ronde aardappeltjes.
Gnotsjiequote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:49 schreef NoCigar het volgende:
Nokki met pesto, lekkere saucijsjes van de slager, veel lekkerder dan uit de super, en gewokte verse spinazie met kruiden
Haha, lang geleden dat ik hier aan moest denken, kwam door het woord kaske, voor afstandsbediening.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |