Dit soort bemiddeling zoeken we dus in het Oekraīneconflict. Kunnen we jou opgeven als vrijwilliger?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:05 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik stel voor dat @:mikeytt de kans krijgt om zijn stem aan te passen en dat die stem telt. En dat daarmee de kous af is.
Dat je begrijpt wat iemand zegt. Jij bent altijd goed te verstaan bijvoorbeeld.quote:
Ik wil best een poging wagen, al is mijn Russisch wat roestig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit soort bemiddeling zoeken we dus in het Oekraīneconflict. Kunnen we jou opgeven als vrijwilliger?
Daar hebben we tolken voor maat. Ik wil je graag in het groepje hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:10 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik wil best een poging wagen, al is mijn Russisch wat roestig.
Dan gaan we dat regelen (diplo)maatje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar hebben we tolken voor maat. Ik wil je graag in het groepje hebben.
Nee man gewoon ongeldig verklaren dat lijstjequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:05 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik stel voor dat @:mikeytt de kans krijgt om zijn stem aan te passen en dat die stem telt. En dat daarmee de kous af is.
Graag aanpassen of Beste topic opener en slimste KLB user tellen NIET mee andersquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:18 schreef Mikeytt het volgende:
1. Beste topic-opener mikeytt
2. Slechtste topic-opener @:HSG
3. Beste KLB-reactie-user @:Aberkullie
4. Slechtste KLB-reactie-user @:HSG
5. Beste KLB-moderator @:Capuchon_jongen
6. Beste niet-KLB-moderator die actief is in KLB @:chevycaprice / @:lenny77
7. Slechtste KLB-moderator @:plompzakker
8. Slechtste niet-KLB-moderator die actief is in KLB n/a
9. Vriendelijkste KLB-user @:Paul
10. Onvriendelijkste KLB-user @:Nober
11. Slimste KLB-user mikeytt
12. Domste KLB-user @:HSG
13. Meest onverstaanbare user @:hyaenidae (op een positieve manier)
14. Meest verstaanbare user @:aberkullie
De winnaar krijgt een schop in z’n kutquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:54 schreef Näsenbar het volgende:
@:capuchon_jongen wordt er nog iets leuks onder de stemmers verloot? Een abo'tje ofzo?
Dat zou wel leuk zijn ja tochquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:54 schreef Näsenbar het volgende:
@:capuchon_jongen wordt er nog iets leuks onder de stemmers verloot? Een abo'tje ofzo?
Dit hele topic stom vinden maar er toch zitten lezen he. Je mag best meedoen hoor!quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
De winnaar krijgt een schop in z’n kut
Jou mag ik wel.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
De winnaar krijgt een schop in z’n kut
Soldaatquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:31 schreef Hogwarts het volgende:
1. Beste topic-opener @:Cockwhale
2. Slechtste topic-opener @:HSG
3. Beste KLB-reactie-user @:aberkullie
4. Slechtste KLB-reactie-user @:vogeltjesdans
5. Beste KLB-moderator @:Plompzakker
6. Beste niet-KLB-moderator die actief is in KLB @:Ama
7. Slechtste KLB-moderator
8. Slechtste niet-KLB-moderator die actief is in KLB @:coolguy
9. Vriendelijkste KLB-user @:Näsenbar