Spectaculair en goed zijn twee verschillende zaken. Ik vind namelijk de manier waarop je twee doelpunten tegen hebt gekregen niet zo goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In 2005 speelde PSV lang niet zo dwingend aanvallend. Dat was een leuk elftal dat vanuit de uiterst solide verdediging razendsnel kon omschakelen, maar veel minder spectaculair dan wat we gisteren zagen.
En de periode met Ronaldo en Nilis was ook vooral hoog niveau waterdragers met een paar spelers met uitzonderlijke individuele kwaliteiten.
Maar Zever7 kan dat laatste niet uit zijn strot krijgen vermoed ik...quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:28 schreef Buitendam het volgende:
User @:CR7 en ik hebben ontzettend genoten gisterenavond. Vooral van Veerman en Schouten.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon meegaan in de lofzang, makker. En bedankt voor het succes wensen!
Die eerste niet, die tweede was vooral heel degelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je de periode met Ronaldo en Nilis niet meegemaakt dan? Of in 2005 toen PSV op een haar na in de finale van de CL stond?
Degelijk is een vorm van goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die eerste niet, die tweede was vooral heel degelijk
Toen had je vooral de kwaliteit om elke kleine kans tot goal om te zetten en zat de defensie op slot. Dat is ook knap, maar ik bedoelde nu ook aanvallend/meevoetballend goed, zo herinner ik me die tijd niet ondanks dat het knap was wat PSV toen liet zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Degelijk is een vorm van goed.
Ik snap dat het gisteren spectaculair was, maar dat vind ik zoals gezegd dus wat anders dan goed. Overigens vond ik PSV gisteren zeker in de tweede helft heel goed spelen.
Eigenlijk zou je eens die halve finale tegen Milan terug moeten kijken. PSV had toen enorm veel pech. Eerst in de uitwedstrijd waarin tegen de verhouding in het 2-0 werd door volgens mij Tomasson en toen thuis die ketser op het eind omdat Klomp een fout maakte.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen had je vooral de kwaliteit om elke kleine kans tot goal om te zetten en zat de defensie op slot. Dat is ook knap, maar ik bedoelde nu ook aanvallend/meevoetballend goed, zo herinner ik me die tijd niet ondanks dat het knap was wat PSV toen liet zien.
Die fout van Klomp was tegen Barcelona, die speelde al bijna 10 jaar niet meer bij PSV in 2005.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je eens die halve finale tegen Milan terug moeten kijken. PSV had toen enorm veel pech. Eerst in de uitwedstrijd waarin tegen de verhouding in het 2-0 werd door volgens mij Tomasson en toen thuis die ketser op het eind omdat Klomp een fout maakte.
Terwijl Milan de finale met 2 vingers in de neus had moeten winnen (maar ze het weggaven in de tweede helft). Ongelofelijk hoe dichtbij PSV toen was voor een 2e CL winst.
Je hebt gelijk. Hoe dan ook: PSV had toen verdiend om door te gaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:53 schreef En1gma het volgende:
[..]
Die fout van Klomp was tegen Barcelona, die speelde al bijna 10 jaar niet meer bij PSV in 2005.
Klomp? Huh?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je eens die halve finale tegen Milan terug moeten kijken. PSV had toen enorm veel pech. Eerst in de uitwedstrijd waarin tegen de verhouding in het 2-0 werd door volgens mij Tomasson en toen thuis die ketser op het eind omdat Klomp een fout maakte.
Terwijl Milan de finale met 2 vingers in de neus had moeten winnen (maar ze het weggaven in de tweede helft). Ongelofelijk hoe dichtbij PSV toen was voor een 2e CL winst.
Ik zie EC1 en CL als 1 toernooi (met een totaal andere opzet, dat dan weer wel).quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klomp? Huh?
Je bedoelt Mark van Bommel die zijn mannetje liet lopen? Vervolgens nog wel die magnifieke goal van Cocu, maar helaas te laat.
Dat jaar lag de (eerste) CL winst binnen handbereik ja.
De EC1 in die order opzet zou in de huidige voetbalwereld veel makkelijker te winnen zijn dan de CL. Het wordt terecht gezien als een nieuw toernooi, maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie EC1 en CL als 1 toernooi (met een totaal andere opzet, dat dan weer wel).
Hoe dan ook, ik haalde wat zaken door elkaar. Lang geleden, toen ik zelf nog enigszins redelijk tegen een balletje kon trappen…
Dit is een correcte en tevens juiste constatering.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:03 schreef de_boswachter het volgende:
Was een niet normaal goede pot. De blessure voor van Bommel, hoe erg het ook is voor die jongen, lijkt goed uit te pakken voor PSV.
Je weet natuurlijk niet hoe het gelopen zou zijn met Van Bommel. Hij was in de mindere periode iemand die nog wat bracht.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit is een correcte en tevens juiste constatering.
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:51 schreef Solispolar het volgende:
Ben wel benieuwd of CR7 nu ook mans genoeg is om te zeggen dat Veerman gewoon heel goed speelde, en jawel: op CL niveau
Ga je nou je gelijk halen op basis van een wedstrijd?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:28 schreef Buitendam het volgende:
User @:CR7 en ik hebben ontzettend genoten gisterenavond. Vooral van Veerman en Schouten.
Jij bent nog niet bekend met FOK!?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:02 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ga je nou je gelijk halen op basis van een wedstrijd?
Neemt niet weg dat CR7 zo subjectief als de pest is.
Wat een spelers hè? Bohhhh broekje was ontzettend uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:02 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ga je nou je gelijk halen op basis van een wedstrijd?
Neemt niet weg dat CR7 zo subjectief als de pest is.
Zever7 is hier alleen maar om uit te dagen. Een onvervalste troll.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:51 schreef Solispolar het volgende:
Ben wel benieuwd of CR7 nu ook mans genoeg is om te zeggen dat Veerman gewoon heel goed speelde, en jawel: op CL niveau
Broekje was hier zelfs te laat uit. Dikke vlekken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een spelers hè? Bohhhh broekje was ontzettend uit.
Newcastle uit had ik vooraf juist als één van de meer kansrijke potten ingeschat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:50 schreef PSVCL het volgende:
PSV gaat het redden, riep direct na de loting. Ik had PSV op 4 punten staan na de eerste 3 wedstrijden, ze liggen dus op schema.
De volgende wedstrijd winnen in Griekenland =7 punten. Dan heb je in principe nog maar 3 punten nodig voor overwintering...
Thuis winnen van Atleti? waarom niet..
Uit bij Newcastle of Liverpool zie ik PSV geen resultaat halen.Max een puntje in Newcastle met een beetje geluk
Dan heb je nog altijd de laatste wedstrijd in eigen huis tegen een B team van Bayern..
Heb er wel vertrouwen inzeker na gister ( de laatste weken )
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Newcastle uit had ik vooraf juist als één van de meer kansrijke potten ingeschat.
Hoelang kijk je al geen voetbal meer?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Newcastle uit had ik vooraf juist als één van de meer kansrijke potten ingeschat.
14e in de Premier Leaguequote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoelang kijk je al geen voetbal meer?
We zijn in de treurige tijd beland dat elk team in de PL hier fluitend kampioen zou worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
14e in de Premier League
Kunnen er duidelijk niet zoveel van
De promovendi normaal gesproken niet (hangt er wel een beetje vanaf wie), en Wolves en Nottingham zijn tot dusver echt lachwekkend dit jaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn in de treurige tijd beland dat elk team in de PL hier fluitend kampioen zou worden.
Nou ja, het is nogal een lijst topploegen waar PSV tegen moet. 'Meer kansrijke' betekent niet dat ik verwacht dat PSV daar gaat winnen. Bayer, Bayern, Liverpool, Napoli en Atletico leken me vooraf lastiger.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoelang kijk je al geen voetbal meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |