abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218936033

Na zenuwslopende zoektochten volgde J*sje de eerste blonde Kathleen op waarna ze samen met hebben Karen en Kristel glitterstokjes hebben doorgegeven aan Hanne, Marthe en Alieke Kokosnootje. Oh, en ondertussen heeft Kassabonnetje er de brui aan gegeven. Hanne en Marthe zijn dus op zoek gegaan naar een nieuw blondje met hondje. Zo is er om de zoveel tijd wel iets om blij van te worden. Intussen is Julia gekozen als nieuw K-tje.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 25 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kiezeltje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:

[

Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--

In memoriam voor onze grootste fan: http://forum.fok.nl/topic/1829252 :)

Koel en donker bewaren
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:44:01 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218937403
Op Tiktok stonden een paar filmpjes van hun optreden. Ze blijven ijzersterk.
pi_218937592
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 11:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Één kritisch puntje: de rode pruik van Karen ziet eruit alsof die uit de plaatselijke feestwinkel komt.
Het zag er idd wat synthetisch uit. Ik heb ergens gelezen dat het haar niet mocht verven omdat ze in een Vlaamse serie speelt.
pi_218937669
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:10 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Het zag er idd wat synthetisch uit. Ik heb ergens gelezen dat het haar niet mocht verven omdat ze in een Vlaamse serie speelt.
Ja, ze speelt in Familie, de dagelijkse soap van VTM. Ze hadden het misschien wel in de verhaallijn kunnen verwerken dat ze haar haar rood ging verven. Of er staat gewoon in de contracten dat ze hun uiterlijk niet mogen veranderen. Wel opmerkelijk dat zowel Kristel als Kathleen na K3 altijd hun haar zijn blijven verven. Waarom Karen dan niet, heb ik mij wel eens afgevraagd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Riparius op 04-10-2025 19:30:15 ]
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:44:04 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218937822
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:10 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ze zag er niet uit. Het was duidelijk een pruik.
  roze zondag 5 oktober 2025 @ 12:38:05 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218942266
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:21 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ja, ze speelt in Familie, de dagelijkse soap van VTM. Ze hadden het misschien wel in de verhaallijn kunnen verwerken dat ze haar haar rood ging verven. Of er staat gewoon in de contracten dat ze hun uiterlijk niet mogen veranderen. Wel opmerkelijk dat zowel Kristel als Kathleen na K3 altijd hun haar zijn blijven verven. Waarom Karen dan niet, heb ik mij wel eens afgevraagd.
Huh het is toch altijd rood, blond en zwart geweest?
Your beauty never ever scared me.
  Miss 200.000.000! zondag 5 oktober 2025 @ 20:38:29 #7
367000 roos94
pi_218973649
Bekijk deze YouTube-video

Interviewtje met Miguel Wiels en Nora. Hierin verklapt Miguel dat Papapa, Rokjes en Billy Billy op het laatst geschrapt zijn van de setlist. Jammer van Papapa. Billy Billy ken ik niet goed en vind ik maar een random keuze.
pi_218981719
Nog een concert erbij

https://www.hln.be/muziek(...)2Flm.facebook.com%2F

De boel wordt nu wel een beetje uitgeknepen hoor.

Hopelijk gaan de 3 k'tjes het een beetje volhouden.
pi_218984113
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nog een concert erbij

https://www.hln.be/muziek(...)2Flm.facebook.com%2F

De boel wordt nu wel een beetje uitgeknepen hoor.

Hopelijk gaan de 3 k'tjes het een beetje volhouden.
Er zijn nu ook fans die hun kaartjes nu doorverkopen omdat ze heel graag bij de allerlaatste show willen zijn en bang zijn dat er weer shows bijkomen. Ik ben allang blij dat ik überhaupt een kaartje heb :')
  roze vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:21:04 #11
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218984117
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:20 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Er zijn nu ook fans die hun kaartjes nu doorverkopen omdat ze heel graag bij de allerlaatste show willen zijn en bang zijn dat er weer shows bijkomen. Ik ben allang blij dat ik überhaupt een kaartje heb :')
Jeetje :')
Your beauty never ever scared me.
pi_218984135
quote:

[..]
Ja, ik zag een post van iemand die een beetje boos was omdat ze dacht dat ze een kaartje voor de laatste show had gekocht. Ja, als je daar graag bij wilt zijn is het een beetje ruk als de k3 trein maar door blijft gaan.

Misschien komen er nog meer datums bij, who knows.
pi_218999615
quote:

[..]
Het kan ook zijn dat mensen hun ticket(s) doorverkopen omdat ze met de nieuwe voorstellingen tickets voor betere plaatsen te pakken konden krijgen.
  maandag 13 oktober 2025 @ 01:22:37 #14
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_219009626
Hier nog een stukje uit het VTM Nieuws van de voorbije avond:

VTM Nieuws

Als je dacht dat je vaak naar de show gaat dan moet je dit even zien. Er was hier vroeger een user actief die heel vaak naar de afscheidstournee van KKJ is geweest, maar dit ...

Waar zijn trouwens alle regulars van vroeger uit de periode K3 zoekt K3 en de jaren daarna?
pi_219012804
Speciaal na lange tijd weer even ingelogd om mijn enthousiasme te delen. Ik word zo vrolijk van deze tour ❤ Het plezier spat eraf bij zowel de Originals als bij het publiek. Kristel is toch wel het meest in haar element van de drie (maar misschien ben ik biased). Geweldig om haar weer zo te zien stralen!

Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar de nieuwe documentaire https://communicatie.vtm.(...)langverwachte-reunie
  Moderator dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:48:58 #17
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219015022
Om één of andere reden zit de dochter van Kristel in mijn tijdlijn op Insta, zij heeft ook heel schattige achter de schermen vlogjes, erg leuk om te zien hoe trots ze op haar moeder is O+

@nanouthomas01 voor wie benieuwd is
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')