google vertalen :quote:Die 17-jährige Tochter wurde zwischenzeitlich in einer Psychiatrie untergebracht und wird von einem Sicherheitsdienst bewacht.
quote:De 17-jarige dochter is inmiddels opgenomen in een psychiatrische inrichting en wordt bewaakt door beveiligers.
Ziek, wat zou er in de afgelopen jaren al allemaal zijn gebeurd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:50 schreef ootjekatootje het volgende:
De vrouw blijkt urenlang te zijn gefolterd in haar kelder. Ze is oa bewerkt met een aansteker en spuitbus, en heeft klappen op haar hoofd gehad.
https://www.bild.de/news/(...)a88ea17cb4f03352b07a
Die kinderen zijn duivels.
Ik moet er niet aan denken want dit klinkt echt niet best,quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ziek, wat zou er in de afgelopen jaren al allemaal zijn gebeurd?
Zeker weten dat ik dit meisje nooit in mijn buurt zou willen hebben.quote:Nach WDR-Informationen sagte Iris Stalzer bei ihrer Vernehmung, ihre Tochter habe ein Deo-Spray und ein Feuerzeug benutzt und damit versucht ihre Haare und Kleidung anzuzünden. Sie habe sie stundenlang im Keller gefoltert.
Mijn Duits is echt zo slecht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken want dit klinkt echt niet best,
[..]
Zeker weten dat ik dit meisje nooit in mijn buurt zou willen hebben.
FF laten vertalen door google.quote:
quote:Volgens informatie van de WDR verklaarde Iris Stalzer tijdens haar verhoor dat haar dochter deodorantspray en een aansteker gebruikte om haar haar en kleding in brand te steken. Ze martelde haar urenlang in de kelder.
Ik ben ook best wel benieuwd naar de rol van de jongen in deze zaak, want die was immers ook thuis ? Die vrouw verkeerd in een onmogelijke positie. Ik zou ze beiden niet meer in mijn buurt durven te vertrouwen. En wat moet ze nu doen ? Als het echt uren bezig is geweest en de jongen wist er van en deed niks om t te stoppen... tsja dat is niet best hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:57 schreef maily het volgende:
Zijn die kinderen uit één gezin geadopteerd?
En.welke horrorfilms staan er in hun Netflix-account?
Damnquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
FF laten vertalen door google.
[..]
De buren zeiden dat ze voorafgaande aan de steekpartij de moeder en zoon hoorden ruziën.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel benieuwd naar de rol van de jongen in deze zaak, want die was immers ook thuis ? Die vrouw verkeerd in een onmogelijke positie. Ik zou ze beiden niet meer in mijn buurt durven te vertrouwen. En wat moet ze nu doen ? Als het echt uren bezig is geweest en de jongen wist er van en deed niks om t te stoppen... tsja dat is niet best hoor.
Wtfquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme zeg. Afgrijselijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft de dag voor de aanval contact gehad met de politie omdat ze zich bedreigd voelde door haar dochter.quote:
Dat is geen antwoord op de vraagquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze heeft de dag voor de aanval contact gehad met de politie omdat ze zich bedreigd voelde door haar dochter.
https://www.rtl.de/news/h(...)hilfe-id6787593.html
Ze is buiten levensgevaar maae verder niets bekend voor zover ik weet.quote:
Waar bemoei je je mee? Zuigertje.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag
Dat is positiefquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze is buiten levensgevaar maae verder niets bekend voor zover ik weet.
https://nos.nl/artikel/25(...)ar-dochter-verdachte
Jij mag zulke harde conclussies trekken? Prima dan mag ik dat ook, ik zeg dat de oorzaak genetisch isquote:Op woensdag 8 oktober 2025 01:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
korte versie:
Je kind wil je deze zomer neersteken (kind geeft extreem signaal af), je gaat door met campagne voeren als moeder en wordt burgemeester. Je tweede kind steekt je neer….
Conclusie: je opvoed methode is zo intens verrot, (dat joch stond vanmiddag zeer relaxed op de beelden) ik hoop dat dit bij de rechtzaak wel naar voren gaat komen.
Dwang, verwachten en eisen zitten niet in het basisrecept van een goede opvoeding. Geen elke ongeacht je eigen visie.
Jaquote:
Post van 8 oktober, hoe triest ben je om die erbij te halen. Zeker nadat bekend werd dat het meisje haar uren heeft gefolterd. En haar moeder meerdere malen om hulp heeft gevraagd.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:34 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Jij mag zulke harde conclussies trekken? Prima dan mag ik dat ook, ik zeg dat de oorzaak genetisch is
https://www.hln.be/buiten(...)we-beelden~a802b921/
Jij legde de schuld bij de moeder, prima. Ik leg de schuld bij deze kinderen, dat kan je niet leuk vinden maar dat is dan jammer voor jouw, met je "zuigertje"quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Post van 8 oktober, hoe triest ben je om die erbij te halen. Zeker nadat bekend werd dat het meisje haar uren heeft gefolterd. En haar moeder meerdere malen om hulp heeft gevraagd.
Zuigertje ben je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |