Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:quote:Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.
De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.
Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kiezeltje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Het zag er idd wat synthetisch uit. Ik heb ergens gelezen dat het haar niet mocht verven omdat ze in een Vlaamse serie speelt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Één kritisch puntje: de rode pruik van Karen ziet eruit alsof die uit de plaatselijke feestwinkel komt.
Ja, ze speelt in Familie, de dagelijkse soap van VTM. Ze hadden het misschien wel in de verhaallijn kunnen verwerken dat ze haar haar rood ging verven. Of er staat gewoon in de contracten dat ze hun uiterlijk niet mogen veranderen. Wel opmerkelijk dat zowel Kristel als Kathleen na K3 altijd hun haar zijn blijven verven. Waarom Karen dan niet, heb ik mij wel eens afgevraagd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zag er idd wat synthetisch uit. Ik heb ergens gelezen dat het haar niet mocht verven omdat ze in een Vlaamse serie speelt.
Ze zag er niet uit. Het was duidelijk een pruik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zag er idd wat synthetisch uit. Ik heb ergens gelezen dat het haar niet mocht verven omdat ze in een Vlaamse serie speelt.
Huh het is toch altijd rood, blond en zwart geweest?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:21 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, ze speelt in Familie, de dagelijkse soap van VTM. Ze hadden het misschien wel in de verhaallijn kunnen verwerken dat ze haar haar rood ging verven. Of er staat gewoon in de contracten dat ze hun uiterlijk niet mogen veranderen. Wel opmerkelijk dat zowel Kristel als Kathleen na K3 altijd hun haar zijn blijven verven. Waarom Karen dan niet, heb ik mij wel eens afgevraagd.
Er zijn nu ook fans die hun kaartjes nu doorverkopen omdat ze heel graag bij de allerlaatste show willen zijn en bang zijn dat er weer shows bijkomen. Ik ben allang blij dat ik überhaupt een kaartje hebquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nog een concert erbij
https://www.hln.be/muziek(...)2Flm.facebook.com%2F
De boel wordt nu wel een beetje uitgeknepen hoor.
Hopelijk gaan de 3 k'tjes het een beetje volhouden.
Jeetjequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er zijn nu ook fans die hun kaartjes nu doorverkopen omdat ze heel graag bij de allerlaatste show willen zijn en bang zijn dat er weer shows bijkomen. Ik ben allang blij dat ik überhaupt een kaartje heb
Ja, ik zag een post van iemand die een beetje boos was omdat ze dacht dat ze een kaartje voor de laatste show had gekocht. Ja, als je daar graag bij wilt zijn is het een beetje ruk als de k3 trein maar door blijft gaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er zijn nu ook fans die hun kaartjes nu doorverkopen omdat ze heel graag bij de allerlaatste show willen zijn en bang zijn dat er weer shows bijkomen. Ik ben allang blij dat ik überhaupt een kaartje heb
Het kan ook zijn dat mensen hun ticket(s) doorverkopen omdat ze met de nieuwe voorstellingen tickets voor betere plaatsen te pakken konden krijgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |