Niet dat hij hier wat aan kon doenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:52 schreef Tussle266 het volgende:
Wat dus wel fijn is aan zo'n Ruud he, is dat je dan zelf ineens best goed voor de dag komt als mens.
Nee, maar dat wat hij deed kwam ook niet bepaald als de redder in nood over.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet dat hij hier wat aan kon doen
Hij kwam wel over als Ayolt Kloosterboer toen Marit Bouwmeester haar gouden medaille bijna verspeelde in de medal race in Rio.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet dat hij hier wat aan kon doen
Zo goed heb ik het niet gevolgd, hij was wel geïrriteerd dat ze de noodband niet uitzetten toen de uitzending weer liep en dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kwam wel over als Ayolt Kloosterboer toen Marit Bouwmeester haar gouden medaille bijna verspeelde in de medal race in Rio.
Paniek durf ik wel te zeggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo goed heb ik het niet gevolgd, hij was wel geïrriteerd dat ze de noodband niet uitzetten toen de uitzending weer liep en dat kan ik me voorstellen.
Er is er geen een leuker dan Spice Up Your Life. Wannabe is een sentimentstem, dat is nu eenmaal zo, maar de rest is gewoon niet zo goed.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch niet leuker dan Spice Up Your Life?
Dat is de enige mama appelsap die ik wel accepteer ja, die is wel redelijk goed.quote:
Je vergeet David's Song!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij was dit zo'n beetje de onderste in de 4851 waarover de meningen nogal verdeeld waren. Maar ik vind dit echt een verschrikking. Zeker door die schijtlollige mama appelsapjes over het hele nummer heen die nogal gezocht zijn.
Ja, daar was jij wel de enige die het echt leuk vond volgens mij.quote:
Een nieuw album en concert was niet eens genoeg voor een notering in de Extra 500.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:24 schreef Tussle266 het volgende:
Deze mag Song 2 wel inhalen. Niet de beste maar die maken geen kans. Zou Blur mee kunnen liften op de reünie, gewoon omdat ze 600.000 keer in 1 adem genoemd zijn het hele jaar?
Oh ja. Dat had ik alweer verdrongen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een nieuw album en concert was niet eens genoeg voor een notering in de Extra 500.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |