Die Boris Dlugosch? Of was het ironie die ik niet snap?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er was ook een heerlijke remix van Sing It Back, moet weer eens opzoeken welke dat was
Volgens mij was ie met Mousse T en gemixt met I Feel Love van Donnaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die Boris Dlugosch? Of was het ironie die ik niet snap?
Volgens mij was deze radio-edit ook afgeleid van die Boris mix, is dit sowieso niet het origineel. Dus het sloeg toch al nergens op.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij was ie met Mousse T en gemixt met I Feel Love van Donna
Ik luister 'm nu effe, maar tijdens kantooruren is ie minder wervelend
Ooit nog op gestemd voor de Top 2000.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat dit nummer niet gewoon gezonken is.
Hij heeft zelfs een reddingsboei te pakken. Vorig jaar waren we hem bijna kwijt, maar AI lost alles op zeggen ze.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat dit nummer niet gewoon gezonken is.
In een diepe ijszee?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denk dat dat wel het nummer is dat het verst is weggezakt bij mij.
De clip maakte veel goedquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:09 schreef Tussle266 het volgende:
Je gaat wel anders denken over Aquarius op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |