Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ohjaquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik geloofde niet dat je zulke mooie foto's kon maken dat is heel iets anders.
Nieuwe bakken dan.quote:
Jij kan hele mooie taarten bakkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:18 schreef essnhills het volgende: @:drakin gelooft niet dat ik mooie taarten kan bakken
Zeg er eens wat van @:dud0r
Je moet even verder lezenquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij kan hele mooie taarten bakken
@:drakin moet je gewoon geloven
Ik moet helemaal niksquote:
Mijn taartvorm moest nog worden afgewassen dus het zijn muffins gewordenquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Nieuwe bakken dan.
Maak je ook drakentaarten?
Dus je doet aan drakenmishandelingquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn taartvorm moest nog worden afgewassen dus het zijn muffins geworden
[ afbeelding ]
Oh lol ik zag die drakenhoofd eerst niet dus ik vroeg me af waar ik eigenlijk naar keek.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet zeuren, maar luisteren en lezenquote:
you can do itquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
Vandaag mag/moet ik het verband eraf halen, wel beetje eng.Kijk er wel een beetje tegenop omdat te doen maar oke.
Jawel maar doe ik wat later vandaag. Eerst nog even wat dingen doen nu het nog goed is ingepakt.quote:
Nimmer!quote:
Disclaimer vergeten erbij te zettenquote:
Essnphils?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slimquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel maar doe ik wat later vandaag. Eerst nog even wat dingen doen nu het nog goed is ingepakt.
En onwoorvaardelijk essie steunenquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nimmer!
Eerst posten dan mogelijk pas terug lezen.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
monster belde net. Ze heeft een schimmel in haar mond zei ze. DAT MENS HEEFT ECHT ALTIJD WAT. Maar goed dus ik vroeg hoe kom je daar dan aan? Ja zegt ze , de schoonmaakster zal wel met mijn tandenborstel het douche putje hebben schoongemaakt
Succes daarmee. Letterlijk en figuurlijk!quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
Vandaag mag/moet ik het verband eraf halen, wel beetje eng.Kijk er wel een beetje tegenop omdat te doen maar oke.
Was het zeker een vegetarische draak?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Disclaimer vergeten erbij te zetten
*Er zijn geen draken mishandeld, vermoord of op een andere manier lastig gevallen bij het bakken van deze muffintaart
en bij het bereiden wel?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Disclaimer vergeten erbij te zetten
*Er zijn geen draken mishandeld, vermoord of op een andere manier lastig gevallen bij het bakken van deze muffintaart
Tuurlijk johquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
monster belde net. Ze heeft een schimmel in haar mond zei ze. DAT MENS HEEFT ECHT ALTIJD WAT. Maar goed dus ik vroeg hoe kom je daar dan aan? Ja zegt ze , de schoonmaakster zal wel met mijn tandenborstel het douche putje hebben schoongemaakt
Ja sowiesoquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
slim
mag je het daarna eventueel zelf nog beetje losjes verbinden ofzo?
Nee we hebben gezellig saampjes het cakebeslag en fondant gemaakt.quote:
*Bal mompelt iets overquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
dus ik zo van nou dat lijkt mij sterk. Zegt ze ja er gebeuren hier wel meer rare dingen
Niet over gehad, gewoon gezellig samen gebakkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Was het zeker een vegetarische draak?
Ja dat vind ik denk ik nog niet heel prettig om te zien.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, dan kan je die hechtigen nog even afdekken
success ermee iniedergeval
Begrijpelijk welquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat vind ik denk ik nog niet heel prettig om te zien.
En op die manier kan ik wel alvast wennen aan de vorm ofzo. Het zit nu vet dik ingepakt natuurlijk.quote:
is het ook niet, ik heb het natuurlijk vaker gehad met mijn drain en het blijft me de rillingen gevenquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat vind ik denk ik nog niet heel prettig om te zien.
Ik heb wel heel stoer na de ingreep even heel snel gekeken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
is het ook niet, ik heb het natuurlijk vaker gehad met mijn drain en het blijft me de rillingen geven
Dat sowiesoquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel heel stoer na de ingreep even heel snel gekeken.
een narcose prik is ook heel naarquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Ik vind het sowieso best stoer van mezelf dat ik het gewoon onder verdoving heb gedaan. Zou het zelf overigens niet aanraden denk ik.Die verdovingsprikken zijn ook wel erg naar.
slim, en dan kan je beter daar van je stokje gaan dan thuisquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat moment gaat toch een keer komen.
Bestaat er een narcose prik? Ik heb tot nu toe altijd met zo'n kapje gehad.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:55 schreef mschol het volgende:
zelfs nu ik er aan denk krijg ik de rillene
[..]
een narcose prik is ook heel naar(al kan je kiezen voor een kapje wellicht?)
[..]
slim, en dan kan je beter daar van je stokje gaan dan thuis![]()
![]()
ik heb altijd (of iig zolang terug dat ik mij kan herinneren) altijd een prik gekregen met een prik (probably infuus) en daarmee kregen ze mij onder zeilquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Bestaat er een narcose prik? Ik heb tot nu toe altijd met zo'n kapje gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |