Ook iedere keer op dezelfde manier. Hele koers buiten beeld rijden en dan 4-6 eindigen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kampioenschapsfenomeen Skujins, ja!
Leuk jaquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
De nieuwe Kolobnev.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als hij er op de Madonna del Ghisallo aan begint ben ik nog wel bereid die solo te gaan bekijkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat zouden de YoY kijkcijfers nog zijn? Kan me niet voorstellen dat er nog drie gekken te vinden zijn die Lombardije gaan kijken.
"Overhandigd door een kaasboer met een hoed op"quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat is wel een heel lullig bosje bloemen.
Op Remco na dan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:27 schreef TAmaru het volgende:
Wat een dubbelslag voor de GOAT
Ongelooflijk weer, met al die wind, er gewoon vandoor gaan op 75 km van de meet en de voorsprong alleen maar uitbreiden.
Dit is het commentaar na elke eendagskoers waar hij is gestart, geloof ikquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Vingegaard op 110km van de finish moest lossen. Toen zaten er nog 60 man in het peloton. Dit slaat helemaal nergens op.
Als dit de eerste etappe van de Tour is, dan eindigt hij bij de besten. Dit moet haast wel in het kopje zitten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit is het commentaar na elke eendagskoers waar hij is gestart, geloof ik
Het is oktober na een seizoen met twee grote rondes waarvan de laatste met ziekte. Laten we er geen hogere wiskunde van maken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als dit de eerste etappe van de Tour is, dan eindigt hij bij de besten. Dit moet haast wel in het kopje zitten.
Wel erg vervelend dat er nou net één renner is die nooit last heeft van vermoeidheid of ziekte.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is oktober na een seizoen met twee grote rondes waarvan de laatste met ziekte. Laten we er geen hogere wiskunde van maken.
Wat ik vanmiddag al zei, het is juist goed om af en toe menselijke trekjes te hebben. De aartslelijke bloedhond uit Slovenië is niet de norm. Die moet zo snel mogelijk een aambeeld koppen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel erg vervelend dat er nou net één renner is die nooit last heeft van vermoeidheid of ziekte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |