quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zaterdag ook teveel gezopen. Thuisgekomen om half 2 maar ontzettende snacktrek. Enige snackbar die nog bezorgde had een minimumbestelbedrag van 20 euro. Mexicano's, Hamburger, friet, turkse pizza, berenklauw. Het kon eigenlijk echt niet.
halverwege de turkse pizza heb ik m maar in de prullenbak gegooid. Mijn stille hoop dat ik hiermee met terugwerkende kracht een bodem zou leggen tegen de opkomende kater bleek ijdel.quote:
Genot. En kon je daarna ook goed darten?quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zaterdag ook teveel gezopen. Thuisgekomen om half 2 maar ontzettende snacktrek. Enige snackbar die nog bezorgde had een minimumbestelbedrag van 20 euro. Mexicano's, Hamburger, friet, turkse pizza, berenklauw. Het kon eigenlijk echt niet.
Je had tactisch moeten zijn en dingen moeten bestellen die je kan invriezen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
halverwege de turkse pizza heb ik m maar in de prullenbak gegooid. Mijn stille hoop dat ik hiermee met terugwerkende kracht een bodem zou leggen tegen de opkomende kater bleek ijdel.
De rest had je opquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
halverwege de turkse pizza heb ik m maar in de prullenbak gegooid
Friet, Mexicano en halve berenklauw welquote:
Gooi een stuk stabieler nu met zo'n tafeltje voor me.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Genot. En kon je daarna ook goed darten?
Scorp is WK-fitquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Friet, Mexicano en halve berenklauw welzoals ik zei: schandelijk.
Die gooiden er laatst ook gewoon de blessuretijd bij Arsenal Newcastle uitquote:
Alsof je met één dronken avond veel vreten er bent. Het gaat om een hoog gemiddelde. Iedere avond minimaal zes biertjes, ook op maandag. Van al dat zuipen ga je slecht slapen en heb je een kuthumeur, maar dat is noodzakelijk. De dag beginnen met diepvriespizza en witte boterhammen met choco hagelslag en nutella. En voor de lunch ook nog fastfood. Hele dag heel veel cola drinken totdat het gepaste alcoholtijd is. Verder minimaal vijf dagen snackbar, fastfood of de Turk, en dan dus avondeten, toetje en late night snack he. Nog een zak chips overdag. En écht dat sporten ontwijken, dus ook alles met de auto doen waar je echt heen moet. Boodschappen en voedsel laten bezorgen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De weg naar het WK is nog lang. 65 dagen om precies te zijn.
Als pro kan je wel uitslapenquote:Op maandag 6 oktober 2025 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van al dat zuipen ga je slecht slapen en heb je een kuthumeur, maar dat is noodzakelijk.
Had ze last van kutschimmel?quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is die super rare reclame over die Noa met extensions en achtbanen? Met die mongool met zijn hoedje?
Dat zou een verklaring zijnquote:
Dan raak je Raya dubbel. Mason schakelde hem uit in de eerste ronde na zn eerste 2 wereldtitelsquote:Op maandag 6 oktober 2025 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Anderson heeft Mason in zijn oor gefluisterd.
Mace the acegodquote:Op maandag 6 oktober 2025 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan raak je Raya dubbel. Mason schakelde hem uit in de eerste ronde na zn eerste 2 wereldtitels
Is Tony Eccles alweer op de weg terug?quote:Op maandag 6 oktober 2025 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sloeg iemand de schedel in met een hamer
quote:He was released from prison on license, on 1 July 2022, after eight years.[5]
Bizar, voor het verkrachten van een schoolmeisje. Tony had toch eigenlijk iets van 16 jaar moeten zitten?quote:Op maandag 6 oktober 2025 23:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Is Tony Eccles alweer op de weg terug?
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:38 schreef spleeh het volgende:
[..]
Laat eerst nog zijn bilspleet zien op de PC finals
Die mongool heeft zichzelf 'Wildebras' genoemd en het is voor BUUT.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is die super rare reclame over die Noa met extensions en achtbanen? Met die mongool met zijn hoedje?
Gepaste alcoholtijdquote:Op maandag 6 oktober 2025 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof je met één dronken avond veel vreten er bent. Het gaat om een hoog gemiddelde. Iedere avond minimaal zes biertjes, ook op maandag. Van al dat zuipen ga je slecht slapen en heb je een kuthumeur, maar dat is noodzakelijk. De dag beginnen met diepvriespizza en witte boterhammen met choco hagelslag en nutella. En voor de lunch ook nog fastfood. Hele dag heel veel cola drinken totdat het gepaste alcoholtijd is. Verder minimaal vijf dagen snackbar, fastfood of de Turk, en dan dus avondeten, toetje en late night snack he. Nog een zak chips overdag. En écht dat sporten ontwijken, dus ook alles met de auto doen waar je echt heen moet. Boodschappen en voedsel laten bezorgen.
Zo krijg je die noodzakelijke vette WK-pens.
Is dat zo ja?quote:Op maandag 6 oktober 2025 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sloeg iemand de schedel in met een hamer
Dat laatste is op zich wel een goede zaak trouwens.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
@:dr_flash voorbereidingstoernooi op het WK. Waar ben je maat. Lulhoofd @:poepz0r vragen we niet meer.
In dat geval is er geen sprake van vreetpieken maar van vreetstompen. Ik weet niet of het verhaal daar beter van wordtquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Scorp kan vreetpieken behoorlijk lang aanhouden
De pens van Scorp wordt er in elk geval omvangrijker van.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
geen sprake van vreetpieken maar van vreetstompen. Ik weet niet of het verhaal daar beter van wordt
mijn lichaam is een kathedraalquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De pens van Scorp wordt er in elk geval omvangrijker van.
Wessel moet een dartsdieet gaan volgen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
Wessel moet stoppen met zijn dubbel 18. @:mani89
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Marco Meijer is wel de ergste commentator die ze hebben. De man kan nauwelijks normaal abn
https://x.com/mcmeijer180quote:AJAX Amsterdam supporter❌❌❌
Goed gegeten vanavond, Scorp?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
fucking woodhouse. Nutteloos stuk darter
Ian White was goed in choken, Heta is White in het kwadraatquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:54 schreef Szura het volgende:
Typerend als Heta dit nog verneukt terwijl Woodhouse pas bij de 8e pijl opent
Jawel. Viaplay TV heet dat. Welke provider heb je?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee wie zei dat viaplay dit gratis uit zou zenden? Mooi niet hea.
egwel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee wie zei dat viaplay dit gratis uit zou zenden? Mooi niet hea.
kpnquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jawel. Viaplay TV heet dat. Welke provider heb je?
Bloody hell het werktquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jawel. Viaplay TV heet dat. Welke provider heb je?
Nee, live. Hiervoor twee matige potjes gehad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zie net opkomst Searle. Loop ik erg achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |