Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
kan ik ook proberen..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar gebruik ik een glasspray met microvezel doek voor, werkt beter
TR gemacht !quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh het topic ging bijna dicht. Maar dan mist iedereen mijn SpAmbar
[ afbeelding ]
kan.. maar nu ziet het eruit dat er allerlei water langs heeft gelopen.. en dat vind ik gewoon echt geen porumquote:
fatsoenlijke microvezeldoek of glasspray?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je een beetje een fatsoenlijke koopt dan laat het ook geen strepen achter.
Dit werkt echt top ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar gebruik ik een glasspray met microvezel doek voor, werkt beter
Heb ik ook. goed dingquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:14 schreef mschol het volgende:
en ik twijfel om dit ding te kopen:
https://www.kaercher.com/(...)dition-16334260.html
Ik heb je gewoon op elke dag gezet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er al een datum voor die meet of moet ik echt PM'en @:cherrylips?
Hoe gaat het met die plant daar links?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh het topic ging bijna dicht. Maar dan mist iedereen mijn SpAmbar
[ afbeelding ]
De ene is geplante gember en de andere is bezig met de 3e dood.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die plant daar links?
Glassprayquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
fatsoenlijke microvezeldoek of glasspray?
Zal wel een mannelijke plant zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die plant daar links?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:54 schreef Ama het volgende:
Wat vinden jullie de irritantste reclame die jullie ooit gehoord hebben? Ik vind zelf die van Paula voor "koeien"vlekken vla dicht in de buurt komen.
Betekent dat dat ik 8 weken lang elke week naar Woerden moet komen waarvan ik uiteindelijk 7 weken alleen zit te schransen en wat is daar precies het probleem mee?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb je gewoon op elke dag gezet.
In wat voor wereld leeft zo iemand, vraag ik me af.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
"Niemand kon vermoeden dat het zo uit de hand zou lopen. Je vraagt je echt af hoe dit kon gebeuren", zegt Bruls.
Nou ja, het overgrote deel van de mannen is natuurlijk helemaal niet gewelddadig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:54 schreef Donna het volgende:
En dan vindt men het raar als je geen nieuwe relatie meer aan durft te gaan.
nee gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, het overgrote deel van de mannen is natuurlijk helemaal niet gewelddadig.
"Nee ik hou enorm van je en zo en ik wil graag telgjes met je maken maar ik ben toch bang dat je me vroeg of laat gaat vermoorden dus we beginnen maar geen relatie".quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:54 schreef Donna het volgende:
En dan vindt men het raar als je geen nieuwe relatie meer aan durft te gaan.
Weet je wel hoe zeurderig vrouwen kunnen zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Wat is dat toch met mannen die hun partner vermoorden
ja maar tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je wel hoe zeurderig vrouwen kunnen zijn?
Nee maarja, het staat niet op hun voorhoofd geschreven. Helaas.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, het overgrote deel van de mannen is natuurlijk helemaal niet gewelddadig.
je moet eigenlijk alleen mannen daten die je fysiek aankuntquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee maarja, het staat niet op hun voorhoofd geschreven. Helaas.
Ik ben 1.62quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet eigenlijk alleen mannen daten die je fysiek aankunt
Je stelde twee verschillende vragen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik 8 weken lang elke week naar Woerden moet komen waarvan ik uiteindelijk 7 weken alleen zit te schransen en wat is daar precies het probleem mee?
dan kun je mij wel aanquote:
Aha. Ik snap het. Denk ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
ik geef mensen even de tijd om te bedenken of ze het aankunnen.
gelukkig heb je dan nog weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste uurtje van mijn vakantie is ingegaan
de enige echte: Frosch!quote:
nee, 1.82 maar ik ben een mak lammetjequote:
Ik heb altijd deze, maar weet niet of je die in Nederland ook kunt krijgen. Kun je hier bij de bouwmarkt kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van 1961?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de enige echte: Frosch!
[..]
nee, 1.82 maar ik ben een mak lammetje
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd deze, maar weet niet of je die in Nederland ook kunt krijgen. Kun je hier bij de bouwmarkt kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
Hoe jong bent u?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ja dan kan ik je makkelijk aan.
En dat drijft de mannen om te steken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:57 schreef kwiwi het volgende:
Vrouwen kunnen er overigens ook wat van, al zijn die meer van de psychische marteling
Jonkiequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:13 schreef Donna het volgende:
[..]
7 jaar jonger. Of 6, als je nog niet jarig geweest bent dit jaar.
Ik dacht dat je weg was tot morgenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat drijft de mannen om te steken?
In F1 topic.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was tot morgen
Je kunt het Kat! We rekenen op je.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Zo, tijd voor een nieuwe poging om in één keer goed te rijden naar huis uit Rotterdam.
Sta nu op 0 uit 4
Gauw weer de weekendlijkse verdediging van Fort Zolderkamer ter hand nemenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Bestelde jas weer snel retour gedaan. Hond geknuffeld. Boodschappen gedaan. Schoenen opgehaald. Aangesproken door palliewappies. En nu thuis.
Hamas has been a ruthless and violent threat, for many years, in the Middle East! They have killed (and made lives unbearably miserable), culminating with the October 7th MASSACRE, in Israel, babies, woman, children, old people, and many young men and women, boys and girls, getting ready to celebrate their future lives together. As retribution for the October 7th attack on civilization, more than 25,000 Hamas “soldiers” have already been killed. Most of the rest are surrounded and MILITARILY TRAPPED, just waiting for me to give the word, “GO,” for their lives to be quickly extinguished. As for the rest, we know where and who you are, and you will be hunted down, and killed. I am asking that all innocent Palestinians immediately leave this area of potentially great future death for safer parts of Gaza. Everyone will be well cared for by those that are waiting to help. Fortunately for Hamas, however, they will be given one last chance! Great, powerful, and very rich Nations of the Middle East, and the surrounding areas beyond, together with the United States of America, have agreed, with Israel signing on, to PEACE, after 3000 years, in the Middle East. THIS DEAL ALSO SPARES THE LIVES OF ALL REMAINING HAMAS FIGHTERS! The details of the document are known to the WORLD, and it is a great one for ALL! We will have PEACE in the Middle East one way or the other. The violence and bloodshed will stop. RELEASES THE HOSTAGES, ALL OF THEM, INCLUDING THE BODIES OF THOSE THAT ARE DEAD, NOW! An Agreement must be reached with Hamas by Sunday Evening at SIX (6) P.M., Washington, D.C. time. Every Country has signed on! If this LAST CHANCE agreement is not reached, all HELL, like no one has ever seen before, will break out against Hamas. THERE WILL BE PEACE IN THE MIDDLE EAST ONE WAY OR THE OTHER. Thank you for your attention to this matter! PRESIDENT DONALD J. TRUMPquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Bestelde jas weer snel retour gedaan. Hond geknuffeld. Boodschappen gedaan. Schoenen opgehaald. Aangesproken door palliewappies. En nu thuis.
Even prikkelvrij ontploinkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gauw weer de weekendlijkse verdediging van Fort Zolderkamer ter hand nemen
Oké Donald.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hamas has been a ruthless and violent threat, for many years, in the Middle East! They have killed (and made lives unbearably miserable), culminating with the October 7th MASSACRE, in Israel, babies, woman, children, old people, and many young men and women, boys and girls, getting ready to celebrate their future lives together. As retribution for the October 7th attack on civilization, more than 25,000 Hamas “soldiers” have already been killed. Most of the rest are surrounded and MILITARILY TRAPPED, just waiting for me to give the word, “GO,” for their lives to be quickly extinguished. As for the rest, we know where and who you are, and you will be hunted down, and killed. I am asking that all innocent Palestinians immediately leave this area of potentially great future death for safer parts of Gaza. Everyone will be well cared for by those that are waiting to help. Fortunately for Hamas, however, they will be given one last chance! Great, powerful, and very rich Nations of the Middle East, and the surrounding areas beyond, together with the United States of America, have agreed, with Israel signing on, to PEACE, after 3000 years, in the Middle East. THIS DEAL ALSO SPARES THE LIVES OF ALL REMAINING HAMAS FIGHTERS! The details of the document are known to the WORLD, and it is a great one for ALL! We will have PEACE in the Middle East one way or the other. The violence and bloodshed will stop. RELEASES THE HOSTAGES, ALL OF THEM, INCLUDING THE BODIES OF THOSE THAT ARE DEAD, NOW! An Agreement must be reached with Hamas by Sunday Evening at SIX (6) P.M., Washington, D.C. time. Every Country has signed on! If this LAST CHANCE agreement is not reached, all HELL, like no one has ever seen before, will break out against Hamas. THERE WILL BE PEACE IN THE MIDDLE EAST ONE WAY OR THE OTHER. Thank you for your attention to this matter! PRESIDENT DONALD J. TRUMP
Klikt als het caps gebruik van de gemiddelde 13jarige ONZ-erquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hamas has been a ruthless and violent threat, for many years, in the Middle East! They have killed (and made lives unbearably miserable), culminating with the October 7th MASSACRE, in Israel, babies, woman, children, old people, and many young men and women, boys and girls, getting ready to celebrate their future lives together. As retribution for the October 7th attack on civilization, more than 25,000 Hamas “soldiers” have already been killed. Most of the rest are surrounded and MILITARILY TRAPPED, just waiting for me to give the word, “GO,” for their lives to be quickly extinguished. As for the rest, we know where and who you are, and you will be hunted down, and killed. I am asking that all innocent Palestinians immediately leave this area of potentially great future death for safer parts of Gaza. Everyone will be well cared for by those that are waiting to help. Fortunately for Hamas, however, they will be given one last chance! Great, powerful, and very rich Nations of the Middle East, and the surrounding areas beyond, together with the United States of America, have agreed, with Israel signing on, to PEACE, after 3000 years, in the Middle East. THIS DEAL ALSO SPARES THE LIVES OF ALL REMAINING HAMAS FIGHTERS! The details of the document are known to the WORLD, and it is a great one for ALL! We will have PEACE in the Middle East one way or the other. The violence and bloodshed will stop. RELEASES THE HOSTAGES, ALL OF THEM, INCLUDING THE BODIES OF THOSE THAT ARE DEAD, NOW! An Agreement must be reached with Hamas by Sunday Evening at SIX (6) P.M., Washington, D.C. time. Every Country has signed on! If this LAST CHANCE agreement is not reached, all HELL, like no one has ever seen before, will break out against Hamas. THERE WILL BE PEACE IN THE MIDDLE EAST ONE WAY OR THE OTHER. Thank you for your attention to this matter! PRESIDENT DONALD J. TRUMP
13-jarige met NUKESquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klikt als het caps gebruik van de gemiddelde 13jarige ONZ-er
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Navigatie stuurde me een parallelweg op om een file te vermijden. Ik sta in die file. Weer gefaald.
Telefoon aan het stuur = 420 euro boete!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Navigatie stuurde me een parallelweg op om een file te vermijden. Ik sta in die file. Weer gefaald.
als je uit lunsjen gaat doe je dat niet op je eigen bank... dus moet je eerst even ergens heen enzo....quote:
Waarom niet met de trein?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:47 schreef Nattekat het volgende:
En je denkt dat Gergi met de juiste boodschappen terugkomt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:47 schreef kwiwi het volgende:
Heb gergi naar de supermarkt gestuurd terwijl ik lekker in m'n schommelei zit. Dit is het leven jongens.
Sowieso met veel meer dan op het lijstje stondquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:48 schreef Recce het volgende:
[..]
En je denkt dat Gergi met de juiste boodschappen terugkomt?
Hoe is het met zijn nogwatontsteking?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:47 schreef kwiwi het volgende:
Heb gergi naar de supermarkt gestuurd terwijl ik lekker in m'n schommelei zit. Dit is het leven jongens.
@ieniminimuisquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:47 schreef kwiwi het volgende:
Maandverband, sherry en tampons als hij weer Italiaanse huisvrouwen kopieert.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso met veel meer dan op het lijstje stond
Is er nog steeds, maar ze kunnen niet vinden waar de pijn vandaan komt. Dus volgende week weer verder met doktersafspraken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het met zijn nogwatontsteking?
In de houderquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Telefoon aan het stuur = 420 euro boete!
Ik hoop niet dat ie naar Italië rijdt, dan kan ik lang wachten op m'n zalmquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maandverband, sherry en tampons als hij weer Italiaanse huisvrouwen kopieert.
Is eigenlijk ook raar, alsof je niet afgeleid bent als je de telefoon in de houder gebruikt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de houder
En terwijl ik dit las, zag ik heel veel politie bij een ongeluk
O jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie naar Italië rijdt, dan kan ik lang wachten op m'n zalmHij volgt alleen de nonna's, dus maandverband en tampons zullen niet in het mandje terecht komen. Wellicht wel luiers
lekkere Italiaanse gehaktballen in de pastasausquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie naar Italië rijdt, dan kan ik lang wachten op m'n zalmHij volgt alleen de nonna's, dus maandverband en tampons zullen niet in het mandje terecht komen. Wellicht wel luiers
Als ik stil sta is dat niet erg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook raar, alsof je niet afgeleid bent als je de telefoon in de houder gebruikt.
Maar geen mannengriep dus hij kan prima boodschappen doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er nog steeds, maar ze kunnen niet vinden waar de pijn vandaan komt. Dus volgende week weer verder met doktersafspraken.
Is dat wat je tegenwoordig doet als je zegt "ik ga hondje knuffelen"? Met je vader gamen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn vader heeft een playstation 5 gekocht.
Vond Battlefield stiekem wel leuk
Wel leukquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat wat je tegenwoordig doet als je zegt "ik ga hondje knuffelen"? Met je vader gamen?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat wat je tegenwoordig doet als je zegt "ik ga hondje knuffelen"? Met je vader gamen?
quote:PostNL mag vanaf 2027 drie dagen doen over een brief bezorgen
Hmmquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er nog steeds, maar ze kunnen niet vinden waar de pijn vandaan komt. Dus volgende week weer verder met doktersafspraken.
Niet heel veel anders dan nu in de praktijkquote:
Is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet heel veel anders dan nu in de praktijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |