What the hell.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik scroll even door de kandidaten heen.
Em. Prof. Dr. Mr. Ir. G. Sedoc is lijstduwer CDA@:rambodirk
Op welke lijst staat Churandy Martina?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik scroll even door de kandidaten heen.
Em. Prof. Dr. Mr. Ir. G. Sedoc is lijstduwer CDA@:rambodirk
Dit is een hele rare vraagquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom heb jij Dilan zo laten vallen?
Het is een talent.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is een hele rare vraag
Iemand die zichzelf DJ Jopie noemt nemen we NIET serieus.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lossen wij wel op met onze stem op JA21, JATOCH
Ik ben er nog niet uit.quote:
Dilan heeft vooral zichzelf enorm laten vallen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom heb jij Dilan zo laten vallen?
Toch weer 2,5 gram sos.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
DENK betaalt 125 euro voor een stem. Kun je ook nog overwegen.
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Timmermans moet GL lozen.
VVD moet Dilan lozen.
Juffrouw Jetten moet een andere partij kiezen.
En al die dertigers, veertigers die voor het CDA gaan omdat het voelt als jongens onder elkaar met die knul die nergens antwoord op heeft. En God komt er ook nog bij kijken.
Wat een ellende.
Prima samenvatting maatje.quote:
Belgie is er niets bij.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima samenvatting maatje.
Ik heb voor het eerst eigenlijk het gevoel dat het stemmen dit keer geen reet uit maakt. Iedereen sluit greet uit. Gezien de peilingen valt er geen fatsoenlijke coalitie te smeden. Nee, dit gaat een lange formatieronde worden om uiteindelijk te constateren dat nieuwe verkiezingen de enige optie zijn. En dan begint het hele fucking circus weer van voor af aan
WEI SIJN NEDURLAND!!!
Net alsof het eerder wel uit maakte. Nederland is democratisch helemaal dicht getimmerd, je kunt nauwelijks doorpakken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima samenvatting maatje.
Ik heb voor het eerst eigenlijk het gevoel dat het stemmen dit keer geen reet uit maakt. Iedereen sluit greet uit. Gezien de peilingen valt er geen fatsoenlijke coalitie te smeden. Nee, dit gaat een lange formatieronde worden om uiteindelijk te constateren dat nieuwe verkiezingen de enige optie zijn. En dan begint het hele fucking circus weer van voor af aan
WEI SIJN NEDURLAND!!!
Een premier vind ik ook belangrijk, ongeacht wat er (niet) gebeurt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Net alsof het eerder wel uit maakte. Nederland is democratisch helemaal dicht getimmerd, je kunt nauwelijks doorpakken.
Liever een republiek met president.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een premier vind ik ook belangrijk, ongeacht wat er (niet) gebeurt.
Hallo maat. Hoe draait de pc?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Liever een republiek met president.
Genot.
Fucking sick brother. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:17 schreef Coco het volgende:
[..]
4k 120+ fps genot boh.
Dit weekend echte test met BF6.
Je betaalt voor de volle pond?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:08 schreef _Mazi_ het volgende:
En dan bezorgt de postbode Battlefield 6 al vandaag![]()
ik heb 59 euro betaald, hoezo?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je betaalt voor de volle pond?
ps5 ook? of pcquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik koop meestal een cdkey voor een beter prijsje
Pauperquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik koop meestal een cdkey voor een beter prijsje
Blij1quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Op welke lijst staat Churandy Martina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |