Tis niet dat t daarvoor wel al storm liep natuurlijkquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is gewoon een vreselijk potje
En Jerry
Deze site raakt steeds verder vervuild ookquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis niet dat t daarvoor wel al storm liep natuurlijk
Scouting is van een bedroevend niveau alhier.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo krijgen we nooit meer nieuwe aanwas
Die 'beveiligers' moeten zich toch ook regelmatig afvragen wat ze daar in hemelsnaam staan te doen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:02 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Schindler jongen, zo'n plakplaatje is toch niets voor jou.
Als je zo'n beschimmelde arm besluit te nemen heb ik niet het idee dat er veel in je hoofd om gaat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die 'beveiligers' moeten zich toch ook regelmatig afvragen wat ze daar in hemelsnaam staan te doen?
Hadden ze maar op moeten letten op school.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die 'beveiligers' moeten zich toch ook regelmatig afvragen wat ze daar in hemelsnaam staan te doen?
Wanneer hij tegen vetnek moet wel ja.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij juicht voor de nietszeggende Noppert?
Is een beschaafde jongen met één half functionerend chromosoompje, Sjurmeen is een ongeciviliseerd zwijnquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij juicht voor de nietszeggende Noppert?
Ik vind Wattimena niks, maar Noppert bezorgt me echt kromme tenen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer hij tegen vetnek moet wel ja.
Voor mij geldt het precies andersomquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Wattimena niks, maar Noppert bezorgt me echt kromme tenen.
Met het WK weer op WK gewicht en zaniken dat het heet is in de zaal. Bah.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:26 schreef Nober het volgende:
Djurmeen kan meteen door naar de kebabzaak.
Laat eerst nog zijn bilspleet zien op de PC finalsquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met het WK weer op WK gewicht en zaniken dat het heet is in de zaal. Bah.
Heb vorige week na het zuipen nog een Durum Döner gehad. Voelde me echt smerig dik toen ik wakker werd. Niet hoeven te kotsen uiteindelijk dus dat was mooi meegenomen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:26 schreef Nober het volgende:
Djurmeen kan meteen door naar de kebabzaak.
Ik had afgelopen zaterdag ook teveel gezopen. Thuisgekomen om half 2 maar ontzettende snacktrek. Enige snackbar die nog bezorgde had een minimumbestelbedrag van 20 euro. Mexicano's, Hamburger, friet, turkse pizza, berenklauw. Het kon eigenlijk echt niet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb vorige week na het zuipen nog een Durum Döner gehad. Voelde me echt smerig dik toen ik wakker werd. Wel niet hoeven te kotsen dus dat wss mooi meegenomen.
(dit ter info)
Impulsieve acties zijn altijd de bestequote:Op maandag 6 oktober 2025 22:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zaterdag ook teveel gezopen. Thuisgekomen om half 2 maar ontzettende snacktrek. Enige snackbar die nog bezorgde had een minimumbestelbedrag van 20 euro. Mexicano's, Hamburger, friet, turkse pizza, berenklauw. Het kon eigenlijk echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |