Ik vrees van niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Één van die twee zal toch wel starten neem ik aan?
Ga je nu bij elke fout van elke psv-er lopen zuigen? Sneuneus. Die gast is 20 en speelt al weken meer dan prima.quote:
Je kunt ook de post erna lezen. Maar dan kun je niet even uithalen natuurlijk, komt niet zo goed uitquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ga je nu bij elke fout van elke psv-er lopen zuigen? Sneuneus. Die gast is 20 en speelt al weken meer dan prima.
Die stond er nog niet toen ik begon te typen. Verder ook niet boeiend, want het is precies wat je altijd doet dus ik geloof er ook geen zak van wat je later typt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je kunt ook de post erna lezen. Maar dan kun je niet even uithalen natuurlijk, komt niet zo goed uit
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
Die stond er nog niet toen ik begon te typen. Verder ook niet boeiend, want het is precies wat je altijd doet dus ik geloof er ook geen zak van wat je later typt.
Ik heb daar helemaal geen zin in.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:39 schreef Buitendam het volgende:
Nou, ik kijk niet uit naar volgende week.
Altijd gezegd dat het niet meer dan terecht is dat Wanner op de bank zit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |