Nee daar geloof ik niet zo in. In principe is alles wat eruit valt raar, dus het zo net zo goed wel kunnen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hadden op zich de 3 kanshebbers wel vastgesteld toch? Of mensen moeten Somebody to Love (Live) vergeten zijn, maar da's ook niet logisch he?
Het zou me niet verbazen als die en die 50-ers die aan de hand van mama op stap zijn ook gelijk 1 en 2 blijken te zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, toch wel die liveversie van Another 45 Miles
Maar wel vreemd, vorig jaar nog allemaal nieuwe noteringen voor die bandquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bed of Roses was ook de meest vervelende van de 11 kanshebbers, dus dat is geen ramp.
De 10 die we niet missen zouden ook raar zijn. Samenvatten met AI lijkt niet perfect te zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar wel vreemd, vorig jaar nog allemaal nieuwe noteringen voor die band
Dat was een keuzelijstdingetje, toen nog wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar wel vreemd, vorig jaar nog allemaal nieuwe noteringen voor die band
Ik vind deze ook wel fijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
Overigens geeft dit ook wel wat kriebels. Bartje doet niet voor niks zo enthousiast over deze BSB. Deze vindt hij echt leuk, hij draait deze idioot vaak en heeft ook zo'n leuk mixje met Daryl & John gemaakt dit hij regelmatig erbij pakt. Wel typisch dat die precies hier zit. Zoals Sophie B. precies bij Tim zat en zo verder.
Ja, maar jij hoeft hem niet aan te kondigen. Of nou ja, mocht je dat willen, zeker doen, maar dan horen alleen Mex en ik het.quote:
Ik heb 2 Sophie Bs gehoord en geen minuut van Tim?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
Overigens geeft dit ook wel wat kriebels. Bartje doet niet voor niks zo enthousiast over deze BSB. Deze vindt hij echt leuk, hij draait deze idioot vaak en heeft ook zo'n leuk mixje met Daryl & John gemaakt dit hij regelmatig erbij pakt. Wel typisch dat die precies hier zit. Zoals Sophie B. precies bij Tim zat en zo verder.
Ik haal iets door elkaar, hou vol, even uitzoeken welke ik bedoelde.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb 2 Sophie Bs gehoord en geen minuut van Tim?
Over thrillers gesproken, ik kan het even niet vinden. Dus dat komt nog wel. Sterk punt wel, tot nu toe.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Giftige staalslakken klinkt wel als een goeie thriller
Je had t wel over Tim en of dit dan zijn bijdrage was toen Damn langskwam..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Over thrillers gesproken, ik kan het even niet vinden. Dus dat komt nog wel. Sterk punt wel, tot nu toe.
Ja Tim had die ook gekozen, maar hij zat niet in zijn uren. Er was een andere, maar dan moet ik al die gebruikelijke uren langslopen. Het is jammer dat werk dan zo'n hinderlijke onderbreking van de echt belangrijke zaken is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je had t wel over Tim en of dit dan zijn bijdrage was toen Damn langskwam..
Toch alleen Tim's uren van gisteren of eergisteren?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja Tim had die ook gekozen, maar hij zat niet in zijn uren. Er was een andere, maar dan moet ik al die gebruikelijke uren langslopen. Het is jammer dat werk dan zo'n hinderlijke onderbreking van de echt belangrijke zaken is.
Ja, maar dan in relatie tot Avondslot. Zoals bartje dus BSB te pas en te onpas draait. Maar het kan zelfs zijn dat het helemaal niet bij Tim was, het kan ook bij één van de andere DJ's zijn geweest.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch alleen Tim's uren van gisteren of eergisteren?
Ik vond t ook wel opvallend dat There She Goes precies bij Annemieke zatquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja, maar dan in relatie tot Avondslot. Zoals bartje dus BSB te pas en te onpas draait. Maar het kan zelfs zijn dat het helemaal niet bij Tim was, het kan ook bij één van de andere DJ's zijn geweest.
Die Boris Dlugosch? Of was het ironie die ik niet snap?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er was ook een heerlijke remix van Sing It Back, moet weer eens opzoeken welke dat was
Volgens mij was ie met Mousse T en gemixt met I Feel Love van Donnaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die Boris Dlugosch? Of was het ironie die ik niet snap?
Volgens mij was deze radio-edit ook afgeleid van die Boris mix, is dit sowieso niet het origineel. Dus het sloeg toch al nergens op.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij was ie met Mousse T en gemixt met I Feel Love van Donna
Ik luister 'm nu effe, maar tijdens kantooruren is ie minder wervelend
Ooit nog op gestemd voor de Top 2000.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat dit nummer niet gewoon gezonken is.
Hij heeft zelfs een reddingsboei te pakken. Vorig jaar waren we hem bijna kwijt, maar AI lost alles op zeggen ze.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat dit nummer niet gewoon gezonken is.
In een diepe ijszee?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denk dat dat wel het nummer is dat het verst is weggezakt bij mij.
De clip maakte veel goedquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:09 schreef Tussle266 het volgende:
Je gaat wel anders denken over Aquarius op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |