En dat is precies hoe links er tegen aan kijkt: Het is maar een klein groepje....quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je maar vaak en hard genoeg roept dat we een probleem hebben met teveel asielzoekers en dat onze economie volledig in elkaar stort als je bepaalde groepen wat meer gaat belasten, wordt dat waarheid voor sommige mensen.
Hoe denk jij dat het (= de enorme asielinstroom) opgelost moet worden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
En dat is precies hoe links er tegen aan kijkt: Het is maar een klein groepje....
Het is helemaal geen klein groepje, het is jaarlijks de grote van een kleine stad, en waar we in het verleden nog sprake was van mensen die min of meer toegevoegde waarde hadden aan Nederland, halen we nu vooral mensen binnen die hier komen met zware Mentale problemen, of mensen die alleen maar misbruik willen maken van ons Economisch systeem. Ik laat me niet afpersen onder de zucht van menselijkheid, en dat zou niemand moeten doen, als je echt van mening bent dat je deze mensen opvang in Nederland moet geven, dan zou je zelf je huis moeten openstellen voor vluchtelingen, of anders persoonljik je knip moeten trekken.
Lol, je haalt arbeidsmigranten omdat je die kan uitbuiten, dat is het hele eiereten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:03 schreef mackinac het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)om-me-heen-kijk.html
Uit het interview met Timmermans over het tekort aan bouwpersoneel:
[..]
Dus om die bouwplannen van PvdA/Groenlinks te realiseren gaan we nog meer mensen binnenhalen. Die dan ook weer ergens moeten wonen.
https://www.reddit.com/r/(...)zrk/comment/nix9qsr/quote:Je mag het niet zeggen (zie je wat ik daar deed?) maar praktisch geschoolde mensen zijn dommer en willen geen ingewikkelde verhalen horen en de PVV en co spelen daar handig op in.
En de praktisch opgeleiden waren juist de achterban van de PvdA, het kan verkeren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:50 schreef gwn_een_user het volgende:
schrok wel een beetje van deze reactie op reddit:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)zrk/comment/nix9qsr/
comment op het verhaal "Twee op de drie praktisch opgeleiden zien migratie als bedreiging, hebben zorgen over druk op voorzieningen" van NRC
het elitarisme is echtdit is hoe GL-PvdA denkt
het is jammer, maar aan het einde van de dag zijn er geen partijen die echt nederland uit de brand gaan helpen. ik had vernomen dat ze een grens willen stellen van 40-60k migranten per jaar, ja hoor, tuurlijk
Heel simpel. Geen asiel meer verlenen. Geen verblijfsvergunningen meer. Geen uitkeringen. Geen huisvesting. Als je hier komt ben je illegaal en maak je aanspraak op niks. Behalve een vliegticket naar huis.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:28 schreef blomke het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat het (= de enorme asielinstroom) opgelost moet worden?
Ten eerste alle veiligelanders komen in een extreem streng regime in de flevopolder, zwaar bewaakt en geen open systeem, er moet totaal geen incentive zijn om te denken dat je hier als economisch vluchteling een gespreid bedje krijgt. Voor echte asielzoekers een fair systeem waar we ruimhartig mee omgaan, maar waar de nadrukkelijkheid ligt op snel integreren en zelf redzaam zijn. Daarnaast is een permanente verblijfsvergunning of nationaliteit een gunst, geen recht, en zaken als gezinshereniging pas op het moment dat je volledig zelf redzaam bent en ook je gezin kunt voeden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:28 schreef blomke het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat het (= de enorme asielinstroom) opgelost moet worden?
quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:30 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Heel simpel. Geen asiel meer verlenen. Geen verblijfsvergunningen meer. Geen uitkeringen. Geen huisvesting. Als je hier komt ben je illegaal en maak je aanspraak op niks. Behalve een vliegticket naar huis.
Het is mooi geweest.
Vind het nogal radicaal, op het onmenselijke af.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ten eerste alle veiligelanders komen in een extreem streng regime in de flevopolder, zwaar bewaakt en geen open systeem, er moet totaal geen incentive zijn om te denken dat je hier als economisch vluchteling een gespreid bedje krijgt. Voor echte asielzoekers een fair systeem waar we ruimhartig mee omgaan, maar waar de nadrukkelijkheid ligt op snel integreren en zelf redzaam zijn. Daarnaast is een permanente verblijfsvergunning of nationaliteit een gunst, geen recht, en zaken als gezinshereniging pas op het moment dat je volledig zelf redzaam bent en ook je gezin kunt voeden.
Ok Geert. Lekker realistisch en uitvoerbaar ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:30 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Heel simpel. Geen asiel meer verlenen. Geen verblijfsvergunningen meer. Geen uitkeringen. Geen huisvesting. Als je hier komt ben je illegaal en maak je aanspraak op niks. Behalve een vliegticket naar huis.
Het is mooi geweest.
Ondanks de beloftes van Timmermans gaat GL/PvdA niets doen aan de asielinstroom dus ze moeten fors gaan snijden in arbeidsmigratie om het migratiesaldo terug te brengen naar jaarlijks 40.000 - 60.000. Ik ben benieuwd welke bedrijven ze daarvoor denken op te gaan offeren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 11:21 schreef RealistAtheist het volgende:
Met de huidige instroom kun je bouwen wat je wilt, maar blijf je gewoon achter de feiten aanlopen. Tevens vraag ik mij af of het uitkopen van een paar boeren de stikstofcrisis oplost als je 100.000-en woningen neerzet en miljoenen mensen binnenlaat. Dan kun je volgens mij ook totaal niet aan de stikstofnormen voldoen.
Doe nou eerst eens iets aan die oneindige instroom. Dit blijft dweilen met de kraan open.
De meerderheid is slechts tevreden als de minderheden er voor zorgen dat de meerderheid kan spelen en feesten, zonder dat de meerderheid hun tijd moet verspillen met werken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:11 schreef blomke het volgende:
[..]
[..]
Vind het nogal radicaal, op het onmenselijke af.
Hoeveel Syriers heb je zelf in huis?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:11 schreef blomke het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel heb je er zelf al teruggebracht naar Syriequote:Op zondag 12 oktober 2025 18:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoeveel Syriers heb je zelf in huis?
Oh ja, het befaamde 'het kan toch allemaal niet, dus kunnen we ook gewoon net zo goed doorgaan met de massa-immigratie' argument.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok Geert. Lekker realistisch en uitvoerbaar ook.
Niks onmenselijks aan. Of is het ook 'onmenselijk' dat jij niet naar Saudi-Arabië mag gaan en daar geen gespreid bedje met uitkering, woning en verblijfsvergunning voor je klaar staat?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:11 schreef blomke het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |