Kijk wel ff, pijn word nu al iets minder. Ik eet liefst zo weinig mogelijk medicijnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss kan je je apotheker nog even bellen.
Of anders jouw huisarts (assistent).
Knuffjequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:46 schreef vosss het volgende:
Man, ik ga hier PTSS aan overhouden op deze manier.![]()
!
Dankje. Was ook. Hopelijk vanaf nu beter. Heb net ff proberen te slapen, maar na een tijdje m'n ogen weer open doen voelt of er een dolk ingeramd wordt. Dus dat idee van slapen heb ik maar laten varen voor nu.quote:
Daar heeft de lokale nachtapotheker een uitgebreid assortiment voor, om wakker te blijvenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje. Was ook. Hopelijk vanaf nu beter. Heb net ff proberen te slapen, maar na een tijdje m'n ogen weer open doen voelt of er een dolk ingeramd wordt. Dus dat idee van slapen heb ik maar laten varen voor nu.
Echt hè.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:47 schreef flipsen het volgende:
Teringjantje zeg...![]()
En wat een leipe gasten in dat ziekenhuis
Die tijden liggen ver achter mequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar heeft de lokale nachtapotheker een uitgebreid assortiment voor, om wakker te blijven
Gr gr Mo & Samir
Geloof ik direct.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:47 schreef Zorro het volgende:
Bijzonder veel sterkte
Wat ben ik blij dat ik dit nu allemaal pas lees en niet 3 jaar geleden net voordat ik hieraan moest geloven...
Ik had het nooit meer gedurfd
Een kutzak 😱quote:
Rum @Koen66quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ooglapje
Papegaai op schouder
Houten been
Toch even pa erop aanspreken dat ie je niet met een slappe lul op een blauwe maandag had moeten makenquote:
Niet echt? Eerder echt niet!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:15 schreef MissHobje het volgende:
Het zit je niet echt mee he...![]()
Wat een knutseltent daar![]()
Thanks, daar mag ik toch op hopen.quote:Sterkte en nu moet het goedkomen..dus hopelijk geen deel 3 nodig hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |