Yeahquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:05 schreef Tussle266 het volgende:
Blijft wel raar dat alles er gewoon staat en dat Lithium dit jaar reserve staat ineens.
Hopen dat AI bij de Top 2000 geen stomme fouten maakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:05 schreef Tussle266 het volgende:
Blijft wel raar dat alles er gewoon staat en dat Lithium dit jaar reserve staat ineens.
Het voordeel van stemmen is dat we in ieder geval tot bepaalde hoogte kunnen meekijken en tellen. Helaas geldt dat dan ook voor Bed of Roses, want die mist niemand natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopen dat AI bij de Top 2000 geen stomme fouten maakt.
Bartje Arens zei zelf dat ze met AI de stemmen hebben geteld. En dat lijkt me ietwat foutgevoelig.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is dat met dat AI, het is toch die eindejaarslijst van Veronica niet?
Of, zoals we op FOK! moeten zeggen: Bron?
Het is een beetje gechargeerd natuurlijk. Ik verdenk ze niet echt, maar het is ook wel wat wankel in deze samenstelling. Hoe kan een app-lijstje voor abonnees, zonder keuzelijst, nu in grote lijnen hetzelfde zijn als een e-mailstemming met keuzelijst? En dat dan Jon Bon en Nirvana dit jaar ontbreken, en Everlong vorig jaar en Paranoid Android het jaar ervoor, dat is ook gewoon grappig. Een soort vrijstelling per loting.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is dat met dat AI, het is toch die eindejaarslijst van Veronica niet?
Of, zoals we op FOK! moeten zeggen: Bron?
Ah, 'geteld'.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bartje Arens zei zelf dat ze met AI de stemmen hebben geteld. En dat lijkt me ietwat foutgevoelig.
Volgens 2 uit '97, het bekende goochelen met releasedata. Volgens mij is het origineel uit '97 toch?quote:
Die mix is uit 2000. Het origineel lijkt er niet eens opquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens 2 uit '97, het bekende goochelen met releasedata. Volgens mij is het origineel uit '97 toch?
Nee, maar het komt ze wel lekker uit. Het eerste woord uit de tekst van Fight The Power is letterlijk 1989, zegt 2: '1990'.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mix is uit 2000. Het origineel lijkt er niet eens op
Ja dat ben ik ook gewoon eens, maar dat maakt op Radio 2 dus allemaal niet uit, ze gooien daar al die jaartallen door elkaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja maar Silence in die hitmix bestond 31 december 1999 nog gewoon echt niet. Dat is echt 2000
Waardeloos. In deze versie kan het net zo goed nietquote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:30 schreef Tussle266 het volgende:
11 liederen en Salva Mea in het midden, dat zal 3.40 zijn?
Dan is er weer plek voor Bed Of Roses!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waardeloos. In deze versie kan het net zo goed niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |