Was het zeker een vegetarische draak?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Disclaimer vergeten erbij te zetten
*Er zijn geen draken mishandeld, vermoord of op een andere manier lastig gevallen bij het bakken van deze muffintaart
en bij het bereiden wel?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Disclaimer vergeten erbij te zetten
*Er zijn geen draken mishandeld, vermoord of op een andere manier lastig gevallen bij het bakken van deze muffintaart
Tuurlijk johquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
monster belde net. Ze heeft een schimmel in haar mond zei ze. DAT MENS HEEFT ECHT ALTIJD WAT. Maar goed dus ik vroeg hoe kom je daar dan aan? Ja zegt ze , de schoonmaakster zal wel met mijn tandenborstel het douche putje hebben schoongemaakt
quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
monster belde net. Ze heeft een schimmel in haar mond zei ze. DAT MENS HEEFT ECHT ALTIJD WAT. Maar goed dus ik vroeg hoe kom je daar dan aan? Ja zegt ze , de schoonmaakster zal wel met mijn tandenborstel het douche putje hebben schoongemaakt
quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
Ja sowiesoquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
slim
mag je het daarna eventueel zelf nog beetje losjes verbinden ofzo?
Nee we hebben gezellig saampjes het cakebeslag en fondant gemaakt.quote:
*Bal mompelt iets overquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
dus ik zo van nou dat lijkt mij sterk. Zegt ze ja er gebeuren hier wel meer rare dingen
Niet over gehad, gewoon gezellig samen gebakkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Was het zeker een vegetarische draak?
Ja dat vind ik denk ik nog niet heel prettig om te zien.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, dan kan je die hechtigen nog even afdekken
success ermee iniedergeval
Begrijpelijk welquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat vind ik denk ik nog niet heel prettig om te zien.
En op die manier kan ik wel alvast wennen aan de vorm ofzo. Het zit nu vet dik ingepakt natuurlijk.quote:
is het ook niet, ik heb het natuurlijk vaker gehad met mijn drain en het blijft me de rillingen gevenquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat vind ik denk ik nog niet heel prettig om te zien.
Ik heb wel heel stoer na de ingreep even heel snel gekeken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
is het ook niet, ik heb het natuurlijk vaker gehad met mijn drain en het blijft me de rillingen geven
Dat sowiesoquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel heel stoer na de ingreep even heel snel gekeken.
een narcose prik is ook heel naarquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Ik vind het sowieso best stoer van mezelf dat ik het gewoon onder verdoving heb gedaan. Zou het zelf overigens niet aanraden denk ik.Die verdovingsprikken zijn ook wel erg naar.
slim, en dan kan je beter daar van je stokje gaan dan thuisquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat moment gaat toch een keer komen.
Bestaat er een narcose prik? Ik heb tot nu toe altijd met zo'n kapje gehad.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:55 schreef mschol het volgende:
zelfs nu ik er aan denk krijg ik de rillene
[..]
een narcose prik is ook heel naar(al kan je kiezen voor een kapje wellicht?)
[..]
slim, en dan kan je beter daar van je stokje gaan dan thuis![]()
![]()
ik heb altijd (of iig zolang terug dat ik mij kan herinneren) altijd een prik gekregen met een prik (probably infuus) en daarmee kregen ze mij onder zeilquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Bestaat er een narcose prik? Ik heb tot nu toe altijd met zo'n kapje gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |