Dit uur mag er ook best zijn. Maar volgend uur heeft natuurlijk Everlong, dus die wint het wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:25 schreef Tussle266 het volgende:
Volgend uur is wel even een serieus uur waarin het zelfs lastig is om op Jon Bon te haten.
Ik heb nog een klein klusje te doen, dat moet tussen 19.50 en 20.15 zo te zien. Het is niet zo dat de komende 55 allemaal favorieten zijn, maar er zit weinig echte kwelling tussen inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit uur mag er ook best zijn. Maar volgend uur heeft natuurlijk Everlong, dus die wint het wel.
Sowieso hebben we de meeste echte ellende nu gehad voor mijn gevoel.
Hmmh weet niet. Je hebt Dire Straits-nummers waar pit in zit zoals sultans en Money for nothing en wat kabbelend werk, zoals deze in why worry. Ik zit toch wat meer in het eerste kampquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:50 schreef Tussle266 het volgende:
Knoflook speelt deze nooit meer live toch? Jammer man. Ik vind deze echt fijn. De enige die een beetje met de echte klassiekers kan wedijveren.
Er staat me bij dat de tekst matig werd genoemd in de hiervoor al aangehaalde Top 4851 (corrigeer me als ik je verkeerd aanhaal @Mexicanobakker ), maar ik vind de tekst juist echt fantastisch. Vooral dat stukje over Magere Hein.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hmmh weet niet. Je hebt Dire Straits-nummers waar pit in zit zoals sultans en Money for nothing en wat kabbelend werk, zoals deze in why worry. Ik zit toch wat meer in het eerste kamp
Helaas nietquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je zit met kerst altijd in Valencia?
Achja, als het hele 90s repertoire van Bongiovi erin staat, behalve de hoogste week 53 notering, dan kijk ik nergens meer van opquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:20 schreef Tussle266 het volgende:
Deze en Estranged staan wel verkeerd om in deze lijst he?
Vind deze wel goed te doen. Stuk minder zeikerig dan Overcome in ieder geval.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:50 schreef Tussle266 het volgende:
Ach man hou toch je mond met dat gejammer. Het was zo gezellig.
Ik heb de lijst niet zo in mijn hoofd, de hoogste van Jon Bovi is het liedje over maandverband?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Achja, als het hele 90s repertoire van Bongiovi erin staat, behalve de hoogste week 53 notering, dan kijk ik nergens meer van op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |