Jij bent achterlijk?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Newcastle uit had ik vooraf juist als één van de meer kansrijke potten ingeschat.
FeyenoordELquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
CR7 is inderdaad de Feyenoord PSVCL
Je zet jezelf alleen maar verder voor lulquote:
Je hebt de wedstrijd niet gekeken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
1 wedstrijd tegen notabene 10 man.komop je bent toch niet serieus..
Zal een stukje onderschatting zijn geweest gecombineerd met wat pech. Europese wedstrijd staan sowieso vaak op zich qua uitslagen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:35 schreef PSVCL het volgende:
Hoe kan Napoli met 3-1 van Inter winnen terwijl ze uit vorm zijn?? of zeiden ze dat alleen maar om de toplevel prestatie van PSV te downplayen
PSV speelde ook wel gewoon prima in dat tweede bedrijf, was ook zo´n wedstrijd dat alles lukte en alle balletjes aan kwamen. En als je de bal kwijt was, dat je hem ook weer meteen terug had. Dat is een combinatie van inzet, geloof, geluk en kwaliteit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal een stukje onderschatting zijn geweest gecombineerd met wat pech. Europese wedstrijd staan sowieso vaak op zich qua uitslagen.
Zie Feyenoord Bayern 3-0 of deze week GAE dat doodleuk stunt tegen Aston Villa.
Na morgen weten jullie weer waar jullie staan
Bovenaan , zoals het hoortquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal een stukje onderschatting zijn geweest gecombineerd met wat pech. Europese wedstrijd staan sowieso vaak op zich qua uitslagen.
Zie Feyenoord Bayern 3-0 of deze week GAE dat doodleuk stunt tegen Aston Villa.
Na morgen weten jullie weer waar jullie staan
Helaas speelt Steijn niet. Ik had gehoopt dat ze die miskoop hadden laten staan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:13 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb er ook zin in! Hopelijk gaat het een mooie, spannende wedstrijd worden.
We hebben afgelopen wedstrijden natuurlijk gewoon goed gevoetbald, maar tegelijkertijd lijkt het soms ook echt nergens op en bij Feyenoord is het ook afwisselend zeer sterk en dan weer wat minder. Durf geen absolute favoriet aan te wijzen.
Op het moment doet je middenveld het gewoon prima. Ook Pepi moet nu weer even op het bankje blijven.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Saibari snoert in ieder geval behoorlijk mijn mond de laatste weken. Mooi, blij dat ik er daar totaal naast leek te zitten, al hoop ik wel dat we Wanner wat vaker aan het werk gaan zien. Toch 1 van je topaankopen op papier.
Mauro ook weer heel sterk, met zijn explosiviteit en snelheid echt een extra wapen als de ruimtes zo klein zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op het moment doet je middenveld het gewoon prima. Ook Pepi moet nu weer even op het bankje blijven.
Niet jinxenquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:36 schreef PSVCL het volgende:
Prima eerste helft, snel de 0-2 maken en dan lekker counteren met Pepi
Je moet eigenlijk Feyenoord vanaf het begin duidelijk maken dat het niet meer gaat gebeuren. Nog 2 of 3 erbij prikken en het is een mooie zondag.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:36 schreef PSVCL het volgende:
Prima eerste helft, snel de 0-2 maken en dan lekker counteren met Pepi
Die gaan over een kwartier de wedstrijd van donderdag voelen.. dit moet wel goed komen zou je zeggenquote:
eensquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk Feyenoord vanaf het begin duidelijk maken dat het niet meer gaat gebeuren. Nog 2 of 3 erbij prikken en het is een mooie zondag.
Mauro doet het daar ook prima ja, al blijft Schouten achterin toch een beetje hit or miss heb ik het idee. Al gaat dat de laatste potten dan ook wel weer vrij goed.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op het moment doet je middenveld het gewoon prima. Ook Pepi moet nu weer even op het bankje blijven.
Het overkomt PSV te vaak om een wedstijd uit handen te geven met een voorsprong van twee doelpunten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |