In de jaren waarin Rob Stenders er een flinke invloed had kwam het iets dichter bij elkaar. Maar ja, die is al lang weg.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:43 schreef Fred_B het volgende:
Ik luister momenteel niet, maar is er ook niet gewoon een mismatch tussen de jaren ‘90, waarin muzikaal alles kon en niets te extreem was, en Radio 2, dat altijd keurig binnen de lijntjes kleurt?
Ja bijzaak is misschien wat overdreven maar ik vind het losgaan van het koor zelf het beste deel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja,ik heb toch wel wat aan te merken op de countdown..Donna 'bijzaak' bij State of Independence?
Dat 'ze komme niet. ze komme wel' is allemaal leuk en aardig, maar het gedeelte wat Donna doet vanaf de sax-solo tot aan het losgaan van het koor is natuurlijk het werkelijke hoogtepunt van de plaat.
Er zijn ergere corona'squote:Op maandag 6 oktober 2025 14:50 schreef Tussle266 het volgende:
Deze zou een stuk minder ellendig zijn zonder die typische eurodance zang.
Daar stond een 9 te veel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, en vanaf positie 1999 kun je daarna niet heel lang zakkende zijn
Dit smaakt beter dan dat biertje ja.quote:
Endorsement dealtjequote:Op maandag 6 oktober 2025 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Paul heeft nu al 3x gezegd dat ie in de efteling was
Dan neem ik aan dat we zo Bert Kaempfert krijgen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Paul heeft nu al 3x gezegd dat ie in de efteling was
Ik vind Open Sesame eigenlijk wel tof, alleen dat geschreeuw van Leila er doorheen is jammer.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:36 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is wel een punt om even mee te gaan in de kritiek. Er zijn zoveel goede platen uit synths en samplers getrokken in de jaren 90 en dan krijg je dit.
Becca!quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik was nog bij de vraag of Leila Key familie van Cor was.
Dat zou kunnen, dat het op de Corona-stapel hoort. Daar ga ik een tijdje over nadenken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Open Sesame eigenlijk wel tof, alleen dat geschreeuw van Leila er doorheen is jammer.
Kinkmuziek.quote:
Het blijft radio 2 natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie dat ze dat nummer uit 2001 nu op 616 hebben staan
Hij was er zelf ook niet zo zeker van, dus bracht ie m tegelijk uit met Creamquote:Op maandag 6 oktober 2025 16:25 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vraag me vaak af he? Als je nou 8.41 hebt gemaakt. Waarom zou je dan als dit klaar is denken: 'ja man, dit is het!'?
Dat is op zich ook maar een 5,5. Maar vergeleken met dit is het een wereldhit inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij was er zelf ook niet zo zeker van, dus bracht ie m tegelijk uit met Cream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |