Talent is er misschien meer dan ooit tevoren maar dan nog , iedereen laten lopen is het andere uiterste.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Veel quarters waarin een team meer dan 40 scoort dit seizoen, was me eerder niet zo opgevallen
Wegduwen voor je een schot neemt zie ik wel veel meer spelers doen en het wordt toegelaten, de verTatumisering van de NBA. Scheelt een boel om je schot te kunnen nemen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Talent is er misschien meer dan ooit tevoren maar dan nog , iedereen laten lopen is het andere uiterste.
Helpt ook niet dat floppen nog steeds lonend is.
8 rebounds ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 05:59 schreef H.Vviv het volgende:
Post bezig met vooralsnog een sterke wedstrijd. Na drie kwart drie drietjes en een hoop goede verdedigende acties.
Curry was gisteren niet zo best van 3, dus als Post dan wel best goed raak schiet vanaf 3 is men extra dankbaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:30 schreef franklop het volgende:
Wordt genoemd als zijn beste wedstrijd tot dusver in NBA. Althans, door paar mensen!
79 punten maar voor de Clippers. Dat is in de huidige NBA wel echt een drama. Lang geleden dat een team zo weinig scoorde?
Weer een triple double voor Jokicquote:Op donderdag 30 oktober 2025 03:49 schreef 3rr0r het volgende:
Nuggets met een 39-11 3e kwart tegen de Pelicans lol
Ja wat een baas. Beetje erg vroeg om over te hebben maar ben benieuwd wie MVP wordt dit seizoen, Shai was ook erg sterk begonnen en Giannis meen ik ook. Niet echt zien spelen nog maar daar hebben ze die lange van de Pacers erbij gekregen, Turner. Pacers zijn nog winstloos na 4 potjes maar wel zonder Haliburton, McConnell en minus dus Turner. Bij de Wolves zag ik dat Edwards niet meedoet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Weer een triple double voor Jokic
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:45 schreef 3rr0r het volgende:
Ant kan wel wat load management gebruiken
[ afbeelding ]
Ik las het net ja, kut nieuws zeg. Hopelijk, en dat zal best wel bij een atleet, waren ze er redelijk vroeg bij. Lees wel dat hij wel chemo moet ondergaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:08 schreef Salina het volgende:
Vroeg me al af waarom Nikola Topic niet speelt. Zojuist bekend gemaakt door Presti dat Topic kanker heeft (testikel).
Over bad luck gesproken.![]()
![]()
@:GotenSSJ
Dit is in ieder geval positief.quote:Sam Presti announced today that Nikola Topic is dealing with testicular cancer.
His doctors are “extremely positive” about his long-term outlook. He has began chemotherapy, and there is no timetable for his return.
Wishing all the best for Topic.
Serieus, waarom gaat er zo'n AI stem in het Nederlands overheen automatisch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:00 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Wat de fuck is dit voor oorkankerveroorzakende ellende?
Die Nederlandse stem? Dat kut YouTube zet het automatisch op Nederlands. Je kunt dat wijzingen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:00 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Wat de fuck is dit voor oorkankerveroorzakende ellende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |